Kävin tänään kaverin kanssa lenkillä ja melkein kaikki miehet tuijottivat takapuoliamme!
Se, että naiset pukeutuvat juoksutrikoisiin, ei anna miehille mitään oikeutta tuijottaa naisten takapuolia! Mikä miehiä vaivaa, kun käyttäytyvät noin? Vai onko vaan käytöstapojen opettaminen jäänyt kasvatusvaiheessa kokonaan pois? Ihan kantasuomalaisia miehiä olevat, jos joku yrittää etnisyyttä arvata.
Jos tuo ei ole ahdistelua tai häirintää, niin vähintäänkin epäasiallista käytöstä tuo on!
Kommentit (93)
Yleensä jään seuraamaan katse naulittuna perseeseen kun näen hyvän takapuolen tiukoissa trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te sen huomasitte? En minä näe taakseni, jos sinne nyt joku tuijottaisi.
Se on näitä asioita jotka vaan "tietää".
Mä mietin jokaisen hyvän näköisen ja kroppaisen naisen kohdalla miltä se näyttäis ku ratsastaessa kull ini päällä orgasmin saadessaan ottais parhaan kiihottumis irvistyksen.
Mikä siinä katselemisessa on niin ihmeellistä. Meikäpoika koskettaa. Joku hysteerinen akka voi joskus suuttua ja kiehua, mutta mitään ei oo koskaan tapahtunut. Suurin osa tykkää.
Täytyy näin offtopiccina sanoa, että naisilla on joku yliluonnollinen kyky kyllä sanoa, tuijottaako mies heidän takamustaan vai ei. Nykyinen tyttöystäväni paljasti että hän huomasi minun tekevän samaa ensitreffeillämme, vaikka kuinka yritin varmistaa ettei hän näe.
Onneksi kyseinen juttu oli hänen puolestaan ihan positiivinen asia:)
Minusta ainakin on kivaa ku miehet katsoo mun peppua kun juoksen. Tuntuu kivalta kun ihaillaan. T: N67 v
Alkuseurakunnan kristityt naiset pukeutuivat säädyllisiin asuihin ja peittivät päänsä. On naisten oma vika ja synti, jos he kulkevat julkisesti kuin portot. Turha valittaa jos asu on kuin maksullisen. Tottakai miehet katsovat silloin.
Tän takia kiedon takin vyötärölle, jos pidän mitään vähänkään ihonmyötäistä.
Jos on sellaiset vaatteet mitkä eivät jätä juuri mitään arvailujen varaan niin tottakai kaikki katsoo perään, ihan omaa typeryyttä pukeutua niin ja luulla muuta. Hommaa tuulipuku ja ongelma ratkeaa
Kävin tänään kaverin kanssa lenkillä ja melkein kaikki naiset tuijottivat haarojenväliäni!
Löysillä housuilla ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelivät lihavia kakkahakkureita.
Hölskyivät kävellessäkin siihen malliin, että herättivät huomiota.
Käyn lenkillä päivittäin jopa ruokatunnilla. Kaikki lenkkeilijät keskellä päivää ovat miehiä. Eipä muita naisia näy lisäkseni lenkillä. Äijät juoksee vaan menemään tosi kovaa.
Niitä perstrikoitahan naiset käyttävät juuri sen takia, kun haluavat esitellä perseitään miehille. Ne, jotka eivät halua persettä katseltavan laittavat päälleen muunlaiset juoksu/lenkkihousut.
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee. Jos ette halua itseänne objektoitavan - käyttäkää rennompia vaatteita, esim. verkkareita jotka eivät ole tiukat! Se on myös teidän pukeutumisesta kiinni, piditte siitä tai ette.
Turha valittaa sellaisesta jonka itse aiheuttaa - kysymys siis sinulle: opetettiinko sinut kasvatusvaiheessa säädylliseen pukeutumiseen?
Mihin laitetaan ahdistelun raja? "Miehen katse" on sinänsä patriarkaatin osa, ja siinä mielessä sortava. Vielä sitä ei ole kriminalisoitu. Miehenä toivon joskus, etteivät naiset pukeutuisi kovin paljastavaksi. Muutenkin on seksi lähes aina mielessä, ei tarvitsisi enempää muistuttaa.
Itse ihmettelen että mistä näitä p###ehulluja miehiä on tullut yhtäkkiä. Itse olen yläasteelta lähtien kärsinyt isosta takamuksesta(ei ole mikään Kimin kokoinen mutta muuhun vartalooni verrattina iso). Se onkin nyt kuuminta ikinä.
leveitä lantioita on kiva katsella.