Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista jos ei koe kuukautiskipua?

Vierailija
02.03.2025 |

Netissä tosi monet valittaa miten heidän elämä on karseeta viikon ajan kuukaudesta. Oon mies niin en osaa ottaa ite kantaa mutta kysyin tyttikseltä ja hän sanoi ettei ne satu mutta suojien vaihtaminen on joskus hiukan ärsyttävää

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valittavat, jotka kärsivät kivuista. Kivuttomien ei tarvitse valittaa. En osaa sanoa, miten iso prosentti naisista ei kärsi kuukautiskivuista, mutta kyllä heitä aika paljon on.

Vierailija
2/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden kuuluu sattua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli särkylääkettä vaativia kipuja, ekan lapsen saamisen (21v) jälkeen kivut katosi. Eikä ole tullut takaisin. Joskus tuntuu pientä nippailua ja arvaan että johtuu alkavista menkoista.

Vierailija
4/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kipuja

Vierailija
5/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yksilölliset. Toisilla kivut on kovemmat. Ja sitten on meitä, jotka ollaan päästy sen asian kanssa helpolla.

Vierailija
6/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme sisarusta ja yhdellä on kivuliaat kuukautiset ja todella pahat. On käynyt lääkärillä hakemassa apua tähän. Eli tällä miniotannalla yhdellä kolmesta on kivuliaat kuukautiset, tai ehkä kahdella kolmesta, en muista että toisen siskon kanssa olisi asia tullut puheeksi.

Vierailija
7/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ollut minkäänlaisia kipuja menkkojen takia. Oon ollut onnekas. Kohta me varmaan jo loppuu.

N51

Vierailija
8/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole koskaan ollut varsinaisia kuukautuskipuja paitsi, että vatsa on usein sekaisin ja se aiheuttaa kipua.

Vierailija
9/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut aina kivuliaat. Ilman särkylääkettä en pärjää, tosi kivuliaita kramppeja. Vielä n. 10 vuotta pitäisi näiden kanssa kituuttaa, sitten  ihanuus kun loppuvat.

Vierailija
10/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on todella kovat kuukautiskivut. Sellainen kipu jota kukaan mies ei voi edes kuvitella. Tyttiksesi valehtelee.

Vierailija
11/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut menkkakipuja. Sain esikoiseni viime vuonna ja menkkoja ei ole vielä kuulunut takaisin, toivon että jatkuvat yhtä helppoina sitten kun palaavat.

Vierailija
12/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaista kipua mutta jotain sellaista lievää kramppailua tuntuu.  Mutta ei ollenkaan paha.

Vierailija
13/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yksilöllistä. Joku on kipeä, joku ei. Se voi myös vaihdella kierrosta toiseen. Joku on niin kipeä, että pyörtyy ja oksentaa, ja jollakin voi olla pientä nipistystä. Jollakin kuukautiset vaikuttavat mielialaan ja joku kärsii kuukautisten aikana migreenistä. Joku onneton saa tämän koko paketin.

Vierailija
14/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lapsen syntymän jälkeen olleet kivuttomat, tosin ennenkin sitä, ei ollut yleensä tarvetta kipulääkkeelle. Oikeastaan ovulaatio tuntuu vahvemmin kuin menkat 🤔

Vierailija
15/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on lähes kivuttomat, osalla kipu lähtee perussärkylääkkeillä. Sitten on kipushokissa olevat endometrioosista kärsivät. Heille voi löytyä apua esim. epillereistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi