Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
Ahonen on kuulostanut itseltään alusta saakka.
No kukaan ei varmasti osaa olettaa, että Ahonen on noin hyvä laulaja saati että osallistuisi tällaiseen ohjelmaan.... Itsekään en millään uskonut, mutta nyt tuon 233,5 vuoksi on pakko uskoa :)
Ahonen on hyvä laulamaan karaokessa. Olen kyllä yllättynyt siitä, ettei hänen laulutaitoaan ole noteerattu aiemmin. Talviurheilulajien edustajien joukossa on oikeasti hyviä laulajia, kesälajeista en tiedä.
No en ole ikinä kuullut Ahosen laulavan, en karaokessa tai muuallakaan saati sitten edes vihjailevan, että laulaa. Niin minulle ainakin Ahonen on älytön yllätys. Loistava ja hieno yllätys.
Janne on mielestäni haastatteluissa vaikuttanut aika ujolta ja jäyhältä tyypiltä, ei niinkään miltään hyvältä esiintyjältä. Todella hyvä ääni hänellä on, ei uskoisi harrastelijaksi lauluhommissa ja esiintyykin hyvin ja osaa ottaa yleisönsä.
Vierailija kirjoitti:
Chachi ja Jukka Hilden puhuvat aina haastatteluissa nimenomaan sirkuksesta, kun tarkoittavat perhettään. Heidän perheeseenhän kuuluu 3 ihanaa koiraa ja Chacin ja Jukan 2 yhteistä lasta ja lisäksi Jukan ex-liitosta 2 lasta. Kyllä tuo Party animal melko varmasti on Chachi. Ei Paty animal ainakaan ole mikään ammattilaulaja, vaikka suht hyvin laulaakin. Mutta aina välillä kuuluu joissain kohdissa pientä epävireyttä, jollaista ei ammattilaulajalla olisi. Ja hän tanssii todella hyvin ja Chachi on ammattitanssija.
Olen vain kuulevinani suomalaisen aksentin, vaikka hyvin toki englanniksi laulaakin. Ellei sitten osaa hyvin feikata jenkkiaksenttiaan piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
No kukaan ei varmasti osaa olettaa, että Ahonen on noin hyvä laulaja saati että osallistuisi tällaiseen ohjelmaan.... Itsekään en millään uskonut, mutta nyt tuon 233,5 vuoksi on pakko uskoa :)
Ahonen on hyvä laulamaan karaokessa. Olen kyllä yllättynyt siitä, ettei hänen laulutaitoaan ole noteerattu aiemmin. Talviurheilulajien edustajien joukossa on oikeasti hyviä laulajia, kesälajeista en tiedä.
No en ole ikinä kuullut Ahosen laulavan, en karaokessa tai muuallakaan saati sitten edes vihjailevan, että laulaa. Niin minulle ainakin Ahonen on älytön yllätys. Loistava ja hieno yllätys.
Janne on mielestäni haastatteluissa vaikuttanut aika ujolta ja jäyhältä tyypiltä, ei niinkään miltään hyvältä esiintyjältä. Todella hyvä ääni hänellä on, ei uskoisi harrastelijaksi lauluhommissa ja esiintyykin hyvin ja osaa ottaa yleisönsä.
Juurikin näin. Kirjoitinkin aikaisemmin, että ns. raati ei varmasti osaa yhdistää mitenkään Ahoseen, kun ei osaa ajatella, että Ahonen lähtisi tällaiseen ohjelmaan. Tarkoitan juuri, että ujonoloinen eikä sen tyyppinen, että toisi itseään esille. Asiantuntijakommentaattori asiallisine kommentteineen; ei mikään lauleskeleva Banaani :D
Mäkin olen hämmästynyt Ahosen laulutaidoista. Enkku nyt meni vähän ralli- tai mäkimiestyyliin, mutta hyvin hän pysyy nuotissa ja ääni on kulkenut luontevasti oikeastaan kaikissa hänen MSS-biiseissään. Ehkä paras veto oli se eka, Vauhti kiihtyy :)
Ei tullutkaan mieleen tuo 233,5 Ahosen ennätystuloksena... pitääkin kuunnella uudestaan. Jakson aikana olin kuulevinani Banaanissa Ari Vatasta, rallin maailmanmestaria ja meppiä. Ehkäpä myös italia taipuisi. Ammatiltaan Ari on autoteknikko, mutta toki myös Janne harrastaa kiihdytysautoilua.
Minunkin mielestäni Köpillä on tuplarooli. Sarvikuonon tunnistin äänestä jo aikaa sitten ja kolikoiden äänet tänään.
Party Animalista en osaa sanoa, mutta jossain vaiheessa veikkasin Joalinia, joka on myös ammattitanssija ja on asunut ulkomailla. Tiedä sitten sirkuksesta kotona.
Kyllä Sarvikuono on edelleen Köpi. Uskokaa jo. Tuplarooli hänellä. Vihjeet, ääni ja olemus. 1000% varmuudella Köpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullutkaan mieleen tuo 233,5 Ahosen ennätystuloksena... pitääkin kuunnella uudestaan. Jakson aikana olin kuulevinani Banaanissa Ari Vatasta, rallin maailmanmestaria ja meppiä. Ehkäpä myös italia taipuisi. Ammatiltaan Ari on autoteknikko, mutta toki myös Janne harrastaa kiihdytysautoilua.
Minunkin mielestäni Köpillä on tuplarooli. Sarvikuonon tunnistin äänestä jo aikaa sitten ja kolikoiden äänet tänään.
Party Animalista en osaa sanoa, mutta jossain vaiheessa veikkasin Joalinia, joka on myös ammattitanssija ja on asunut ulkomailla. Tiedä sitten sirkuksesta kotona.
Viimeistään se somevihje paljasti, että kyseessä on Chachi eikä Joalin.
Katsokaa sarvikuonon vanhat vihjevideot, ei ole köpi
Vierailija kirjoitti:
Joalinilla ei ole muuta kuin lapsuuden perheensä. Ilmeisesti virallisesti asuu vielä äitinsä ja pikkusisarustensa (?) kanssa. Muistelen jostain lukeneeni tuollaista.. Voisihan tuo tietysti Joalinille olla "sirkus", mutta enpä tiedä ja eikös hän seurustele nykyään jonkun suomalaisen kanssa, niin luultavasti viettää aikaa hänen kanssaan enemmän? Kyllä ennemmin veikkaan Chachia Party animaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei oo kisaa vaa ihan viihdettä. Ei joka jannee liittyvää iommenttiin tarvii aina vastata
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen hämmästynyt Ahosen laulutaidoista. Enkku nyt meni vähän ralli- tai mäkimiestyyliin, mutta hyvin hän pysyy nuotissa ja ääni on kulkenut luontevasti oikeastaan kaikissa hänen MSS-biiseissään. Ehkä paras veto oli se eka, Vauhti kiihtyy :)
Noita on muokattu, ei toi oo sen viralline ääni.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa sarvikuonon vanhat vihjevideot, ei ole köpi
Hyvä ku tajusit sen nyt.
Ei siinäolisi mitään järkeä jos Sarvikuonokin olisi köpi. Urheilulliselta tyypiltä vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka helkkari on sarvikuono? Köpi laskuista pois
Uskokaa nyt vaan että Köpillä tuplarooli nyt kun vihdoin ovat kisassa mukana.
Köpi ei oo sarvikuono.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinäolisi mitään järkeä jos Sarvikuonokin olisi köpi. Urheilulliselta tyypiltä vaikutti.
Musta barbaari tai konsta Hietanen.
Ei banaani ole välttämättä Ahonen. Voi olla autourheilija kuten vihjeissä viitattiin.Oispa Kimi.
Noiden etsivien arvailut oli tyhmiä niko ja santtu sekä joona ja joku niiku ketä ne on. Ja kokander olga Temonen. Lol
Vierailija kirjoitti:
Ei banaani ole välttämättä Ahonen. Voi olla autourheilija kuten vihjeissä viitattiin.Oispa Kimi.
Kimi ei sitte ite laula
Sami Hedberg se on.