Minkä ketjun olet nähnyt sata kertaa, mutta et avaa sitä?
MInä olen nähnyt tuon Vauvan tehtävä hoitaa isoäitiä -ketjun.
Kommentit (41)
Tositv-ohjelmia käsittelevät ketjut.
Keitin makaroonia .
On täällä taas 😴
Useimmat tässä mainituista ketjuista pomppasivat tämän keskustelun alettua palstan uusimpien kärkeen :D.
Haluatko kysyä jotakin?
En.
Mies söi...
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tässä mainituista ketjuista pomppasivat tämän keskustelun alettua palstan uusimpien kärkeen :D.
Pakkohan se on toistenkin tarkistaa miksi ihmiset eivät kiinnostu aiheesta. Aiheesta riippumatta liian pitkä, putkeen kirjoitettu monologimainen aloituskommentti saa itselläni heti niskakarvat pystyyn.
Joku palsta parfyymifanien ketju. Joskus kyllä mietityttänyt mitä siellä niin kovasti kirjoitellaan, mutta ei kiinnosta niin paljon, että olisin avannut.
Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Vauvan tehtävä hoitaa isoäitiä.
En ole ikinä avannut, ei kiinnosta.
Aki Nikkisen ikäero puolisoonsa nähden.
Keitin äsken 100gr makaroonia ja lisäsin siihen 90gr voita, haluatko kysyä jotain?
Tänään vain 90 grammaa voita, tavallisesti 100 tai enemmän.
Inhoan näitä: Olen 194cm mies, penis 7cm paraatikunnossa onko sopiva? Sitjust toi makaroonia voilla... huoh. Sit kaikki panemis jutut: mies panee sen ja sen näköistä naista hississä tms.
Megan ja Harry
Salatut elämät ketjut
Lähetä terveisiä ja blind channel.
"Keksitään hauskoja kaksoisyhdyssanoja", "Keskustellaan vain tunnettujen laulujen sanoilla", ynnä muut hassunhauskat sanaleikit.
Miks salkkareissa
Damiano Davidin ihasteluketju
Lähetä terveisiä haluamallesi henkilölle
Vierailija kirjoitti:
Joku palsta parfyymifanien ketju. Joskus kyllä mietityttänyt mitä siellä niin kovasti kirjoitellaan, mutta ei kiinnosta niin paljon, että olisin avannut.
Sama ketju jää avaamatta, kun en käytä parfyymeja lainkaan.
Tavarapaljous. No onhan sitä, mutten jaksa siitä keskustella. Suurin osa jää lukematta tai kommentoimatta.