Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään kaverin kanssa lenkillä ja melkein kaikki miehet tuijottivat takapuoliamme!

Vierailija
05.06.2022 |

Se, että naiset pukeutuvat juoksutrikoisiin, ei anna miehille mitään oikeutta tuijottaa naisten takapuolia! Mikä miehiä vaivaa, kun käyttäytyvät noin? Vai onko vaan käytöstapojen opettaminen jäänyt kasvatusvaiheessa kokonaan pois? Ihan kantasuomalaisia miehiä olevat, jos joku yrittää etnisyyttä arvata.

Jos tuo ei ole ahdistelua tai häirintää, niin vähintäänkin epäasiallista käytöstä tuo on!

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun kerran transseksuaalista miehestä, joka sanoi että sen jälkeen, kun alkoi saada mieshormonia, ei vaan pystynyt olemaan katsomatta, kauhea sisäinen kamppailu oli kuulemma hänellä, että siinä mielessä ymmärrän ton. 

Vierailija
62/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai käyt myös rannalla persbikineissä?

Olen lopettanut rannalla käymisen näiden vuoksi. Ei tiedä enää mihin silmänsä siellä laittaisi. Liika on liikaa.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä muutakaan katselisi? Ei persaus katseesta kulu.

Vierailija
64/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sieltä huutopieruja?

Vierailija
65/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simät siis niskassa...kenenkään perse ei vilkaisusta kulu...et siis itse katso miehiin päinkään, kuljet katse maassa, tai et katso naisia jos oletkin toisaalle suuntautunut,keskity lenkkiisi äläkä vilkuile muita.

Vierailija
66/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmetteli mitä ne muut miehet tekivät.

Hyvännäköisen naisten perseiden ja rintojen katsominen on kuin söisi maailman parasta suklaata, joka ei lihota eikä maksa mitään. Sen takia miehet tuijottaa perseitä ja rintoja.

Mutta se on epäkohteliasta. Mieti vaikka jollakin olisi ahdistusta.

Vierailija
67/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leveitä lantioita on kiva katsella.

Mitä kivaa niissä on?

Vierailija
68/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia kiedon takin vyötärölle, jos pidän mitään vähänkään ihonmyötäistä.

Paikallisessa Lidlissä yksi naispuolinen henkilökuntaan kuuluva on aina töissä takki kiedottuna vyötärölle..

Vierailija
69/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta siinä on jotain tavattoman absurdia, kun prsepaljastushousuissa pyöräilevä nuor nainen siirtää pienen olkalaukkunsa hankalasti kesken ajon peittämään pllyä jos vastaan tulee ruma mies. Vastaavasti miehet vois vaikkapa kantaa pingismailaa ja mielestään ruman naisen kohdatessaan aina peittää etupullistuman. näättäkö te muut tässä mitään järjetöntä???

Vierailija
70/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naisena välillä vilkuilen varsinkin nuorten takapuolia.

Järkyttävän näköisiä löllerökannikoita survottu liian pieniin trikoisiin ja väkisin tulee vilkaistua sitä ihmetystä.

Itse ole ylipainoinen eikä tulisi mieleenkään olla kehopositiivinen ja ulkoilla tiukoissa pöksyissä.

Vierailija
71/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin sitä on katsottava. Terveisin juuri lenkiltä tullut. Muistan nähneeni kukkivia sireenejä ja kuoriutuneita sorsapesueita vaikka myös tietty kanssalenkkeilijöitä , mutta he eivät niin kiinnostavia kuin luonto.

Vierailija
72/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäninuo tiukat juoksuhousut vain ällöttävät. Olen lihava nainen ja käytän mahdollisimman peittäviä vaatteita, enkä halua huomiota. En halua minkäänlaista huomiota ja haluan olla rauhassa. En ole kiinnostunut tarkkailemaan yhtään kenenkään ihmisoletetun takapuolta ja toivon, että ei tarvitsisi nähdä tavallisella julkisella paikalla ketään tuollaisissa ja vastaavissa liian tiukoissa ja paljastavissa vaatteissa. Kun näen kuitenkin jonkun tuollaisissa ajattelen asun tai vaatteen epämukavuutta ja ensivaikutelma on vain kiusaantuminen.

Vierailija
73/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan katsoa ketä haluan. Mutta vain katsoa. Jos sinä loukkaannut katsomisesta, se on vain oma häpeäsi. Se että et pukeudu minua varten, ei tarkoita etten saa katsoa eikä estä minua katsomasta. Jos et halua tuijotuksia, pukeudu kaapuun. 

Valitettavaa mutta totta.

Vierailija
74/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaanki suurin osa ymmärtää käyttäytymisen. mutta jos esim. minä lähden kylille pukeutuneena sellaiseen verkkopussiin jossa myydään sipuleja, ja sitten tuohdun kun katsotaan, niin olenko viksu vai vähemmän viksu? 

Vierailija
75/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tsekannut varmaan yhdeksän vuotiaasta kaikki vastaan tulleet rungot ja etenkin perävalot.

Vierailija
76/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiosta se tulee. Perä kiinnostaa jokaista urospuolista. 

Vierailija
77/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siellä kolme silmää?

Vierailija
78/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan teillä on yhtä surkeat pakarat kuin sannulilla,katsokaa seiskan sivuilta sannan onnetomia pakaroita

Vierailija
79/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos joku katsoo. Joo minäkin lenkkeilen trikoissa, tosin ei missään persvakoon imeytyvissä (kuulostaa tosi epämukavalle), vaan semmoisissa tavallisissa aika paksuissa juoksutrikoissa. Ne on minusta vaan mukavimmat lenkkihousut, perus tuulipuvun housut tuppaa valumaan juostessa ja ne myös kahisee. Ei kiinnosta katsooko joku vai onko katsomatta, niin kauan kun se jää pelkän katsomisen tasolle.

Vierailija
80/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oma valinta. Jos tulee peräsin vastaan niin sitä on katsottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi