Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään kaverin kanssa lenkillä ja melkein kaikki miehet tuijottivat takapuoliamme!

Vierailija
05.06.2022 |

Se, että naiset pukeutuvat juoksutrikoisiin, ei anna miehille mitään oikeutta tuijottaa naisten takapuolia! Mikä miehiä vaivaa, kun käyttäytyvät noin? Vai onko vaan käytöstapojen opettaminen jäänyt kasvatusvaiheessa kokonaan pois? Ihan kantasuomalaisia miehiä olevat, jos joku yrittää etnisyyttä arvata.

Jos tuo ei ole ahdistelua tai häirintää, niin vähintäänkin epäasiallista käytöstä tuo on!

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveitä lantioita on kiva katsella.

Vierailija
22/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jään seuraamaan katse naulittuna perseeseen kun näen hyvän takapuolen tiukoissa trikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te sen huomasitte? En minä näe taakseni, jos sinne nyt joku tuijottaisi.

Se on näitä asioita jotka vaan "tietää".

Vierailija
24/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin jokaisen hyvän näköisen ja kroppaisen naisen kohdalla miltä se näyttäis ku ratsastaessa kull ini päällä orgasmin saadessaan ottais parhaan kiihottumis irvistyksen.

Vierailija
25/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä katselemisessa on niin ihmeellistä. Meikäpoika koskettaa. Joku hysteerinen akka voi joskus suuttua ja kiehua, mutta mitään ei oo koskaan tapahtunut. Suurin osa tykkää.

Vierailija
26/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, miehen tekemä.

Vierailija
27/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin offtopiccina sanoa, että naisilla on joku yliluonnollinen kyky kyllä sanoa, tuijottaako mies heidän takamustaan vai ei. Nykyinen tyttöystäväni paljasti että hän huomasi minun tekevän samaa ensitreffeillämme, vaikka kuinka yritin varmistaa ettei hän näe.

Onneksi kyseinen juttu oli hänen puolestaan ihan positiivinen asia:)

Vierailija
28/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on kivaa ku miehet katsoo mun peppua kun juoksen. Tuntuu kivalta kun ihaillaan. T: N67 v

Vierailija
29/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

per**silmälläkö tämän totesit?

Vierailija
30/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuseurakunnan kristityt naiset pukeutuivat säädyllisiin asuihin ja peittivät päänsä. On naisten oma vika ja synti, jos he kulkevat julkisesti kuin portot. Turha valittaa jos asu on kuin maksullisen. Tottakai miehet katsovat silloin.

Vierailija
31/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia kiedon takin vyötärölle, jos pidän mitään vähänkään ihonmyötäistä.

Vierailija
32/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellaiset vaatteet mitkä eivät jätä juuri mitään arvailujen varaan niin tottakai kaikki katsoo perään, ihan omaa typeryyttä pukeutua niin ja luulla muuta. Hommaa tuulipuku ja ongelma ratkeaa

Vierailija
33/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaverin kanssa lenkillä ja melkein kaikki naiset tuijottivat haarojenväliäni!

Vierailija
34/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysillä housuilla ongelma ratkeaa.

Vierailija
35/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelivät lihavia kakkahakkureita.

Hölskyivät kävellessäkin siihen malliin, että herättivät huomiota.

Vierailija
36/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä päivittäin jopa ruokatunnilla. Kaikki lenkkeilijät keskellä päivää ovat miehiä. Eipä muita naisia näy lisäkseni lenkillä. Äijät juoksee vaan menemään tosi kovaa. 

Vierailija
37/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä perstrikoitahan naiset käyttävät juuri sen takia, kun haluavat esitellä perseitään miehille. Ne, jotka eivät halua persettä katseltavan laittavat päälleen muunlaiset juoksu/lenkkihousut.

Vierailija
38/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee. Jos ette halua itseänne objektoitavan - käyttäkää rennompia vaatteita, esim. verkkareita jotka eivät ole tiukat! Se on myös teidän pukeutumisesta kiinni, piditte siitä tai ette.

Turha valittaa sellaisesta jonka itse aiheuttaa - kysymys siis sinulle: opetettiinko sinut kasvatusvaiheessa säädylliseen pukeutumiseen?

Mihin laitetaan ahdistelun raja? "Miehen katse" on sinänsä patriarkaatin osa, ja siinä mielessä sortava. Vielä sitä ei ole kriminalisoitu. Miehenä toivon joskus, etteivät naiset pukeutuisi kovin paljastavaksi. Muutenkin on seksi lähes aina mielessä, ei tarvitsisi enempää muistuttaa.

Vierailija
39/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi alkaa pitää burkaa.

Vierailija
40/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen että mistä näitä p###ehulluja miehiä on tullut yhtäkkiä. Itse olen yläasteelta lähtien kärsinyt isosta takamuksesta(ei ole mikään Kimin kokoinen mutta muuhun vartalooni verrattina iso). Se onkin nyt kuuminta ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan