saa nähdä kumpi lähtee huomenna Hanne vai Sari
Kommentit (10)
Kumpi tahansa äijistä olisi saanut ennemmin lähteä. Mutta Olli osasi pelata pelin taitavasti (tai eihän siinä tarvittu kuin pikkasen aivoja sen laskemiseen, että äänestämällä Hannea hän on kuivilla).
ja voisvat mennä samalla perustaa yhteisen :) pornokaupan .
Ollille ja KArille en voittoa suo.
Sari, Mira, Jenni tai KAarlo, ihan sama kuka heistää voittaa, toivottavasti joku heistä neljästä :)
ja vaikka ison peilin eteen ja joku ammatti ihminen opastamaan miten meikataan !
Vierailija:
Kumpi tahansa äijistä olisi saanut ennemmin lähteä. Mutta Olli osasi pelata pelin taitavasti (tai eihän siinä tarvittu kuin pikkasen aivoja sen laskemiseen, että äänestämällä Hannea hän on kuivilla).
Aion äänestää finaalissa ja tiedän kuka saa minulta pari nega-ääntä.
Vierailija:
Kyllä, Olli laskelmoiva kieroilija äänesti Hannea.
kuin Kakin! Mitähän lie on Kakin kanssa tehnyt, ku Hannekin on jo sentäs läpituttu?
Vierailija:
kuin Kakin! Mitähän lie on Kakin kanssa tehnyt, ku Hannekin on jo sentäs läpituttu?
Minä olen ainakin osani tehnyt Hannen tiputtamiseksi ja Sarin jäämiseksi taloon :)