Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auringonottajien paljaat rinnat herättävät keskustelua Helsinki suosittelee naisille yläosan käyttöä rannoilla

Vierailija
11.06.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12487418

Tissit! TISSIT! ( )( )

Kommentit (1810)

Vierailija
261/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielivaltaista seksualisointia sekin on, että genitaalit tulee peittää. Niillä on monia käyttötarkoituksia ja jos joku näkee ne nimenomaan seksuaalisina, se on heidän oma ongelmansa.

Anus ei ole genitaali tai seksualisoitu. Minä ainakin kuljen nyöritetyssa kalukukkarossa ja pakaralevittimen kanssa ensi kesän.

Missä asut?

Helsingissä

Ymmärrän. Siellä taitaa tuo mielenterveyspuoli olla aika tarkkaan ulkoistettu avopalveluihin.

Vierailija
262/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pienemmät rinnat kuin monilla miehillä. Miksi siis kaupunki ei suosittele näitä miehiä peittämään rintojaan?

Otan osaa ankeaan ja yksinäiseen elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät lukijat, tässä näemmä käytännön esimerkin yrityksestä seksualisoida naisten rinnat.

Sitten sillä vielä yritetään perustella epätasa-arvoinen kohtelu sukupuolen mukaan.

Seksuaalisethan ne on olleet iät ja ajat, ainakin eroottisen kuvaston perusteella. Ne pitäisi ensin epäseksualisoida, että paljaita naisten rintoja julkisella paikalla pidettäisiin normaalina.

Vierailija
264/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain otsikon, mutta ihmettelen vain sitä, miksi pitäisi olla yläosattomissa? Jos syy on se, ettei halua bikinirajoja, niin öö, missä ne bikinirajat sitten yleensä näkyy, muualla kuin siellä rannalla, jos oisit yläosattomissa. Ei tajuu 😲.

Tämä paljastaa juurikin osan totuutta. Mitä väliä rajattomuudella, kun olet kotia lukuun ottamatta muualla vaatteet päällä?? Exhibitionismia ja narsismia, siitä oikeasti on kyse. Vai miksi niitä tissejä piti Itsenäisyyspäivän jatkoillakin vilauttaa... some on lisännyt exhibitionismia ja osa haluaa säilyttää oman rauhansa siltä.

Vierailija
265/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ja pervot setämiehet käyvät täällä aina uudelleen yläpeukuttamassa yläosattomuutta kannattavia kommentteja, että saavat vääristeltyä mielipiteitä oman asiansa ajamiseksi.

Vierailija
266/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu tämä. Naiset sais lopettaa itsensäpaljastelun

Vierailija
267/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonottoa ilman yläosaa on kaikkea muuta kuin itsensäpaljastelua ja vilauttaminen itsenäisyysjuhlissa.

Tästä on kyse.

Vierailija
268/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielletään sitten miestenkin häiritsevä paidattomuus. Kun näkee jossain kaupungilla paidattomia miehiä, pitää kiusaantuneena yrittää katsoa pois, mutta se on vaikeaa.

Ihme tyrkytystä tuollainen, "katsokaa minua ja rintalihaksiani/pallomahaani".

Missä näet kaupungilla paidattomia miehiä?

Viimeksi tänään näin lähikaupassa kassajonossa ennen minua peräti kaksin kappalein. Ostivat tupakkaa ja jotain roiskeläppäpitsaa. Varttia myöhemmin näkyivät istuvan läheisen kapakan terassilla röökit huulessa tuoppien ääressä.

Minä näin eilen aivan Tampereen keskustassa kaksi paidatonta nuorta miestä. Molemmilla oli tutisevat mahat ja pinkit ketunnokat.

Itse naisena pidän yleensä miehen rintakehää seksikkäänä, mutta tuo näky oli enemmänkin kuvottava.

Vierailija
269/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja. Samaan aikaan kun toiset pontevasti ajavat tissien heilumista sinne sun tänne, niin miesnäyttelijät käyttävät penisproteeseja elokuvissa ja sarjoissa ettei vain oma vehe näkyisi. Ja se tietenkin protesoidaan isommaksi kuin se oma killutin.

Kyllä mulle sopii että miehet saa olla iman vaatteita rannalla, onpahan silmänruokaa, naisista ei niin väliä, koska en heitä katsele kuitenkaan. Tosin tämä on kyllä sinänsä teoreettinen asia, sillä en käy yleisillä uimarannoilla. 

Vierailija
270/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako siellä rannalla vetää käteen jos näkee hyvän näköisen naisen ottamassa aurinkoa ja esittelemässä herkkupeppuaan ja rintojaan jotka ikäänkuin haluavat tulla rutistetuiksi???

Saatko sinä liikkua vapaasti ihmisten ilmoilla? Aika kamalaa, jos saat, vaikka noin pihalla ja sekaisin. Tässä näkee miten retuperällä mielenterveyspalvelut nykyään ovat.

Siinä vain pohditaan missä rajat nykyään menee.

Sinänsä aiheellista koska onhan tuollaisen tekeminen ihan normaalia ihmisen toimintaa, joten mitä sitä piilottelemaan?

Vähän niin kuin rinnat...

Aika outoa, että joudut tuollaista pohdiskelemaan. Rantapukeutumisen rinnastaminen suoraan toimintaan on niin kummallista, että normaalijärkinen ei oikein kykene ymmärtämään, mitä tuollaisen tyypin päässä liikkuu. Ennemminkin näköjään pitäisi olla huolissaan siitä, että meillä taitaa olla keskuudessamme aika paljon ihmisiä, jotka eivät näe mitään eroa auringon ottamisen ja itsetyydytyksen välillä. Pelottavaa.

On sillä toki eroa, mutta miksi se keinotekoinen raha pitää siihen vetää?

Sinäkö sen päätät onko tuo itsetyydytys ok, mennäänkö burkhaan, vai jotain siltä väliltä?

Vierailija
271/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on hauskoja. Samaan aikaan kun toiset pontevasti ajavat tissien heilumista sinne sun tänne, niin miesnäyttelijät käyttävät penisproteeseja elokuvissa ja sarjoissa ettei vain oma vehe näkyisi. Ja se tietenkin protesoidaan isommaksi kuin se oma killutin.

Kyllä mulle sopii että miehet saa olla iman vaatteita rannalla, onpahan silmänruokaa, naisista ei niin väliä, koska en heitä katsele kuitenkaan. Tosin tämä on kyllä sinänsä teoreettinen asia, sillä en käy yleisillä uimarannoilla. 

Kertoo juuri sen, että naisissa on paljastelunhaluisia enemmän ja miehissä ei juuri lainkaan. Miehillä on arvot kunnossa!

Vierailija
272/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät lukijat, tässä näemmä käytännön esimerkin yrityksestä seksualisoida naisten rinnat.

Sitten sillä vielä yritetään perustella epätasa-arvoinen kohtelu sukupuolen mukaan.

Seksuaalisethan ne on olleet iät ja ajat, ainakin eroottisen kuvaston perusteella. Ne pitäisi ensin epäseksualisoida, että paljaita naisten rintoja julkisella paikalla pidettäisiin normaalina.

Ja tämä ei tule koskaan tapahtumaan. 

Miehessä mielestäni eroottisinta on kädet. Hartiasta sormenpäihin asti. Näitä näkee kesät pitkät ihan joka puolella, ja välillä jään salaa tuijottamaan oikein hyvännäköisiä käsiä. Mikään mahti maailmassa ei saa tätä pois minusta, ja varmaan vanhana tummuna jossain laitoksessa kommentoin kesäpoikien käsivarustusta. Sinänsä oma mieltymykseni on sekä älyttömän helppo, sillä käsiä näkee joka puolella, että myös vaikea, ja olen opetellut jo kauan sitten olemaan välittämättä miesten käsistä tietyissä tilanteissa. 

Kukaan ei voi puolestani epäseksualisoida miesten käsiä, se on täysi mahdottomuus.

Vierailija
273/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä suomalaisten siiderivalaitten riippurintoja haluaa missään katsoa?

Vierailija
274/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielletään sitten miestenkin häiritsevä paidattomuus. Kun näkee jossain kaupungilla paidattomia miehiä, pitää kiusaantuneena yrittää katsoa pois, mutta se on vaikeaa.

Ihme tyrkytystä tuollainen, "katsokaa minua ja rintalihaksiani/pallomahaani".

Missä näet kaupungilla paidattomia miehiä?

Viimeksi tänään näin lähikaupassa kassajonossa ennen minua peräti kaksin kappalein. Ostivat tupakkaa ja jotain roiskeläppäpitsaa. Varttia myöhemmin näkyivät istuvan läheisen kapakan terassilla röökit huulessa tuoppien ääressä.

Minä näin eilen aivan Tampereen keskustassa kaksi paidatonta nuorta miestä. Molemmilla oli tutisevat mahat ja pinkit ketunnokat.

Itse naisena pidän yleensä miehen rintakehää seksikkäänä, mutta tuo näky oli enemmänkin kuvottava.

Olisiko helpottanut jos niillä olis ollut 10cm leveä toppi?

Niinhän naiset tekee. Ei se hyllyvä maha vaan sillä mihinkään häviä.

Olis niillä miehillä muuten genitaalien muodot paljastavat lyhyet shortsit? Jos oli niin taas pisteet niille, ottavat teiltä mallia.

Vierailija
275/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako siellä rannalla vetää käteen jos näkee hyvän näköisen naisen ottamassa aurinkoa ja esittelemässä herkkupeppuaan ja rintojaan jotka ikäänkuin haluavat tulla rutistetuiksi???

Saatko sinä liikkua vapaasti ihmisten ilmoilla? Aika kamalaa, jos saat, vaikka noin pihalla ja sekaisin. Tässä näkee miten retuperällä mielenterveyspalvelut nykyään ovat.

Siinä vain pohditaan missä rajat nykyään menee.

Sinänsä aiheellista koska onhan tuollaisen tekeminen ihan normaalia ihmisen toimintaa, joten mitä sitä piilottelemaan?

Vähän niin kuin rinnat...

Sinun kaltastesi ihmisten takia lakkasin käymästä kuuntelemasta bändejä. He olivat sitä mieltä, että kun olen paikalla (farkuissa ja collegessa), niin olen tullut sinne seksiä etsimään. Ei. Maksoin lipusta nähdäkseni bändin livenä.

Vierailija
276/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta sitten oli täysin normaalia, että naiset ottivat aurinkoa yläosattomissa paitsi rannoilla niin myös puistoissa. Sivistyneessä maailmassa naturismi on jo hyvin yleistä, täällä ei edes rannoilla saisi naiset olla yläosattomissa. Suomi on yhä edelleen säälittävä peräpohjola.

Vierailija
277/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu tämä. Naiset sais lopettaa itsensäpaljastelun

Mutta miehet voivat jatkaa koko yläruumis paljaana entiseen malliin?

Vierailija
278/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mitä jos annetaan ihmisten päättää itse mitå näyttelee ja toisten päättää itse mitä katselee?

Eli itsensäpaljastajat senkun vilauttelemaan?

Vierailija
279/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni rintoja voivat näyttää hyvässä kunnossa olevat timmit teinitytöt ja naiset joilla on ryhdikkäät rinnat ja jöpöttävät nännit. Ylipainoiset maatuskat roikku- tai putkirintoineen peittäkööt ylävartalonsa ihan muiden ihmisten miellyttämiseksi. 

Minäpä haluan ihailla suuria rintoja. Putki- tai pallo, ihan sama :)

Vierailija
280/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai mitä jos annetaan ihmisten päättää itse mitå näyttelee ja toisten päättää itse mitä katselee?

Eli itsensäpaljastajat senkun vilauttelemaan?

Edelleen, miksi et valita poliisille jokaisesta miehestä, joka on paidatta?

Koska olet tekopyhä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän