Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monissako sellaisissa häissä olette olleet, joiden pari on myöhemmin eronnut?

Vierailija
08.06.2022 |

Arvasitteko sen jo häissä? (Tai ennen häitä)

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivustolla taitaa pyöriä levottomia, sarjanaijia, pettäjiä, petettyjä, somevaikuttajia, aikalailla kouluttamattomia, onnenonkijoita.....päätellen noin hurjista eroprosenteista.

Vierailija
42/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisiällä käynyt kuusissa häissä ja näistä pareista yksi on eronnut. Ei yllättänyt tuo ero, miehellä ongelmaa alkon kanssa ja nainen absolutisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä, omissani.

Vierailija
44/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 häät vuosina 1991-2008. 11 pariskuntaa tiedän olevan yhdessä, yksi varmasti eronnut, kolmesta ei tietoa.

Itseasiassa aika yllättävää!

Vierailija
45/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet pareista eronnut. Mitä prameammat häät, sitä varmempi ero, näköjään.

Vierailija
46/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vieraana yhdeksissä häissä ja näistä pareista neljä on eronnut. Kahdesta mietin, että kauankohan tuo liitto kestää. Neljä-viisi vuotta on vastaus. Alkoholin liikakäyttö ja toisen puolison sairaalloinen mustasukkaisuus erojen taustalla.

Vierailija
47/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole eronnut. Ei vaikka olisi ehkä kannattanut.

Vierailija
48/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljissä sellaisissa häissä, joissa pari on myöhemmin eronnut. Yksi näistä eroista oli jo ennalta arvattavissa, kolme tuli yllätyksenä.

Vierailija
49/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin sellaisista pareista minulla ei ole mitään tietoa, joiden häissä olen lapsena ollut vanhempien kanssa, mutta niistä 13 häistä jotka muistan, tiedän kahden parin eronneen. Kumpaakaan eroa ei olisi silloin häiden aikaan osannut arvata.

Omat häät on 14. häät joissa olen ollut ihan lapsuuden jälkeen, mutta me ollaan edelleen yhdessä.

Vierailija
50/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuinka monissa häissä olen käynyt, aika monissa. Mieleen on jäänyt eräät häät, sulhanen oli kaatokännissä ja yritti iskeä minua ja arvelin ettei tämä liitto tule kestämään. Noin kuukausi häiden jälkeen sulhanen saattoi toisen naisen raskaaksi, ei niin yllättäen he päätyivät eroon.

Vierailija
51/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljässä häissä käynyt, yksi pari eronnut. Ei ihmetytä, kun erosivat jo ennen häitä kertaalleen n. puoleksi vuodeksi muistaakseni.

Vierailija
52/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksat häät, joista

4 eroa

1 leski

3 jatkuu edelleen

Vierailija
53/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, varmaan 8-10 häät aikuisiällä on tullut käytyä. Jokainen pari on vielä yhdessä, suurin osa häistä oli 2008-2012 välisenä aikana. Itse olen eronnut avioliitosta, joka kesti 11v. En osannut arvata naimisiin mennessä, että eroamme eikä siihen liittynyt yhtään mitään draamaa. Hyvissä väleissä ollaan edelleen, lasten etu on tärkein.

Vierailija
54/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisiällä ollut 6 häissä ja kaikki parit yhä yhdessä.

Vierailija
55/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammissa häissä kuin jaksan edes muistaa. Yhtäkkiä tulee mieleen neljä eronnutta paria, yksi niistä minä ja eksäni. 

Yksistäkään en olisi uskonut häissä, että ero tulee.

Vierailija
56/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eronneet joissa olin mutta yksi pari yhdessä.

Vierailija
57/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut neljissä häissä ja yksi pari heistä on eronnut. Olin heidän häissään lapsuudessani ysärillä. Lopuissa häissä olen ollut aikuisuudessani.

Vierailija
58/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 häät, 5 eronnut.

Omia häitä en laskenut mukaan.

Olemme yhdessä edelleen.

Vierailija
59/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 16-vuotiaasta eteenpäin vain viisissä häissä kutsuttuna (+omani kuudennet). Yksikään näistä pareista ei ole eronnut, mutta olen toki vasta 32v. Eksäni tuttavaparista en ole aivan varma, mutta ei ainakaan mitään tietoa että olisivat eronneet.

Jos taas otetaan lukuun kaikki lapsena käydyt häät, niin niistä jokunen pari on eronnut. Ovat siis olleet tyyliin vanhempieni ystäviä 90-luvulla.

Vierailija
60/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 häissä, kaikki edelleen yhdessä. Ensimmäisillä alkaa olla jo useampi vuosikymmen yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi