Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät ota rokotusta ja sairastuvat sitten koronaan.

Vierailija
08.06.2022 |

Siis oikeasti. Kun tauti (tai ainakin sen vakavampi muoto) olisi vielä estettävissä rokotteen avulla. Mutta ei sitten, valittakaa iltapäivälehdissä kun
EN OTTANUT KORONAROKOTUSTA, JOUDUIN TEHO-OSASTOLLE KUUKAUDEKSI

Voi jumalauta

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa ymmärtää ihmistä, joka ei osaa etsiä tietoa ja ajatella ihan itse mitä löytää. Vaikea myös ymmärtää ihmistä, joka ei tajua miten maailma toimii.

Vierailija
22/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut kolme rokotusta ja sairastuin silti kaksi kertaa peräjälkeen niin että välissä oli n. 6 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton ja tällä hetkellä minulla korona. Pientä nuhaa, ei muuta. Miksi tämän takia pitäisi ottaa rokote?

Vierailija
24/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmistä joka ei tajua ettei pelkkä rokote missään tapauksessa suojaa koronalta, vähentää vaan vaikean koronan riskiä.

Ne älykkäimmät yksilöt käyttävät ffp-tason hengityssuojainta.

Korona tulehduttaa aivot. Sen estää vain huolehtimalla ilmahygieniasta (kunnon tuuletus) ja suojelemalla itseään hengityssuojaimella.

Vierailija
25/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on pienin riski:

- ottaa 3 rokotetta, ja saada mahdollisesti vakaviakin piikkihaittoja.

- ottaa 3 rokotetta, ja sairastaa siitä huolimatta vakavan koronan.

- ei ota rokotteita ja sairastaa vakavan koronan.

Kukaan ei tiedä, suojaavatko rokotteet taudilta millään lailla.

Vierailija
26/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokottamaton kirjoitti:

Olen rokottamaton ja tällä hetkellä minulla korona. Pientä nuhaa, ei muuta. Miksi tämän takia pitäisi ottaa rokote?

No mietipä sitä. TÄSSÄ EI OLE KYSE PELKÄSTÄÄN SUSTA JA SUN OIREISTA.

Vierailija
27/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan elää 100% optimoidusti muutenkaan. Mulla oli yks rokote kun sain koronan, pieni nuha oli. Ties kuinka monta kertaa se on ollut täysin oireettomana.

Vierailija
28/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut rokotetta enkä ole sairastunut. Jotkut toki sairastuu ja sama pätee rokotuksen ottajiin että jotkut sairastuu rokotteesta ja joutuu sairaalaan ja jotkut ei. Niistä sairaalaan joutuneista rokotetuista ei vaan uutisoida samalla tavalla koska halutaan pitää sitä valhetta yllä että rokote on harmiton :)

Vierailija
29/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rokottamaton kirjoitti:

Tässä nimenomaan on kysymys jokaisesta itsestään ja jokaisen henkilökohtaisista oireista, koska "rokote" ei estä tartuttamasta, eikä saamasta tartuntaa. 

Sillä voi vain mahdollisesti vaikuttaa oman tartuntansa voimakkuuteen. 

Niinpä mun rokotestatus ei kuulu sulle eikä kenellekään pätkääkään. 

(eri) 

Vierailija
30/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain koronan 2019 joulukuussa ja helmikuussa kutsun rokotukseen, en voinut mennä kun olin yhä koronasairas.

Kun alettiin puhumaan epidemiasta, tuli selville että mulla on ollu jo korona.

Hain loppuvuodesta 2 rokotetta, ja sairastuin nyt vappuna koronaan, joka oli erilainen mutta 40 kuume pelotti.

Tauti kesti vain pari viikkoa.

Vierailija
31/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijoiden kuolemat lisääntyneet 1700% tässä viimeaikoina. Mikähän se silleen tappaa nuoria hyväkuntoisia ihmisiä...

Vierailija
32/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rokottamaton kirjoitti:

Mistä sitten, voitko kertoa?

Rokotehan suojaa vain ottajaansa ja silloinkin vain muutaman kuukauden ajan.

Vierailija
33/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan, 2 päivää päänsärkyä ja nenä tukossa. Koronarokotteesta sain sydänlihastulehduksen, jouduin olemaan 1,5kk pois töistä ja rasitusta en kestänyt yhtään. Eli ei ne rokotteet mikään oikotie onneen ole.

Vierailija
34/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo se lääke Paxilovid jota annetaan

Ai peace and love rokotus. Miten olisi HV rokotus? Ainakin niille halusisinantaa hv rokotuksen, jotka ovat tehneet luvattomadti moraalittomuuksia mua kohtaan.

And hv stands for:: hais.. Vit...

Vierailija
35/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä tiedän onko kolme saatua rokotusta ja siihen päälle sairastettu korona yhtään sen tervellisempää. Pelkkä tauti on kuitenkin luonnollinen, mutta siihen päälle lisätyt rokotteet eivät.

Hei, esim. arsenikki tai vaikkapa ebola ovat myös myös luonnollisia, mutta eivät ne silti ole sinulle hyväksi.

Yksinkertaisen ihmisen argumentointia tuollainen.

Ihan vaan vihjeenä; Olkiukot on yksinkertaisen ihmisen toiseksi surkein tapa argumentoida. Tiedät todennäköisesti itsekin, että "arsenikki tai vaikkapa ebola" ei liity tähän asiaan millään tavalla.

Vierailija
36/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku jaksaa jauhaa tästä samasta aiheesta? Siis vaikka olisitkin trolli niin kai sinullakin on parempaa tekemistä?

Vierailija
37/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rokottamaton kirjoitti:

Eri. Minulla korona (testattu) oli neljän päivän nuha, rokottamattomana. Ja kun kaksi päivää oireiden jälkeen olin vapaa liikkumaan, se on yhteensä kuusi päivää koronaa lusittu. En ota rokotusta.

Mietippä sitä, jos osaat.

Vierailija
38/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi hyvä nuo piikit. Jos ei itseään halua piikittää, eikä haittaa sairastumiset, muiden takia pitäisi. Ei kenenkään terveyspäätökset kuulu vain henkilölle itselleen. (sarkasmi vihjaus)

Vierailija
39/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä tiedän onko kolme saatua rokotusta ja siihen päälle sairastettu korona yhtään sen tervellisempää. Pelkkä tauti on kuitenkin luonnollinen, mutta siihen päälle lisätyt rokotteet eivät.

Hei, esim. arsenikki tai vaikkapa ebola ovat myös myös luonnollisia, mutta eivät ne silti ole sinulle hyväksi.

Ihan vaan vihjeenä; Olkiukot on yksinkertaisen ihmisen toiseksi surkein tapa argumentoida. Tiedät todennäköisesti itsekin, että "arsenikki tai vaikkapa ebola" ei liity tähän asiaan millään tavalla.

Arsenikki, voi miten jännä historiallinen vivahde tuolla myrkyllä.

Vierailija
40/41 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arsenikki, voi miten jännä historiallinen vivahde tuolla myrkyllä.

Eikö se ollut kuninkaallisten myrkky.