Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään kaverin kanssa lenkillä ja melkein kaikki miehet tuijottivat takapuoliamme!

Vierailija
05.06.2022 |

Se, että naiset pukeutuvat juoksutrikoisiin, ei anna miehille mitään oikeutta tuijottaa naisten takapuolia! Mikä miehiä vaivaa, kun käyttäytyvät noin? Vai onko vaan käytöstapojen opettaminen jäänyt kasvatusvaiheessa kokonaan pois? Ihan kantasuomalaisia miehiä olevat, jos joku yrittää etnisyyttä arvata.

Jos tuo ei ole ahdistelua tai häirintää, niin vähintäänkin epäasiallista käytöstä tuo on!

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä silmät selässä vai miten te huomasitte asian??

Vierailija
82/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käännyit ja katsoit taaksepäin koko ajan.  Siis halusit huomaavaisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsveskalla tae kualimella työ meetuu-akankutjalleet nimenommaan huijjotte peähän, jossei teijän laakeita kuukkuloeta tae kanjoneita huomijoijja ja vihelletä perrään :/

Kyä ni o.

Vierailija
84/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen että mistä näitä p###ehulluja miehiä on tullut yhtäkkiä. Itse olen yläasteelta lähtien kärsinyt isosta takamuksesta(ei ole mikään Kimin kokoinen mutta muuhun vartalooni verrattina iso). Se onkin nyt kuuminta ikinä.

Naisten muotijulkaisut sen asian on tuonut naisten tietoisuuteen, miestenlehdissä takapuolet on aina ollut suosittuja, Pinup-kuvista asti.

Vähän wokea peliin, niin ehkä tiedostat miksi....

Vierailija
85/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on mukavaa kun on kaikenlaista tuijotettavaa: tissit, tissit, perse, perse..

T:M40+

Vierailija
86/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% av-mammoista on oikeasti näin sekaisin.

Vierailija
87/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa katsoa. Itse monesti katson rintoja jos on mun makuuni ja takapuolta sekä naisen vaatetuksesta riipouen myös jalkojen våliin eksyy katse herkästi. En tarvitse katsomiseen keneltäkään lupaa :)

Vierailija
88/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua AP. Sulla ja sun kaverilla on luulosairaus.

Vierailija
89/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitoin päälle lähes läpinäkyvät ylikireät kalsarit joista jokainen lerssin verisuonikin näkyi, ja liian pienen t-paidan sekä lenkkarit. Sitten lenkille. Ihmettelin kovasti, kun vastaantulijat tuijottivat haaroväliäni.

Vierailija
90/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä naisten logiikkaa. Vedetään jalkaa pari kokoa liian pienet persvakoon uppoavat legginsit/trikoot ja sitten valitetaan, kun joku katsoo perään. 

Vierailija
91/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä naisten logiikkaa. Vedetään jalkaa pari kokoa liian pienet persvakoon uppoavat legginsit/trikoot ja sitten valitetaan, kun joku katsoo perään. 

Persehäpeä, my ass!

Jos ylhäälle ei ole paljoa annettu, niin alas sitäkin enemmän!

Shake it, baby!

Vierailija
92/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten näitte tämän tarkalleen? Käännyitte katsomaan niitä miehiä peräänne? 

Ainut järkeenkäypä selitys takapuolen tuijottelun huomaamiseen on se, että heiltä on jäänyt naaman kääntäminen menosuuntaan totaalisesti tekemättä.

Vierailija
93/93 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

per**silmälläkö tämän totesit?

🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi