Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni vähemmistöön kuuluva on työpaikalla kaapissa -IS

Vierailija
08.06.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/07f142b3-7212-4255-a0b5-41970e023234
Jutussa lukee mm.näin:

*Lehtosen mukaan on myös tyypillistä, että työntekijä kertoo asiasta vain osalle työkavereistaan ja ennemmin työkavereille kuin esihenkilölle tai asiakkaille. Työntekijä saattaa tunnustella pitkäänkin muiden suhtautumista tai asennetta ennen kertomista.*

Siis minä en voi kun ihmetellä: mistä lähtien ihmisen parisuhteet ovat kuuluneet työpaikalle mutta vielä ihmeellisempää ASIAKKAILLE?? Minä en ole IKINÄ jakanut mitään tietoa parisuhteestani tai perheestäni asiakkaille ja ihan erittäin niukasti työtovereillekaan, työelämää minulla on takana 15 vuotta.
En myöskään voisi kuvitella mitään asiakaspalvelutilannetta jossa asiakaspalvelija jakaisi minulle mitään sen enempää hetero- kuin homosuhteestaan, kumpikaan niistä ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Kokeeko joku muka todella toisin?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen voimallinen esiinmarssi on vaan niin hemmetin tyhmää touhua. Vouhotus suoraan pyllystä. 😖

Vierailija
82/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homojen voimallinen esiinmarssi on vaan niin hemmetin tyhmää touhua. Vouhotus suoraan pyllystä. 😖

Onko se kovinkin kehuttava asia, että haluaa yhtyä kakkimiseen tarkoitettuun aukkoon??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpaikalla pitäisi ylipäätään kertoa tuollaisia asioita? Työtä siellä tedhään eikä jaaritella perhekuvioista.

Monilla työpaikoilla ihmiset kokoontuvat saman pöydän ääreen ainakin aamulla tai iltapäivällä kahvitauolla ja mahdollisesti käyvät syömässä yhdessä luonastauolla. Ei aamuisen kahvitauon tarkoitus ole olla mikään käskynjakotilaisuus, vaan silloin pomot ja työkaverit voivat jutella niitä näitä kaikesta muusta kuin työssä. Se voi olla myös päivän ainoa hetki, jolloin näkee useimpia työkavereita, joiden työtehtävät eivät välttämättä liity mitenkään omiin hommiin.

Vierailija
84/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan aina asikastapaamisen kertomalla että olen hetero. Ja vegaani, tietenkin.

Hetero: +

Vegaani: -

Vierailija
85/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta homot ennen sateenkaaririekuntaa ok. Liiallinen huomionhakuisuus on kääntynyt jo itseään vastaan. Kunpa he käsittäisivät tämän.

Vierailija
86/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se kovinkin kehuttava asia, että haluaa yhtyä kakkimiseen tarkoitettuun aukkoon??

Kun sinä tuot omalla käytökselläsi esiin heteroseksuaalisuuttasi, niin mainostatko sinä jotenkin erityisesti sitä, miten miehesi työntyy pilluusi / sitä miten peniksesi työntyy vaimosi pilluun? Jos et, niin miten homoseksuaalisuuden esiin tuominen olisi juuri niiden seksiaktien mainostamista?

Mietitkö muuten kaikkien tapaamiesi ihmisten seksielämää vai pelkästään seksuaalivähemmistöihin kuuluvien? Mitähän se mahtaa kertoa sinusta? :)

Vierailija
87/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko Björssin ohjelmasta sh Tico on joskus hoitanut minua. Tosi mukava ja asiantunteva tyyppi, ei mitään valittamista, mutta olisin ollut hyvin kummissani jos hän olisi alkanut selittämään minulle jotain suhdestatuksestaan. Kuka tahansa joka alkaisi puhumaan omastaan, homo tai hetero, saisi minut vain epäilemään ammatillisuuttaan.

Ihmisen seksuaalisuus tai seksuaalinen suuntaus ei nyt vain kuulu joka kontekstiin, se unohtuu nykymaailmassa jossa sitä tungetaan kaikkialle ja joka tuutista.

Jostain kumman syystä se on "tunnistatko" Vain homojen ja lesbojen puolelta, mutta kun heterot levittelevät seksuaalista suuntaustaan ja parisuhteitaan ei se häiritse. Katso vaikka iltalehteä ja laske heterouutiset. Tässä vähän esimakua: "Tinze kertoo pohtineensa kuulemaansa paljon. Hän toteaa uhkuvansa itsevarmuutta ja olevansa todella tietoinen itsestään ja vartalostaan. Hän kertoo myös olevansa voimakas seksuaaliselta energialtaan. Siinä riittää miehille käsiteltävää, hän sanoo."

Katsos, kun tässä meidän populaatiossamme heteroja on vaan niin v*n paljon enemmän kuin homoja ja lesboja yhteensä.

Johan sana 'enemmistö' kertoo normaaliälyiselle ihmiselle, että siihen kuuluvia on merkittävästi enemmän kuin niitä muita. 

Vierailija
88/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko Björssin ohjelmasta sh Tico on joskus hoitanut minua. Tosi mukava ja asiantunteva tyyppi, ei mitään valittamista, mutta olisin ollut hyvin kummissani jos hän olisi alkanut selittämään minulle jotain suhdestatuksestaan. Kuka tahansa joka alkaisi puhumaan omastaan, homo tai hetero, saisi minut vain epäilemään ammatillisuuttaan.

Ihmisen seksuaalisuus tai seksuaalinen suuntaus ei nyt vain kuulu joka kontekstiin, se unohtuu nykymaailmassa jossa sitä tungetaan kaikkialle ja joka tuutista.

Jostain kumman syystä se on "tunnistatko" Vain homojen ja lesbojen puolelta, mutta kun heterot levittelevät seksuaalista suuntaustaan ja parisuhteitaan ei se häiritse. Katso vaikka iltalehteä ja laske heterouutiset. Tässä vähän esimakua: "Tinze kertoo pohtineensa kuulemaansa paljon. Hän toteaa uhkuvansa itsevarmuutta ja olevansa todella tietoinen itsestään ja vartalostaan. Hän kertoo myös olevansa voimakas seksuaaliselta energialtaan. Siinä riittää miehille käsiteltävää, hän sanoo."

Katsos, kun tässä meidän populaatiossamme heteroja on vaan niin v*n paljon enemmän kuin homoja ja lesboja yhteensä.

Johan sana 'enemmistö' kertoo normaaliälyiselle ihmiselle, että siihen kuuluvia on merkittävästi enemmän kuin niitä muita. 

Jaa, että kun heteroita on enemmistö, niin Tinzen seksielämän jakaminen valtamedioissa on ihan normaalia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän