Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
2201/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kuulevinani Riku Rantalan äänen, kun Kruuna ja Klaava lauloivat. Banaani kuulostaa taas kieltämättä Janne Ahoselta. Örkki on vaikein hahmo ainakin minun mielestäni. Janinalla on hyvä ääni ja hän on muutenkin ihastuttavan oloinen. Harmi että putosi.

Kruuna ja Klaava ovat liiankin ilmeisesti Riku ja Tunna. Helppo tunnistettavuus on tämän kauden teema. 

Jos maskedsingerin tuotanto olisi käyttänyt yhtään älyään olisi tähän viihdepätkään voinut tuoda Riku Rantala rinnalle Tuomas Milonoffin (kaksois)veljen niin kerrankin olisi mennyt kaikki arvaukset metsään.

Vierailija
2202/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on fiksua väkeä. Moni tunnisti Janinan. NOISTA PALETISTEISTA EI KUKAAN. VAIHTOON.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin uudeataan Örkin ekan biisin, Satulinnan, ja parissa kohtaa kuulostaa Antti Tuiskulta. Siis selvästi muuttaa ääntään, mutta jotenkin sieltä jostain kuului Tuiskun ääni. En nyt vielä päätäni pantiksi pistä, mutta vois olla Tuisku. Ja esim. se vihje villikoirista ja ikuisesta yöstä vois sopia, kun Tuisku Rovaniemeltä kotoisin. Jos se ei viittaakaan Poriin vaan Lappiin?

Olen samaa mieltä kanssasi. Minusta villikoira ja yö on ikuinen vihje viittaa Lappiin, mutta ymmärrän, että sen voi yhdistää myös Poriin. Toisaalta kuulin Örkin äänessä Aku Hirviniemeä. Vaikein hahmo arvata tällä kaudella (ainakin toistaiseksi).

Antti tuisku ei saa ääntään noin matalaksi vaikka kuinka muutettaisiin.

Eikä huskyistä saa villikoiria mitenkään päin. Ja muita koiria ei Lappiin saa liitettyä. 

t. eri

Ei liity huskyihin mitenkään.

t. eri

No mitä ne Lapin villikoirat sitten ovat?

t. sama

Vierailija
2204/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkki vois olla Joonas Nordman

Sarvikuono Viki vaikka moni sanoo köpi.

Hodari kuulosti viimeksi Paula vesalalta ja siltä voisi kyllä oopperakin taipua. En kyllä tiedä miten kaikki vihjeet siihen sopisi. 😅

Vierailija
2205/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin uudeataan Örkin ekan biisin, Satulinnan, ja parissa kohtaa kuulostaa Antti Tuiskulta. Siis selvästi muuttaa ääntään, mutta jotenkin sieltä jostain kuului Tuiskun ääni. En nyt vielä päätäni pantiksi pistä, mutta vois olla Tuisku. Ja esim. se vihje villikoirista ja ikuisesta yöstä vois sopia, kun Tuisku Rovaniemeltä kotoisin. Jos se ei viittaakaan Poriin vaan Lappiin?

Olen samaa mieltä kanssasi. Minusta villikoira ja yö on ikuinen vihje viittaa Lappiin, mutta ymmärrän, että sen voi yhdistää myös Poriin. Toisaalta kuulin Örkin äänessä Aku Hirviniemeä. Vaikein hahmo arvata tällä kaudella (ainakin toistaiseksi).

Antti tuisku ei saa ääntään noin matalaksi vaikka kuinka muutettaisiin.

En ole missään kohtaan kirjoittanut Antti Tuiskusta mitään. Lainasit varmaan väärää kommenttia. Kommentoin, että olin kuulevinani Örkin äänessä Aku Hirviniemeä.

Vierailija
2206/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampulanpimpula kirjoitti:

Hodari kuulosti viimeksi Paula vesalalta ja siltä voisi kyllä oopperakin taipua. En kyllä tiedä miten kaikki vihjeet siihen sopisi. 😅

Nordman on niin pieni mies, että häntä ei Örkin asuun saa upotettua, vaikka miten olisi täytettä. Tai saisi nimenomaan upotettua, mutta ei pääsisi sieltä pois maskia poistamaan :D

Vierailija
2207/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääl on fiksua väkeä. Moni tunnisti Janinan. NOISTA PALETISTEISTA EI KUKAAN. VAIHTOON.

Tämä on käsikirjoitettua viihdettä. "Paletistien" ei ole tarkoituskaan tietää kaikkia hahmoja. Ei, vaikka oikeasti tietäisivätkin. Kupletin juoni on se, että ei paljasteta katsojille liikaa, vaan annetaan katsojalle kokemus, että JUURI HÄN arvasi, vaikka edes "asiantuntijat" eivät arvanneet. Ihan perusjuttuja eikä liity mitenkään etsivien todelliseen tietotasoon. 

Tässä on aika vähä käsikirjoitettua. Ja opettele kirjottaa panelistien.

Vierailija
2208/5161 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kuulevinani Riku Rantalan äänen, kun Kruuna ja Klaava lauloivat. Banaani kuulostaa taas kieltämättä Janne Ahoselta. Örkki on vaikein hahmo ainakin minun mielestäni. Janinalla on hyvä ääni ja hän on muutenkin ihastuttavan oloinen. Harmi että putosi.

Tää on miun mielipide mutta musta Ahonen ei kuulosta banaanilta.

Jokaisella saa olla oma mielipide ja niin kuuluukin. Leikkiähän tämä vain oma. Minusta Ahosen ääni on vaan niin selvä, olen yhtä varma asiasta kuin esim. Tohtorin, Pakkasen ja Heinäseipään henkilöllisyyksien kohdalla. Toisaalta ammattilaiset osaavat muuttaa ääntään kuten Valtteri Torikka, joten mistä sitä koskaan varmaksi tietää.

Joo oot oikeassa leikkiä ja viihdettä. Mutta yks ja tai useampi on näköjään raivostunut tosta et ilmestyt joka ei ahos vastaukseen kommentoimaan, pitää kuitenkin kunnioittaa toisten mielipidettä. Mutta miun mielestä tää ei oo Janne Ahonen koska en usko, että se osaisi laulaa noin hyvin, sitten on ääntä muutettu ja raskaasti ja siinä ei ole järkeä.

Vierailija
2209/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella meni myös arvaus väärin kuten itselläkin. 

Vierailija
2210/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Janina näyttää noin pönäkältä ?

Palataan asiaan, kun sinulla on ikää 48 vuotta :D

Aina yhtä hämmästyttävä ajatus tää että kaikki vaan salaperäisesti itsestään lihoo iän myötä.

No ehkä sun kannattaa tutustua enemmänkin (naisen) fysiologiaan, raskausaikaan, hormonaalisiin muutoksiin jne. Niin sitten se ei enää ole niin salaperäistä 🙂

Oon itse 10v Janinaa vanhempi eli kai jotain tiedän. Ja tunnen naisia (ja näen esim mediassa) jotka ei ole itsestään, pyytämättä ja yllättäen "pönäköityneet".

Olen eri, mutta ole pönäköitynyt hieman vaikka syön hyvin ja liikun paljon. Ilmeisesti pitää syödä vähemmän kun vaihdevuodet ovat alkaneet. Toisaalta minua ei haittaa yhtään, joten jatkan samaan malliin. Janina myös näytti hyvältä muuten. 

Vierailija
2211/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin todella outo kausi, kun yli puolet kisaajista on aivan liian helppoja, täysin tunnistettavia. Formaatti kun kuitenkin on Masked ? Kruuna ja Klaava meni nyt myös täysin vihkoon, mikä järki ?

Vierailija
2212/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella meni myös arvaus väärin kuten itselläkin. 

Sitä ei voi tietää ku kyseesä on anomyymipalsta

Vierailija
2213/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin todella outo kausi, kun yli puolet kisaajista on aivan liian helppoja, täysin tunnistettavia. Formaatti kun kuitenkin on Masked ? Kruuna ja Klaava meni nyt myös täysin vihkoon, mikä järki ?

Totta ja ärsyttävät etsivät.

Mutta jos kruuna ja klaava viki köpi ja köpi on sarvikuono nii on aikamoista katsojienaliarvioimista

Vierailija
2214/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesalalta ei ikinä taipuisi ooppera. Ei siis ikinä.

Vierailija
2215/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola vihdoin sanoi sen, mitä itse olen koko ajan täällä tyrkyttänyt saamatta ketään mukaani: banaani on Kimi Räikkönen. Niin muuten on! Olen niin varma tästä!

Kruuna ja Klaava vois olla jvg, mutta koot ei kyllä oikein täsmää. Ovat niin eri kokoisia, Ville Galle paljon pienempi. Silti veikkaan: jvg

Vierailija
2216/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Mieheni kaa eilen just asiasta puhuttiin kun ohjelmaa katottiin. Onkohan tämä lopun alkua..? Julkkikset käyty läpi..? Mutta joo : aivan liian helppoja (=huonoja) hahmoja kausi täynnä. Lisäx nyt on alkanut myös nuo etsivät ärsyttää...olisko etsivien vaihtaminen uusiin naamoihin jotain ? Vrt TTK- tuomarit. Ne eivät ärsytä juuri ketään, päinvastoin he kuuluvat TTK-kalustoon . Mutt maskedin etsivien älytön arvaaminen jaksosta toiseen on vaan eri asia

Vierailija
2217/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola vihdoin sanoi sen, mitä itse olen koko ajan täällä tyrkyttänyt saamatta ketään mukaani: banaani on Kimi Räikkönen. Niin muuten on! Olen niin varma tästä!

Kruuna ja Klaava vois olla jvg, mutta koot ei kyllä oikein täsmää. Ovat niin eri kokoisia, Ville Galle paljon pienempi. Silti veikkaan: jvg

Kaikki nuo ovat liian lyhyitä banaaniksi. Verratkaa hartialinjaa Ileen. Ile ilman kenkiä on 184cm.

Vierailija
2218/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesalalta ei ikinä taipuisi ooppera. Ei siis ikinä.

Täytyy olla ammattilainen, niin puhtaasti meni se ooppera, vai oliko sitten autotunella vedetty kohdilleen, oli täysin virheetön esitys. Lund pystyisi ehkä ilman autotunea tuohon.

Vierailija
2219/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi Räikkönen 175 cm, sopisi kyllä.

Janne Ahonen 184 cm, ei sovi.

Vierailija
2220/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata kuka on Janina Fry. No joo naama oli tuttu kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän