Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
2221/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pampulanpimpula kirjoitti:

Örkki vois olla Joonas Nordman

Sarvikuono Viki vaikka moni sanoo köpi.

Hodari kuulosti viimeksi Paula vesalalta ja siltä voisi kyllä oopperakin taipua. En kyllä tiedä miten kaikki vihjeet siihen sopisi. 😅

Vesalalta ei ikinä taipuisi ooppera. Ei siis ikinä.

Täytyy olla ammattilainen, niin puhtaasti meni se ooppera, vai oliko sitten autotunella vedetty kohdilleen, oli täysin virheetön esitys. Lund pystyisi ehkä ilman autotunea tuohon.

Minä olin ensimmäinen, joka veikkasi Maria Lundia ja olen siitä ylpeä. Sanoin, että laulu saksaksi viittasi Saksaan, jossa asuivat Tamara-äidin ollessa Münchenissä oopperalaulajana.

Olen varma, että kyseessä on Maria Lund, äänen mutta myös vihjeiden perusteella.

Vierailija
2222/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin todella outo kausi, kun yli puolet kisaajista on aivan liian helppoja, täysin tunnistettavia. Formaatti kun kuitenkin on Masked ? Kruuna ja Klaava meni nyt myös täysin vihkoon, mikä järki ?

Täysin samaa mieltä. Mieheni kaa eilen just asiasta puhuttiin kun ohjelmaa katottiin. Onkohan tämä lopun alkua..? Julkkikset käyty läpi..? Mutta joo : aivan liian helppoja (=huonoja) hahmoja kausi täynnä. Lisäx nyt on alkanut myös nuo etsivät ärsyttää...olisko etsivien vaihtaminen uusiin naamoihin jotain ? Vrt TTK- tuomarit. Ne eivät ärsytä juuri ketään, päinvastoin he kuuluvat TTK-kalustoon . Mutt maskedin etsivien älytön arvaaminen jaksosta toiseen on vaan eri asia

Minusta tämä on viihdyttävää vaikka tietäiskin kuka maskin takana on. Ihan hyvää musiikkia on ollut tähän asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola vihdoin sanoi sen, mitä itse olen koko ajan täällä tyrkyttänyt saamatta ketään mukaani: banaani on Kimi Räikkönen. Niin muuten on! Olen niin varma tästä!

Kruuna ja Klaava vois olla jvg, mutta koot ei kyllä oikein täsmää. Ovat niin eri kokoisia, Ville Galle paljon pienempi. Silti veikkaan: jvg

Kaikki nuo ovat liian lyhyitä banaaniksi. Verratkaa hartialinjaa Ileen. Ile ilman kenkiä on 184cm.

Ei vertaa. Mutta Ahonen ei ole 184 ja hänellä ei ole tuollaista falsetti ääntä. Banaani on selkeästi pienempi.

Vierailija
2224/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola vihdoin sanoi sen, mitä itse olen koko ajan täällä tyrkyttänyt saamatta ketään mukaani: banaani on Kimi Räikkönen. Niin muuten on! Olen niin varma tästä!

Kruuna ja Klaava vois olla jvg, mutta koot ei kyllä oikein täsmää. Ovat niin eri kokoisia, Ville Galle paljon pienempi. Silti veikkaan: jvg

Kaikki nuo ovat liian lyhyitä banaaniksi. Verratkaa hartialinjaa Ileen. Ile ilman kenkiä on 184cm.

Ei vertaa. Mutta Ahonen ei ole 184 ja hänellä ei ole tuollaista falsetti ääntä. Banaani on selkeästi pienempi.

Netistä hain tämän tiedon. Useammassa paikassa oli maininta 184 cm.

Vierailija
2225/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin todella outo kausi, kun yli puolet kisaajista on aivan liian helppoja, täysin tunnistettavia. Formaatti kun kuitenkin on Masked ? Kruuna ja Klaava meni nyt myös täysin vihkoon, mikä järki ?

Samaa mieltä ja noi etsivät on jotenkin todella tylsiä nykyään vois vaihtaa ne, nii tulee uutta näkökulmaa ja vois olla viihdyttävmpi. Musta tossa kruuna ja klaava ei oo mitään järkeä, olis voinu vaa tehä vaikka 11 jaksoa nii ei olis tartennu tehä mitää tollasta, Tommola kaltainen yllätys hahmo olis ollu ok, nyt tää alkaa jo liikaa näyttää putoukselle ja jos köpillä on tupla nii sit tää ohjelma tekee pohja noteerauksensa.

Vierailija
2226/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Aivan liian pitkä banaaniksi ja Ahosella ei ole tuollaista falsetti ääntä.

Vierailija
2227/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tarkotin, että ei ole. 184 on Ahonen liian pitkä banaaniksi ei ole tuollaista falsettia.

Vierailija
2228/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niinkuin Maria sanoi, Kimi on suuri karaoken ystävä ja minusta hän elehtii kuin Kimi ja seisoo just noin lantio eteenpäin kallistuneena. Ja matkapäiviä tulee jopa 200 vuodessa. Pituus täsmää, vihjeet täsmää! Tätä mieltä olen ollut koko ajan ja saanut pelkkiä alapeukkuja, joten oikein hykerryttää, jos olenkin oikeassa : D

Vierailija
2229/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niinkuin Maria sanoi, Kimi on suuri karaoken ystävä ja minusta hän elehtii kuin Kimi ja seisoo just noin lantio eteenpäin kallistuneena. Ja matkapäiviä tulee jopa 200 vuodessa. Pituus täsmää, vihjeet täsmää! Tätä mieltä olen ollut koko ajan ja saanut pelkkiä alapeukkuja, joten oikein hykerryttää, jos olenkin oikeassa : D

Matkapäiviä tuli vuodessa. Kimi on eläkeläinen nykyään. Mutta onko jäämiehellä tollanen falsetti ääni.

Vierailija
2230/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko muuten on katsonut jenkkiMaskedia? Sehän on aivan hulvatonta, Nick Cannon, Ken Yeong ihan loistolöytöjä tuohon - ja sit ne hahmot! Vaikka paljon ihan meikäläiselle tuntemattomia, mutta on tosi kiinnostava seurata. 

Vierailija
2231/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Ahonen on sanonut Hesarin haastattelussa, että matkapäiviä tulee 200 vuodessa. 

Kimille tulee varmaan vielä enemmän. 

Vierailija
2232/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ile sanoi joskus masked ig aikoinaan, että on juontanut yhdessä siilin kanssa.

Vierailija
2233/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne Ahonen on sanonut Hesarin haastattelussa, että matkapäiviä tulee 200 vuodessa. 

Tuli opetelkaa käyttää sanoja. Ja edelleen Ahonen on liian pitkä banaaniksi eikä hänellä ole tollasta falsetti ääntä

Vierailija
2234/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkapäiviä tuli vuodessa. Kimi on eläkeläinen nykyään. Mutta onko jäämiehellä tollanen falsetti ääni.

Kimi on monessa mukana edelleen. Ei todella hiippaile kotosalla villasukat jalassa. Hän on motocrossin tallipäällikkö tän vuoden alusta.

Vierailija
2235/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli opetelkaa käyttää sanoja. Ja edelleen Ahonen on liian pitkä banaaniksi eikä hänellä ole tollasta falsetti ääntä

Mistä sinä tiedät Kimin matkapäivät nykyään? 

Vierailija
2236/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Hesarin haastattelussa sanotaan, että Jannelle tulee, niin miksi Kimille pitää sanoa, että tuli? 

Vierailija
2237/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Janne Ahoselle tulisi niitä matkapäiviä 200 vuodessa, hän on poissuljettu pituutensa takia. Janne ja Ile ovat täsmälleen saman pituiset, 184 cm. Banaanilla ja Ilellä on kuitenkin hartialinjasta katsottuna n. 10 cm pituuseroa. Kimi sopisi sen puolesta.

Vierailija
2238/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimi Räikkönen 175 cm, sopisi kyllä.

Janne Ahonen 184 cm, ei sovi.

...mutta miksi Räikkönen vihjeissä käyttäisi laskettelulaseja, tekisi telemarkit, ottaisi vihjeeksi Jannen kertoman tavan etsiä neliapila mummonsa nurmikolta, miten siivet liittyy Kimiin, rengaspainemittari käy kyllä molempiin samoin oljyiset kädet, ja eka jakson lisävihje on syönyt matoja..Ahonen on syönyt pelkokertoimessa matoja.. ja ile tais sanoo eilen banaania esitellessä lavalle että vuorossa on kultalevyn saanut hävittäjälentäjä, Ahonen on ollut mukana lastensatuäänikirjassa lukuisten muiden urheilijoiden kanssa mikä on ylittänyt kultalevyrajan. Hävittäjälentäjää en ymmärtänyt.

Mutta ei tarvitse olla samaa mieltä että banaani olisi Janne.. kaksi huomiota vielä, Ilellä taitaa olla korot kengissä, ja olen tähän mennessä kirjoittanut kerran aiemmin tänne, mutta en tästä hahmosta. Eli en ole se jankkaaja jolle ei kelpaa toisten ideat hahmoista..otan kaikki ideat aina omaan arviointiin, koska esim.. Örkin ja Hodarin henkilöllisyys menee joka kerta uusiksi kun esiintyvät.. mutta alan oleen aika varma tästä banaanista samoin sarvikuonosta. Myös Party Animalista mutta sitä en olisi itse keksinyt ilman että muut ei olisi henkilöä maininneet.

Vierailija
2239/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tosiaan tunnista päivänselvää Janne Ahosen ääntä? Ahonen lisäksi ääntää vielä melko tunnistettavasti s- kirjaimen. Kaikki vihjeetkin täsmää. Monta kertaa tänne linkitetty jo tuo neliapila- juttukin. Telemark - alastulot ja laskettelulasit tais olla jo ekassa esityksessä. Kädet öljyssä viittaa toki Jannen autourheiluharrastukseen. Ja koko tuo banaanihahmohan vertautuu tiukasti istuvaan mäkihyppypukuun. Mahtavaa heittäytymistä Jannelta ja hyvin laulaa. Hauskaa olis Kimikin saada Masked singeriin, mutta banaani ei ole Kimi. Ehkä ensi vuonna.

Vierailija
2240/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi ei saa ikinä tuollaista ääntä aikaiseksi, että kuulostaa ihan itse Juha Tapiolta. Jannesta voisi jopa uskoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän