Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Voisko Kruuna ja Klaava olla Joonas Vuorela ja Tuukka Ritokoski (The Boys)
Party Animal on selvä Joalin Loukamaa. Söivät muurahaisia Selviytyjissä.
Mä olin niin sitä mieltä, että Party Animal olis Joalin. Kai mä sitten olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako Chachi noin hyvin suomea?
Eihän hän ole tuossa ohjelmassa puhunut mitään.
Vihjevideoissa oletettavasti puhuvat itse. Tuo suomenkielen puhuminen itseäkin hämää. Osaako todella noin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne kimeät puheet ole näiden ihmisten ihan itse puhmia? Siinä puhutaan ihan täydellistä suomea? Ainakin muistaakseni...
Party animal in nuppu oinas! Toi muurahaisten syönti viittaisi siihen 'olen julkkis' -kisaan
Käyttäjä8423 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjevideoissa oletettavasti puhuvat itse. Tuo suomenkielen puhuminen itseäkin hämää. Osaako todella noin hyvin.
Ei osaa.
Käyttäjä8423 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät puhu itse, sataan kertaan todettu.
Party Animal Kerttu Rissanen. Salkkareiden kulissit oli.
Taitaa lähteä Chachi tänään. Tai täytyy toki kohta tiputtaa Kolikotkin, koska eipä Köpi voi kahdesti vetää samassa lähetyksessä, kun väki vähenee ja yhdistyy...
Ainoa, josta vielä pieni epäselvyys on, on Musta- Lammas, muuten aika pässinlihaa tää kausi.
Janne Ahonen on kyllä tämän kauden paras. Vetää tosi hyvin. Tuurekin on hyvä hahmo Örkkinä. Finaalikamaa.
Kruuna ja klaava on Aleksi Valavuori ja Kalle Palander
Kruuna ja klaava on jotkut suomen lätkämaajoukkueesta.
Käyttäjä8423 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjevideoissaa puhuvat ääninäyttelijät. Ensimmäisellä kaudella kilpailijat puhuivat itse ja hakkerit pystyivät kääntämään kilpailijoiden puheäänet takaisin normaaleiksi.
Arvasin että Kruuna ja Klaava tippuu tänään, ja ne on Viki ja Köpi.
Mähän sanoin että Viki ja Köpi
Jep.. Ja loppuun vielä Jennin "vihje": Kuka on sarvikuono?!! No sehän on siis köpi
Nolo paljastus. Taas. Janne ahonen on tällä kaudella ainoa hyvä ja tämän formaatin arvoinen..
No kuka helkkari on sarvikuono? Köpi laskuista pois
Sarvikuono ei ole köpi, sen voin paljastaa.
Janne Kataja