Monissako sellaisissa häissä olette olleet, joiden pari on myöhemmin eronnut?
Kommentit (79)
Itsellänikin on tulossa ero miehen ryypiskelyn takia. Näyttää olevan yleistä.
Aikuisiällä olen ollut äkkiä laskettuna kahdessatoista hääjuhlassa, joista neljä on päättynyt eroon. En arvannut etukäteen, että tulee ero.
En osaa sanoa. Lapsena kävin useammissa sukuhäissä, enkä nyt kyllä voi väittää tietäväni, onko joku tuntemattomaksi jäänyt pikkuserkku eronnut vai ei. Sellaisia, joita tiedän varmasti eronneen, on noin puolet niistä, joiden häissä muistan käyneeni.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Lapsena kävin useammissa sukuhäissä, enkä nyt kyllä voi väittää tietäväni, onko joku tuntemattomaksi jäänyt pikkuserkku eronnut vai ei. Sellaisia, joita tiedän varmasti eronneen, on noin puolet niistä, joiden häissä muistan käyneeni.
Täytyy lisätä, että miespuoleiset serkkuni ovat tainneet suurimmaksi osaksi olla aika k**ipäitä.
Yksi sarjapettäjä, toinen erosi puolisostaan, koska hän sai kaksi keskenmenoa.
Kaikki ovat eronneet, joistain nuorista ollaan vetoa lyöty että pari vuotta korkeintaan, ja niimpä se on ollut. Pitäisi asua kahdestaan tarpeeksi kauan että näkee millainen toinen on kun se 3kk ensi huuma on mennyt ohi ja arki alkanut. Kysellä että millainen toinen oikeasti on.
Olen ollut noin kymmenissä häissä. 3 on eronnut.
EnI huuma kestää 6 kk- 3 vuotta.
3 kk ei riitä arvioimiseen. Mutta ei kyllä mitään järkeä odotella vuosikausia.
Neljät häät viime aikoina, kaikki eronneet.
En suosittele naimisiin menoa, avoliitot kunniaan.
Olen ollut kolmissa sellaisissa häissä, joissa ero on tullut ennemmin tai myöhemmin.
Yhdestä arvasin, toisissa epäilin, kolmansista en olisi uskonut.
Olen ollut monissa häissä, useissa kymmenissä. Eronneita pareja on viisi. Kahdesta parista en olisi uskonut, yhdestä kyllä, vaikka erosivatkin vasta useamman vuoden ja muutaman lapsen jälkeen. Kahta paria en niin hyvin tuntenut, että olisin osannut ennustaa.
Yksi pari erosi n. 5-6 avioliittovuoden jälkeen. He olivat menneet naimisiin alle 1v tuntemisen jälkeen.
9 häät, 5 paria eronnut. Yhden arvasin etukäteen, muita en.
Olen ollut yli 20 häissä. Varmasti tiedän, että kolme paria näistä on eronnut, näistä kahdella lapsia. Neljännestä on epäilyjä, mutta yhteytemme on katkennut vuosia sitten, joten en tiedä varmasti. Olivat kuitenkin vähintään 15 vuotta naimisissa.
8 häät tulee mieleen, joissa olen ollut 90-luvulla. Kaksi eronnut, kaksi jäänyt leskeksi.
lisäksi itse olen mennyt kahdesti naimisiin, ja siis yksi ero.
Jaa, meidän tuttavapiirissä tämä on mennyt juuri päinvastoin kun miettii. Mutta eiköhän kyse ole sattumasta.