Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Örkki on Kalle Palander ja banaani Toni Nieminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
Ahonen on kuulostanut itseltään alusta saakka.
No kukaan ei varmasti osaa olettaa, että Ahonen on noin hyvä laulaja saati että osallistuisi tällaiseen ohjelmaan.... Itsekään en millään uskonut, mutta nyt tuon 233,5 vuoksi on pakko uskoa :)
Laulaisko cheek oman laulunsa?
Ei nämä kuulosta vikiltä ja köpiltä. Vai kuulostaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
Ahonen on kuulostanut itseltään alusta saakka.
No kukaan ei varmasti osaa olettaa, että Ahonen on noin hyvä laulaja saati että osallistuisi tällaiseen ohjelmaan.... Itsekään en millään uskonut, mutta nyt tuon 233,5 vuoksi on pakko uskoa :)
Todellakin osaa olettaa: karaokea vetäny usein.
Kruuna ja Klaava on ihan selkeästi Viki ja Köpi
Kruuna ja Klaava ovat tylsiä, kuten kaikki hahmot, jotka eivät laula kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä kuulosta vikiltä ja köpiltä. Vai kuulostaako?
Ihan päivän selvä Viki ja Köpi
T. Kuuntelija vuodesta 2017 ja vihjeet täsmää.
Viki on kuulemma ollut äänestyksessä Kemin kuninkaaksi... joten Viki ja Köpi?
Ihanat Kruuna ja Klaava on Viki ja Köpi. Ainakin Vikin äänen tunnisti selkeästi nyt.
Mulla tuli KOUKUS kaksikko myös mieleen. Joona ja Roope
Vierailija kirjoitti:
Ihanat Viki ja Köpi
Niinpä. Tulevaa ohjelmaansa mainostetaan. Oiva mainos.
Kruuna ja Klaava on Jare ja Ville-Galle.
Köpi on Sarvikuono. Voisiko olla että Köpillä olisi kaksi hahmoa tällä kaudella?
Jep Kruuna ja Klaava on Viki ja Köpi. Sambavihje sen vahvisti. Nehän soitti YleX showssaan aina sitä samaa sambabiisiä.
Varmaan Party Animal putoaa, on niin selvät vihjeet. Tai sitten Kruuna ja Klaava.