Saatko kätesi selkäsi takana yhteen?
Olen tehnyt selkäjumppaa ja nyt onnistuu molemmilla käsillä saada kädet yhteen selän takana.
Kommentit (48)
Tietysti saan, molemmin puolin, toinen yläkautta ja toinen alhaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Mitä tuossa on epäselvää?
Eri
Ellei toinen kommentoija olisi tarkentanut mitä tässä tarkoitetaan, niin minä olisin ainakin luullut aloitusta vitsiksi.
-eri
Minkä takia? Mulla ainakin heit tuli mieleeen, että mitä tässä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Eri
Ellei toinen kommentoija olisi tarkentanut mitä tässä tarkoitetaan, niin minä olisin ainakin luullut aloitusta vitsiksi.
-eri
Millä tavalla ajattelit laittaa kädet yhteen selän takana ihan vitsinä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita käsiä sinulla on kuin vasen ja oikea?
Kummalla tavalla saa kädet yhteen. Vasen käsi vai oikea käsi niskan takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä???
Kuka nyt ei käsiään saisi selän takana yhteen. Onpa outo kysymys.
Minä en saanut ennen vasenta ja oikeaa kättä yhteen. Mikä tässä on nyt niin outoa?
Saan oikean ja vasemman käden helposti yhteen, mutta en kuitenkaan vasenta ja oikea kättä.
Jännä juttu, minulla ovat myös vasen ja oikea käsi yhdessä silloin kuin oikea ja vasenkin ovat.
Yritätkö nyt viisastella jostain? Aloittaja tarkoittaa, että miten saada kädet yhteen selän takana.
Kannattaa varmaan kertoa, että mitä kautta yhteen, jos haluaa asiallisia vastauksia. Jos minun käsketään vain "laittaa kädet yhteen selän takana", niin totta kai laitan ne vain ihan tavallisesti yhteen ristiselän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Eri
-eri
Minkä takia? Mulla ainakin heit tuli mieleeen, että mitä tässä tarkoitetaan.
Aloituksessa olisi pitänyt selkeästi kertoa että tarkoitetaan sitä että toinen käsi laitetaan yläkautta olkapään yli selän taakse, ja toinen sitten alakautta.
Tuolla tavalla kuin aloitus on kirjotettu, tulee ensimmäiseksi mieleen että kädet ihan vaan laitetaan selän taakse yhteen, siihen ristiselän kohdalle. Ja minullekin tuli mieleen että miten valtava pitää ihmisen olla että tuo ei onnistu; 300 kiloa?
Minä saan vaan oikean ylhäältä ja vasemman alhaalta, toisinpäin ei yhtään onnistu.. Mikä mun vasemmassa kädessä on vialla D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä???
Minä en saanut ennen vasenta ja oikeaa kättä yhteen. Mikä tässä on nyt niin outoa?
Saan oikean ja vasemman käden helposti yhteen, mutta en kuitenkaan vasenta ja oikea kättä.
Jännä juttu, minulla ovat myös vasen ja oikea käsi yhdessä silloin kuin oikea ja vasenkin ovat.
Yritätkö nyt viisastella jostain? Aloittaja tarkoittaa, että miten saada kädet yhteen selän takana.
Kannattaa varmaan kertoa, että mitä kautta yhteen, jos haluaa asiallisia vastauksia. Jos minun käsketään vain "laittaa kädet yhteen selän takana", niin totta kai laitan ne vain ihan tavallisesti yhteen ristiselän päälle.
Tyypit ihan tahallaan esittää tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä???
Tyypit ihan tahallaan esittää tyhmää.
Miksi edes vastata mihinkään viestiin, jos ei edes ymmärrä mitä se tarkoittaa. Skippaa koko viestin sitten yli ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Eri
-eri
No jos ei mitenkään tarkenneta miten ne laitetaan yhteen, niin vaihtoehdot ovat todella oudot, koska ne eivät liity mitenkään yleisimpään tapaan laittaa kädet selän takana yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Eri
-eri
No jos ei mitenkään tarkenneta miten ne laitetaan yhteen, niin vaihtoehdot ovat todella oudot, koska ne eivät liity mitenkään yleisimpään tapaan laittaa kädet selän takana yhteen.
Miksi sinä osallistut keskusteluihin, joista et ymmärrä yhtikästä mitään ja valitat vielä siitä ettet ymmärrä?
Lopettakaa nyt se riitely :D Kyllä kaikkien olisi pitänyt tajuta, mitä AP tarkoittaa. Ei kukaan, siis oikeasti, voi luulla että meinataan vaan käsien yhdistämistä selän takana. Puhutaan vielä selkäjumpasta, eikö se riittänyt vinkiksi? Voi luoja tän palstan kanssa, toivottavasti en joudu kenenkään teidän älypattien tai näsäviisaiden kanssa tekemisiin oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Eri
molemmilla käsillä saada kädet yhteen selän takana -> ei tarkoita yhtään mitään.
Minä ainakin vasta kommenttien jälkeen ymmärsin, että tässä ehkä kysytään sitä, kun laitetaan toinen käsi yläkautta niskan takaa ja toinen alakautta kyljen puolelta selkäpuolelle ja saadaan kädet yhteen. Jos siitä nyt oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Eri
-eri
Miksi sinä osallistut keskusteluihin, joista et ymmärrä yhtikästä mitään ja valitat vielä siitä ettet ymmärrä?
Miksi tehdä aloitus, jos ei viitsi kertoa mistä haluaa keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa epäselvä alotus
Eri
-eri
Miksi tehdä aloitus, jos ei viitsi kertoa mistä haluaa keskustella?
No aloituksessa tuo on ihan selvästi sanottu selkäjumppia myöten.
Saan oikean käden yläkautta ja vasemman käden yalakautta mutta en toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt se riitely :D Kyllä kaikkien olisi pitänyt tajuta, mitä AP tarkoittaa. Ei kukaan, siis oikeasti, voi luulla että meinataan vaan käsien yhdistämistä selän takana. Puhutaan vielä selkäjumpasta, eikö se riittänyt vinkiksi? Voi luoja tän palstan kanssa, toivottavasti en joudu kenenkään teidän älypattien tai näsäviisaiden kanssa tekemisiin oikeassa elämässä.
Ihan samaa ihmettelin, että miten tästäkin riidan saa aikaseksi, mutta näköjään saa.
Eikö kellään leikkaa mitkään hoksottimet vaan kaikki pitää sanoa pilkuntarkalleen?
Vauvapalsta ei petä koskaan, kun asioista pitää vängätä vastaan.
-eri