Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin asuvat naiset, onko teillä yleisesti turvallinen olo? Minulla ei ole ja siihen on syy

Vierailija
10.06.2022 |

Jokaisessa kerrostalossa tuntuu olevaan mieleltä sairaita, huumehörhöjä jne. Vaikkei edes asuisi pk seudulla tai missään surkeimmassa lähiössä. Monta kertaa on ahdisteltu, yritetty väkisin sisään, uhkailtu ja ties mitä. Olen ihan tavallinen, kunnollinen työssäkäyvä nainen. Pelottaa niin, että ostin itselleni puukon. Jos joku tulee riehumaan niin olisi edes jotain millä puolustautua. Sekin ahdistaa, kun tietää miten lievät tuomiot Suomessa saa esim. raiskauksista. Kynnys sellaisen teon tekoon täten melko pieni.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista. Pääsetkö muuttamaan kerrostalosta eri taloon kauemmas? Vai jumissa siellä, nykyään asuminen maksaa hunajaa. Taloissa on eroja vähän, alueissa ja paikkakunnissa. Mutta monissa varmaan on ongelmia tai itse alueella. Isot lähiöt ehkä pahimpia.

Vierailija
2/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pelottanut. On rämpytetty ovikelloa yöllä ja seisty ikkunan takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, iltaisin pidän verhot kiinni jos olen vähillä vaatteilla ja menen vaikka vessaan. Silloin tulee olo että joku katselee 😅

Vierailija
4/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista myös somen asetukset, ettei kukaan näe missä liikut ja koska. Oletko kysynyt neuvoa isännöinnistä turvallisuustilanteeseen tai naapurit joilla vielä järki leikkaa.

Vierailija
5/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat itse, vedä mummokaapu päälle äläkä ole tyrkky, silläkeinoin järkevät ihmiset suojautuu ilman teräaseita. 

Vierailija
6/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut mm. tappouhkauksia kun ei suostunut treffeille, on häiriköity ovella päivittäin jne.

Vierailija
7/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut muuttamista jonnekin muualle?

Vierailija
8/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutat itse, vedä mummokaapu päälle äläkä ole tyrkky, silläkeinoin järkevät ihmiset suojautuu ilman teräaseita. 

Mummojahan ne hörhöt juuri mielellään ryöstää.

Vierailija
9/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla yksin suurta ikivanhaa taloa ja lähimpään naapuriin on 1,5km. Ei ole koiraa eikä sähköaitaa. Ei pelota tippaakaan. N44

Vierailija
10/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pelännyt, mutta olen tainnut olla onnekas kun ei ole ollut noin hankalia naapureita. Varmaan jos olisi paha kokemus taustalla, voisi pelottaa.

Vierailija
11/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maaseudulla yksin suurta ikivanhaa taloa ja lähimpään naapuriin on 1,5km. Ei ole koiraa eikä sähköaitaa. Ei pelota tippaakaan. N44

Ei minuakaan pelottaisi asua maalla. Kerrostaloasuminen pelottaa, jatkuvasti lukee miten sytytetään tahallaan tulipaloja, puukotetaan naapuria, tunkeudutaan sorkkaraudalla sisään jne.

Vierailija
12/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan tuollainen pelottaisi. Viihdyn yksin.

Vierailija
13/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta kivalta paikalta asua. Voisiko olla ratkaisu muuttaa toiseen paikkaan? Minä olen asunut 15 vuotta Helsingissä Piritorin kupeessa, eikä kertaakaan ole narkkarit käyttäytyneet uhkaavasti, eikä kukaan koittanut tulla sisään.

N39

Vierailija
14/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla on koira. Ja hima täys kirveitä, veitsiä, pesäpallomailoja ja ties mitä hankoa ja vesuria.

Vierailija
15/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 13 vuotta asunut itsekseni eroni jälkeen. Mitä nyt ystävät ja lapset ja heidän perheensä olleet kylässä/yökylässä. Ikinä ei ole mitään häikkää ollut. Tämä on yksityishenkilön omistama pieni kerrostalo jossa 7 asuntoa. Kukaan ei sekoile.

Vierailija
16/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia ongelmia ollut. En availe ovea kenellekään, en ole pienikokoinen ja muistan aina sen että lsrp testin mukaan olen psykopaatti.

Vierailija
17/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut mm. tappouhkauksia kun ei suostunut treffeille, on häiriköity ovella päivittäin jne.

nyt on kyllä pakko kysyä missäpäin Suomea tälläinen on normaalia käytöstä naapureilta? jos asut hulluksi  tiedetyllä alueella, kai sieltä paikkakunnalta/kaupungista löytyy rauhallisempiakin paikkoja?

Vierailija
18/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on pelottanut. On rämpytetty ovikelloa yöllä ja seisty ikkunan takana.

Viidennen kerroksen ikkunan takana.

Vierailija
19/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu tuohon ongelmaan voisi olla voimakas setämies😉

mies54v

Vierailija
20/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, ikinä ei ole kukaan uhkaillut tai häiriköinyt henk. kohtaisesti, vaikka olen asunut mm. kunnan vuokrataloissa.

Joskus olen mennyt sanomaan yöllä humalassa metelöiville, että olisivat hiljempaa. Se tehosi, eikä mitään uhittelua tullut. Kerran meinasi pesutuvassa palaa hihat, kun joku mies pesi aina muiden vuorolla, ja erehtyi tunkemaan sinne mun aikana. Siinä tilanteessa se (mua isompi) mies pelkäsi, ja alkoi nöyristellä.

Toisaalta, en ole onneksi törmännyt narkkareihin, ja nuo muutamat metelöitsijätkin ovat pääosin olleet tavallisia työssäkäyviä, joilla on lähtenyt julhinta lapasesta.

Olen kyllä sellainen persoona, että ei mua esim. töissä tmv ole koskaan puristeltu/ ahdisteltu/ tytötelty tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä