Saatko kätesi selkäsi takana yhteen?
Olen tehnyt selkäjumppaa ja nyt onnistuu molemmilla käsillä saada kädet yhteen selän takana.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitetaan toinen käsi niskan takaa ja toinen alakautta, ei kysymyksessä muuten ole paljoakaan järkeä. Mitä sitten tarkoittaa yhteen? Sormenpäät koskettaa vai ottaa ranteista kiinni, hiukan tarkkuutta näihin.
Minä saan siten että ikään kuin kättelen itseäni. Toinen käsi niskan takaa ja toinen alakautta totta kai. ranteesta en saa kiinni ilman että tekee kipeää.
m46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitetaan toinen käsi niskan takaa ja toinen alakautta, ei kysymyksessä muuten ole paljoakaan järkeä. Mitä sitten tarkoittaa yhteen? Sormenpäät koskettaa vai ottaa ranteista kiinni, hiukan tarkkuutta näihin.
Minä saan siten että ikään kuin kättelen itseäni. Toinen käsi niskan takaa ja toinen alakautta totta kai. ranteesta en saa kiinni ilman että tekee kipeää.
Kummallakin kädellä? Mulla onnistuu vain oikealla kädellä niskan takaa. Vasemmalla kädellä niskan takaa hipaisee vain oikeaa kättä.
Vierailija kirjoitti:
m46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin kädellä? Mulla onnistuu vain oikealla kädellä niskan takaa. Vasemmalla kädellä niskan takaa hipaisee vain oikeaa kättä.
Joo kummallakin kädellä. Vasen käsi niskan yli kylläkin tuntuu hankalammalta.
Laitan kyllä rintsikkani takaa kiinni sekä avaan, eli saan.
Vierailija kirjoitti:
No kuka tuohon ei pystyisi muu kuin on helvetinmoisen leveä ettei kädet yllä ympäri tuossa suhteessa.
Itse ainakin ymmärsin heti mitä ap tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka tuohon ei pystyisi muu kuin on helvetinmoisen leveä ettei kädet yllä ympäri tuossa suhteessa.
Itse ainakin ymmärsin heti mitä ap tarkoittaa.
ymmärsit vaikka hän ei sanonut mitä tarkoittaa
Mulla just ja just onnistuu vielä toisinpäinkin.