Eräät kertoivat menevänsä naimisiin. Ei siinä muuten mitään, mutta
kun minusta he eivät sovi yhtään yhteen!
Onko teille käynyt näin? Yritin vain sanoa jotain kohteliaisuusfraaseja. Oikeasti mietin, että eroavat varmaan nopeasti.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Käynyt miten? Siten, että menin väärän ihmisen kanssa naimisiin? Joo, menin.
Itse asiassa tarkoitin vain, että onko teille tullut vastaavaa uutista mielestänne epäsopivalta parilta. Mutta sai tuonkin kertoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tarkoitin vain, että onko teille tullut vastaavaa uutista mielestänne epäsopivalta parilta. Mutta sai tuonkin kertoa. Ap
Jokaisissa häissä ja olen ollut joka kerta oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisissa häissä ja olen ollut joka kerta oikeassa.
Kaikki eronneet? Ohhoh. Ap
Suurin osa pareista, jonka häissä ollut, ovat eronneet. Ei ole yllättänyt. Yksikin ihmetteli miksi en ylläty erouutisesta. Mies oli pahimman laatua juoppo. Yksi pari taas töykeitä toisilleen. Kyllä sen näkee onko aitoa rakkautta. Hyvä vaan että eroavat. Onnellisempia ovat varsinkin naiset nyt.
No sinun kohdallasi olen vähän ajatellut, että kuinka joku voi haluta.
Miksi eivät sovi?
Ja ei ole käynyt noin.
Olen ollut saman parin häissä kaksi kertaa. Eka liitto kesti 19 vuotta ja toine kaksi vuotta. Jotakin yrittämisen makua sentään. Molemmilla kerroilla nainen oli sitten jakorasiana vaikka oikeasti pärstä kuin petolinnun perse.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut saman parin häissä kaksi kertaa. Eka liitto kesti 19 vuotta ja toine kaksi vuotta. Jotakin yrittämisen makua sentään. Molemmilla kerroilla nainen oli sitten jakorasiana vaikka oikeasti pärstä kuin petolinnun perse.
Ei sitä naamaa katota kun huumassa vedellään