Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kadulta lompakon jossa ihmisen henkkari ja muita kortteja ja 270e rahaa. Mitä tekisit minuna?

Vierailija
10.06.2022 |

Olen ajautumassa sille kannalle että pidän rahat ja vien lompakon kortteineen poliisin löytötavaratoimistoon. Lompakosta otin rahat kumikäsineillä ja pyyhkäsin huolellisesti mahdolliset sormenjälkeni pois. Kai nyt kaikki ne rahat pitäis?
N29

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin sen poliisilaitokselle sisältöineen päivineen, koska jos itse hukkaisin lompakkoni niin toivoisin löytäjän toimivan samoin.

Vierailija
22/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi niin kuin toivoisi itselleen tehtävän. Tai sitten sinun pitää varmistaa onko kadottaja köyhä vai rikas, köyhälle pikapalautus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rahat, palauttaisin lompsan ja vaatisin palkkion.

Vierailija
24/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta olikin kivaa,kun löysin lompakon,jossa ei ollut rahaa eikä paljon muutakaan paitsi pankkikortti pahvinen läpyskä ja lisäksi takki.Vein poliisilaitokselle ja katsoivat minua ,että miksi tänne toit ja sitten ottivat vastataan,että no kun oli se lompakkokin ja eikö siellä tosiaan ollut rahaa. Joo,o. Sain kiitos puhelun lompakon omiastajan äidiltä,että he olivat vasta muuttaneet paikkakunnalle ja tosi ihanaa,että täälläkin huolehditaan näin:) Ja ei siellä rahaa ollut ollutkaan.Mietin jos joku oli jo ottanut rahat!Tästä nyt jo aikaa

Vierailija
25/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan kumihansikkain, varmasti trollaat. Mutta jos kuvitellaan että olisit tosissasi, niin mieti itsesi tuon rahansa hukanneen ihmisen asemaan. Voi olla viimeiset rahat. Toivoisit varmaan rehellisyyttä, että toinen palauttaisi rahasi sinulle? Ymmärrän, että jos itse olet vähissä rahoissa, voi löydön pitäminen houkuttaa, mutta rahat eivät ole sinun ja saatat varastamalla ne ajaa toisen pahaankin ahdinkoon.

Vierailija
26/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin löytötavaratoimistoon. Katso tarkasti vielä, jos siellä olis omistajan yhteystiedot, niin voisit ittekin ottaa yhteyttä.

Jonkin asteinen kavallus, jos pidät löytötavaran itselläsi. Arvon suhteen raja on ollut 20 e, jonka arvoiset tai vähempiarvoiset voi pitää.

Vierailija
27/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valopää. Etkö ymmärrä, että kyse voi olla köyhän ihmisen rahoista?

Vierailija
28/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet lompakon rahoineen poliisille tai löytötavaratoimistoon, muuten teet rikoksen.

Vierailija
29/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran löysin lompakon ja facesta etsin omistajan. Helppoa.

Vierailija
30/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhentämättömänä palautukseen. Vaikka sitten vittuilun vuoksi vilunkia ja välistävetoa suosivalle maailmalle.

Vierailija
31/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta pitää minua kumminkin positiivisena ja Finland on hyvä niin suhtaudun oikeasti niin aina tälläisissä tilanteissa ensinäkemältä tuumailematta sadasosaa sekuntia edes että veisin sen poliisilaitokselle ja vaatisin 50e löytöpalkkiota. Jos taas löydän 50e pelkästään niin ottaisin sen itselleni koska suomen laki sallii ottaa löydettyä rahaa vain jos sitä rahaa on 50e eikä senttiä enenpää.

Kerran tein miltein tuolla tavalla mutta en senttimetrejä mittaillen vaan rohkeasti tuumaillen ja uskon että sen akan kassin takia minulle on tullut isoja ongelmia ja myös siitä tuli ongelmia kuin otin yhden lenkkeilijän banaanin sellaisten juoksuportaiden alapäästä ja olin sanonut sen ja tieto päätyi banaanin omistajan korviin ja sitten taas tuli näitä pikku lapsen tapaisia lapsellisia kostojá.

Sen akan kassissa oli 40e ja annoin sen kassin jollekkin kellä ei ollut kiire viedä polisiilaitokselle.... otin ittelleni 40e.

Jos otan jotain epämääräistä enää niin otan sen omasta energiavarastosta huumorilla kysymättä keltään yhtään mitään.

Toimin tilanteessa oikein, löysin kassin, pistin nimen facebookiin enkä löytänyt kortteihin sopivaa facebook profiilia varmuudella. Löysin alle 50e ja otin 40e ja kysyin poliisilaitoksen edessä odottavilta että voitteko viedä tämän kassin poliisilaitokselle koska minun pitää mennä töihin.

PilkunnussintaSuomi viellä mädättää koko suomen ja teidän viha millä te alanuolitatte, ei pelkkä minua, myös teitä itseänne!

Vierailija
32/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sitten, että karma iskee aplle takaisin, tavalla tai toisella.

Vierailija
33/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan  missään olemassa rehellisten ihmisten keskustelupalstaa? Täällä tuntuu rikollisuus jylläävän. Rehellinen ihminen veisi tietenkin lompakon rahoineen poliisilaitokselle tai yrittäisi ensin itse tavoittaa lompakon omistajaa ja palauttaa lompakon oikealle omistajalleen.  Hän voisi saada jopa 100 euroa löytöpalkkaakin halutessaan.  Avaajan kumikäsineiden käyttö rahojen otossa kuvastaa joko rikollista mieltä tai/ja provokaatiota. Hyi!

Vierailija
34/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valopää. Etkö ymmärrä, että kyse voi olla köyhän ihmisen rahoista?

Ei mua ainakaan kiinnosta jonkun muun köyhyys oon ite köyhä ja valtio on mua vastaan joten todellakin tekisin noin. Noilla rahoilla saa monta käyntiä huåralla mis Tatjana taidokkaasti imee mun kyr pää kuivax...

Vierailija
35/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienyt olen löytötavarat. Arvokkaampaakin.

Yksityiseen löytötavaratoimistoon en veisi.

Vierailija
36/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ota käteeni jos näen. Ei ne poliisiasemat ole auki niin että niihin ehtisi.

Ärsytti kun edellisessä työssä jengi tuputti minulle löytämiään rojuja, se vastuu on löytäjällä eikä randomaspalla.

Kerran joku toi toisen maan valuutta mitä oli löytänyt maasta, kävin vaihtamassa euroiksi ja sain noin 20.

Vierailija
37/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin lompakon, jossa oli vesinokkaeläimen henkkari ja muita kortteja.

Vierailija
38/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten palautat sen lompakon, jos siinä ei sormenjälkiäsikään ole? Voit vaatia löytöpalkkion. Se on muistaakseni 10% arvosta. Sitten saat rahat ihan rehellisesti.

Itse palautin kerran löytämäni kassin, poliisi kysyi vaaditko löytöpalkkiota. Juu. Sain liki 100e.

Käyttämällä käsineitä. Täällä pohjoisessa on vielä suhteellisen kylmä. Miksi vaatisin löytöpalkkion, kun näin korjaan koko potin? Tarvitsen uudet kengät ja kosmetiikkaa!

N29

Eikö ollenkaan tuntuisi pahalta olla varas? Vai eikö tuo tuntuisi varastamiselta?

Vierailija
39/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sununa minä aloittaisin urheilemaan, pudottaisin 15kg, opiskelisin hyvin palkattua alaa, hankkisin kunnon työpaikan, miehen jolta saa päivittäin kunnolla takaa ja kaiken kaikkiaan elämän.

Sitten minun ei tarvitsisi edes miettiä mitä teen kun löydän lompakon jossa on omistajan tiedot ja joku pikkusumma rahaa.

Vierailija
40/120 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I.E. De Facto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta pitää minua kumminkin positiivisena ja Finland on hyvä niin suhtaudun oikeasti niin aina tälläisissä tilanteissa ensinäkemältä tuumailematta sadasosaa sekuntia edes että veisin sen poliisilaitokselle ja vaatisin 50e löytöpalkkiota. Jos taas löydän 50e pelkästään niin ottaisin sen itselleni koska suomen laki sallii ottaa löydettyä rahaa vain jos sitä rahaa on 50e eikä senttiä enenpää.

Kerran tein miltein tuolla tavalla mutta en senttimetrejä mittaillen vaan rohkeasti tuumaillen ja uskon että sen akan kassin takia minulle on tullut isoja ongelmia ja myös siitä tuli ongelmia kuin otin yhden lenkkeilijän banaanin sellaisten juoksuportaiden alapäästä ja olin sanonut sen ja tieto päätyi banaanin omistajan korviin ja sitten taas tuli näitä pikku lapsen tapaisia lapsellisia kostojá.

Sen akan kassissa oli 40e ja annoin sen kassin jollekkin kellä ei ollut kiire viedä polisiilaitokselle.... otin ittelleni 40e.

Jos otan jotain epämääräistä enää niin otan sen omasta energiavarastosta huumorilla kysymättä keltään yhtään mitään.

Toimin tilanteessa oikein, löysin kassin, pistin nimen facebookiin enkä löytänyt kortteihin sopivaa facebook profiilia varmuudella. Löysin alle 50e ja otin 40e ja kysyin poliisilaitoksen edessä odottavilta että voitteko viedä tämän kassin poliisilaitokselle koska minun pitää mennä töihin.

PilkunnussintaSuomi viellä mädättää koko suomen ja teidän viha millä te alanuolitatte, ei pelkkä minua, myös teitä itseänne!

Eikä pelkästään mädätä suomea vaan koko maapallon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi