Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saa nähdä kumpi lähtee huomenna Hanne vai Sari

Vierailija
25.11.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin osani tehnyt Hannen tiputtamiseksi ja Sarin jäämiseksi taloon :)

Vierailija
2/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin kypsä sen olemukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tahansa äijistä olisi saanut ennemmin lähteä. Mutta Olli osasi pelata pelin taitavasti (tai eihän siinä tarvittu kuin pikkasen aivoja sen laskemiseen, että äänestämällä Hannea hän on kuivilla).

Vierailija
4/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisvat mennä samalla perustaa yhteisen :) pornokaupan .

Vierailija
5/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ollille ja KArille en voittoa suo.



Sari, Mira, Jenni tai KAarlo, ihan sama kuka heistää voittaa, toivottavasti joku heistä neljästä :)

Vierailija
6/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka ison peilin eteen ja joku ammatti ihminen opastamaan miten meikataan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kumpi tahansa äijistä olisi saanut ennemmin lähteä. Mutta Olli osasi pelata pelin taitavasti (tai eihän siinä tarvittu kuin pikkasen aivoja sen laskemiseen, että äänestämällä Hannea hän on kuivilla).

Vierailija
8/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion äänestää finaalissa ja tiedän kuka saa minulta pari nega-ääntä.

Vierailija:

Kyllä, Olli laskelmoiva kieroilija äänesti Hannea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Kakin! Mitähän lie on Kakin kanssa tehnyt, ku Hannekin on jo sentäs läpituttu?

Vierailija
10/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kuin Kakin! Mitähän lie on Kakin kanssa tehnyt, ku Hannekin on jo sentäs läpituttu?