Mies poisti viestin ennen kun ehdin merkata luetuksi
Minulla oli täällä keskustelu jossa ihmettelin miestä joka pyysi ulos, mutta poisti viestin tunnin päästä. Viestissä oli harvinainen etunimeni, se oli minulle, ehdin kyllä lukea viestin yläpalkista mutta olin töissä ja vastasin myöhemmin.
Minusta tämä käytös vaikuttaa epävarmuudelta, kun oikeasti tämä mies on minusta sellainen ettei tunteita näytä.
Tarina jatkuu, viestittelimme tapauksen jälkeen lyhyesti ja viimeisin lähettämäni viesti miehelle on nyt ollut päiviä toimitettu mutta ei luettu tilassa. En kyttää, huomasin sen juuri.
Onko tämä nyt jotain nokittelua? :D
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tylsä provo. :(
Taidat olla hieman yksinkertainen.
Mitähän minä tässä provoan, salaisia viestejä juuri sinulle? 😂😂😂😂
Miksi jankkaat tätä useammassa ketjussa?
Tämä on ainoa keskusteluni.
Miksi jankkaat tätä samaa joka ketjuun. Kaikki täällä on muka provousta. Teetkö sen vain pilataksesi keskustelun??
Ap
"Minulla oli täällä keskustelu jossa ihmettelin miestä joka pyysi ulos, mutta poisti viestin tunnin päästä"?
Olet vaan ärsyttävä.
Ei vaan sinä olet vain yksi niistä ilkeistä ihmisistä jotka täällä haukkuvat muita ja joilla ei koskaan ole mitään nättiä sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on estänyt sinut, siksi ei saa viestiäsi, eikä se koskaan merkkaudu luetuksi.
Ei silloin profiilikuva katoaa.
Mies on estänyt sinut, siksi ei saa viestiäsi, eikä se koskaan merkkaudu luetuksi.