Mä olen nykyää ihan ilmaa naisille.
En tiedä onko se tämä ikä vai puuttuuko multa sosiaalinen status. Ei vain naisia kiinnosta. On Badoo ja happypancake. Olen kyllä ollut aktiivinen ottanu naisiin yhteyttä mutta eivät he vastaa. Kukaan ei vieraile sivuilla eikä ota ite yhteyttä. Tekis mieli vaan luovuttaa. Ja en ole sitten mikään Allu.
Kommentit (171)
Kuule se on vain parempi olla ilman naista. Jos saat naisen niin sen jälkeen alkaa pillulla kikkailu. Saat pildeä vain, jos osaat olla täydellisen ihana.
Vain harva nainen on valmis täysin tasavertaiseen suhteeseen, jossa molemmilla on palava halu seksiin. Yleensä naiset käyttävät pildeä suhteen sisällä pelaamiseen ja se on aika rasittavaa touhua. Itselläni on ollut muutama täydellinen ja tasavertainen nainen mutta valitettavasti olen ymmärtänyt sen vasta jälkikäteen.
profiloi se vastakappale- haluatko sellaisen?? case closed!!!!!!!
Menettäny elämäni. Velkaantunut. Maineeni. Lihonut. Yksinäinen. Auto rikki.
Vierailija kirjoitti:
Menettäny elämäni. Velkaantunut. Maineeni. Lihonut. Yksinäinen. Auto rikki.
Tiedetään. Kerro kun paranet, laihdut, opiskelet ja pysyt polkupyörän selässä ilman apupyöriä.
30 tuhatta velkaa. Romu auto. Rikki. Ei kavereita. Ei parisuhdetta.. hakkaa päätä seinään.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän sivua tätä? :D
Pure original 100% Allu. Sitä se on. Allu on jauhanut täällä vuosia ja arkistosta löytyy kymmeniä Allun samansisältöisiä ketjuja.
Joo nyt saa riittää tää paska elämä. Heido.
Juu poliisit haki baarista. Riehunut sekoillut. Pahasti velkaantunut sekopää. Köyhä kaljamaha.
Miksi sontaat tätä palstaa, miksi et pysy siellä s24ssa muiden ätmien parissa? Naisia täällä EI kiinnosta.
Ei mitää toivoa yksinäistä erakkoelämää. Ei saa edes tavallista naista. Huutaa hakkaa ihmisiä ja riehuu. Hakkaa tolppaa.
Tapa ittes pelle. Ei muakaa kiinnosta.
Kerta en saa apua. Niin sekoan vaan lisää.
Sekopäitä hulluja ihmisiä en jaksa. Naiset vain rahan ja statuksen perässä.
Nyt saa riittää tää paska. Ei tässä ole mitään järkeä.
Mennä tappelee ja hakkaamaan ihmisiä. Otanpa velkaa ja meen vaikka maksullisiin panen naista.
Velkaa jo 30 tuhatta. Auto rikki. Remonttiin menee 920 kivaa paska elämää. Eikä ketään kiinnosta.
Ei paljo ketään kiinnosta. Nyt saa riittää.