Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Viki on kuulemma ollut äänestyksessä Kemin kuninkaaksi... joten Viki ja Köpi?
Lainaan itseäni, mutta löysin sitten näköjään oikean vihjeen...
Vierailija kirjoitti:
No kuka helkkari on sarvikuono? Köpi laskuista pois
Uskokaa nyt vaan että Köpillä tuplarooli nyt kun vihdoin ovat kisassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
Ahonen on kuulostanut itseltään alusta saakka.
No kukaan ei varmasti osaa olettaa, että Ahonen on noin hyvä laulaja saati että osallistuisi tällaiseen ohjelmaan.... Itsekään en millään uskonut, mutta nyt tuon 233,5 vuoksi on pakko uskoa :)
Ahonen on hyvä laulamaan karaokessa. Olen kyllä yllättynyt siitä, ettei hänen laulutaitoaan ole noteerattu aiemmin. Talviurheilulajien edustajien joukossa on oikeasti hyviä laulajia, kesälajeista en tiedä.
Tuli muuten mieleen onko kukaa puhunut kuutamolla ohjelmassa että on häirinnyt kamera kuvauksia italiassa.
Sarvikuono onkin sitten joku muu kun Köpi. Harmi kun en muista enää Sarvikuonon vihjeitä.
Eiköhän Ahonen vedä finaalissa Matti Nykäsen biisin "Vain Mäkimies Voi Tietää Sen".
Örkki on myös urheilija....
Chachi ja Jukka Hilden puhuvat aina haastatteluissa nimenomaan sirkuksesta, kun tarkoittavat perhettään. Heidän perheeseenhän kuuluu 3 ihanaa koiraa ja Chacin ja Jukan 2 yhteistä lasta ja lisäksi Jukan ex-liitosta 2 lasta. Kyllä tuo Party animal melko varmasti on Chachi. Ei Paty animal ainakaan ole mikään ammattilaulaja, vaikka suht hyvin laulaakin. Mutta aina välillä kuuluu joissain kohdissa pientä epävireyttä, jollaista ei ammattilaulajalla olisi. Ja hän tanssii todella hyvin ja Chachi on ammattitanssija.
Köyhää viihdettä jos sama henkilö kahdessa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Chachi ja Jukka Hilden puhuvat aina haastatteluissa nimenomaan sirkuksesta, kun tarkoittavat perhettään. Heidän perheeseenhän kuuluu 3 ihanaa koiraa ja Chacin ja Jukan 2 yhteistä lasta ja lisäksi Jukan ex-liitosta 2 lasta. Kyllä tuo Party animal melko varmasti on Chachi. Ei Paty animal ainakaan ole mikään ammattilaulaja, vaikka suht hyvin laulaakin. Mutta aina välillä kuuluu joissain kohdissa pientä epävireyttä, jollaista ei ammattilaulajalla olisi. Ja hän tanssii todella hyvin ja Chachi on ammattitanssija.
Kyllä se Chachi on! Aivan upea :)
Vierailija kirjoitti:
Nolo paljastus. Taas. Janne ahonen on tällä kaudella ainoa hyvä ja tämän formaatin arvoinen..
En sanoisi ihan noin. Ahonen on hyvä esiintyjä ja laulaja, mutta kyllä esim. Party Animal, Hodari ja Örkki vetävät myös hyvin. Eino Grön taas oli hieno lisä ohjelmaan.
Edelleen väitän, kuten oon väittänyt jo pari viikkoa, että Örkki on Antti Tuisku. Vihjeet sopi taas. Tykkää talvesta ja retkeilee, pelaa padelia, tykkää joulusta. Muuttaa kyllä taitavasti ääntään, mutta jossain kohdissa voi kuulla Anttia.
Kullitettu kirjoitti:
Eiköhän Ahonen vedä finaalissa Matti Nykäsen biisin "Vain Mäkimies Voi Tietää Sen".
Örkki on myös urheilija....
Samaa mieltä, Örkki on urheilija. Suurin osa vihjeistä viittaa urheilijaan, samoin ns. sanattomat vihjeet kuten Örkin liikkeet vihjevideoissa.
Onpas Janne Ahonen todella hyvä laulaja, jos tosiaan on tuo Banaani. Itse alunperin kuvittelin, että Banaanin täytyy olla joku ammattilaulaja. Jannenhan kannattaisi alkaa sitten vetää laulukeikkoja, on todella miellyttävä ääni. Peittoaa täysin Nykäset sun muut harrastajalaulajat.
Miten joku voi kuulla Örkin äänessä Tuurea?
Taas upeaa toimintaa iltapäivälehdiltä.
"Varo juonipaljastuksia! Älä lue juttua, jos et halua tietää, kuka laulukisasta putosi." Ovat kuitenkin upottaneet kuvan otsikon alle.
Voiko Örkki olla Ernest Lawson?
Sarvikuono on joku jääkiekkoilija
Toivottavasti bansku voittaa. Ihan jo sen vuoksi, että kuoret kätkee alleen tämän kauden suurimman yllätyksen: Ahonen laulaa ja esiintyy paremmin kuin moni suomalainen artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
Ahonen on kuulostanut itseltään alusta saakka.
No kukaan ei varmasti osaa olettaa, että Ahonen on noin hyvä laulaja saati että osallistuisi tällaiseen ohjelmaan.... Itsekään en millään uskonut, mutta nyt tuon 233,5 vuoksi on pakko uskoa :)
Ahonen on hyvä laulamaan karaokessa. Olen kyllä yllättynyt siitä, ettei hänen laulutaitoaan ole noteerattu aiemmin. Talviurheilulajien edustajien joukossa on oikeasti hyviä laulajia, kesälajeista en tiedä.
No en ole ikinä kuullut Ahosen laulavan, en karaokessa tai muuallakaan saati sitten edes vihjailevan, että laulaa. Niin minulle ainakin Ahonen on älytön yllätys. Loistava ja hieno yllätys.
Kokanderille: Sarvikuono on myös Köpi.