Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko svenskt tenn ruotsin Marimekko?

Vierailija
07.12.2022 |

Muita kauppoja, joissa kannattaisi käydä tukholman reissulla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita kauppoja suosittelette tukholmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Svenskt Tenn on Ruotsin Artek. Käy myös niiden teesalongissa. Aivan hurmaava paikka.

Svenskt Tennin vieressä on Malmstenbutiken.

Designtorget myy useiden ruotsalaisten suunnittelijoiden tuotteita, ja niillä on Tukholmassa kolme myymälää.

Vierailija
4/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijuntit matkalla ensimmäistä kertaa Tukholmaan? :D Huutings

Vierailija
6/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordiska Galleriet 1912 on kiva.

Vierailija
7/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, Svenskt Tenn on Ruotsin Artek. Käy myös niiden teesalongissa. Aivan hurmaava paikka.

Svenskt Tennin vieressä on Malmstenbutiken.

Designtorget myy useiden ruotsalaisten suunnittelijoiden tuotteita, ja niillä on Tukholmassa kolme myymälää.

Kiitos!

Lisävinkit ois kivoja, myös vähän ei-mainstream -paikat.

Vierailija
8/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomijuntit matkalla ensimmäistä kertaa Tukholmaan? :D Huutings

Yes! En oo kokenut tukholmankävijä.

Vierailija
9/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä? Tukholmassa olen asunut nyt viisi vuotta ja ikinä kuullutkaan tuollaisista paikoista. Mikä teesalonki? Svensk Tenn? Malmstenbutiken? :o Täytyy varmaan tässä joulun jälkeen alkaa sivistämään itseään suomalaiseksi takaisin.

Vierailija
10/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svensson Tenn on enemmän yläluokan suosiossa kuin Marimekko Suomessa. Itse ainakin miellän Marimekon sellaiseksi keskiluokkaisten kilttien opettajatätien tyyliksi.

Vierailija
11/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokeneemmat, missä Tukholmassa kannattaisi käydä.

Vierailija
12/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? Tukholmassa olen asunut nyt viisi vuotta ja ikinä kuullutkaan tuollaisista paikoista. Mikä teesalonki? Svensk Tenn? Malmstenbutiken? :o Täytyy varmaan tässä joulun jälkeen alkaa sivistämään itseään suomalaiseksi takaisin.

Jaahas. Googlettelin ja ne löytyy asuntoni naapurikorttelista. Ei vain ole tullut käytyä tai ole kiinnostusta tuollaiseen. Yleensä olen käynyt Norr Mälarstrand, Odengatanilla tai Sankt Eriksgatanilla jos on ollut jotain kahvilajuttuja. Sisustuksesta on vastannut Ikea, joka löytyy myös Gallerian, T-Centralista. :D

Vierailija
13/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Googlettelin ja ne löytyy asuntoni naapurikorttelista. Ei vain ole tullut käytyä tai ole kiinnostusta tuollaiseen. Yleensä olen käynyt Norr Mälarstrand, Odengatanilla tai Sankt Eriksgatanilla jos on ollut jotain kahvilajuttuja. Sisustuksesta on vastannut Ikea, joka löytyy myös Gallerian, T-Centralista. :D

Painan nuo kadut mieleen!

Vierailija
14/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän tietoa mitä haluat nähdä/löytää, tarjontaa on ihan riittävästi, mutta kauanko aiot viipyä, shoppailetko vaan vai haluatko nähdä myös muuta, jos on aikaa enemmän kuin laivan maissaoloaika suosittelen alkuun turistikierrosta jolloin pääsee jyvälle kaupungista ja on paljon helpompi liikkua. Viime vuosina on myös suosittuja nämä kaupungin kattojen yllä kävelykierrokset. Mutta tärkeintä että jätät aikaa istahtaa ja nauttia joskus ,ettei tule hirveätä juoksua paikasta toiseen

Vierailija
15/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan nuo kadut mieleen!

Odengatanilla on kaksikin: Lindquists konditori ja Valhallabageriet. Molemmat ovat toisinaan aika täynnä, mutta itse teen niin että otan teetä tai kahvia ja pullaa mukaan ja menen puistoon istumaan. Esimerkiksi lähellä oleva Vasaparket on todella mieluinen paikka.

Sankt Eriksgatanilla on Kaffeverket, Vasastanin puolella. Kungsholmenin puolella on perus Thelins, joka on ketju. 

Norr Mälarstand on kuuluisa Orangeriet ja vieressä oleva Trattorian. Cafe Eldkvarn on aika usein kiinni, mutta sieltäkin kun on auki niin haen kahvit ja menen istumaan järven rannalle. 

Vierailija
16/16 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän enemmän tietoa mitä haluat nähdä/löytää, tarjontaa on ihan riittävästi, mutta kauanko aiot viipyä, shoppailetko vaan vai haluatko nähdä myös muuta, jos on aikaa enemmän kuin laivan maissaoloaika suosittelen alkuun turistikierrosta jolloin pääsee jyvälle kaupungista ja on paljon helpompi liikkua. Viime vuosina on myös suosittuja nämä kaupungin kattojen yllä kävelykierrokset. Mutta tärkeintä että jätät aikaa istahtaa ja nauttia joskus ,ettei tule hirveätä juoksua paikasta toiseen

Tuo turistikierros voisi tosiaan olla hyvä!

Olen käynyt Tukholmassa vain jokusen kerran keskustassa, joten kaupunki ei mitenkään tuttu ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän