Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset viihtyy kerrostaloissa? Minun mielestä erittäin ankeaa asua

Vierailija
05.06.2022 |

Ei omaa pihaa ja jos meet pihalle niin kymmeniä silmäpareja tuijottaa ikkunasta.
Ei omaa saunaa vaan pitää jossain taloyhtiön likaisessa saunassa käydä kiireellä omalla saunavuorollaan.
Naapurit meluaa.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moni viihdykään. Pakosta asuu. Toivoo viihtyisämpää asumista ja turvallisuuden tunnetta.

Vierailija
2/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on sauna. Omaa pihaa ei kaivatakaan. Omakotitalossa asuessa ei oltu siellä juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn. Asuin viisi vuotta omakotitalossa ja ei sopinut yhtään. Liikaa työtä. Ei minua ahdista naapurit. Saunassa en käy.

Vierailija
4/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on omassa kerrostalokämpässäni sauna. -  Tämämn hetkisessä elämäntilanteessa olen ihan tyytyväinen ettei ole omaa pihaa, josta huolehtia.

Vierailija
5/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oma kattoterassi kerrostalossa.

Vierailija
6/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit on kivoja, on elämisen merkkejä. Omaa saunaa en tarvitse, kerta viikossa riittää. Jos on vielä lenkkisaunakin niin voi rupatella naapureiden kanssa samalla, mukavaa pientä sosiaalisuutta. Ihanaa kun lämmityskulut ovat matalat ja muutenkin elämä helppoa, ei tarvitse olla koko ajan huolehtimassa jostain ränneistä ja sokkeleista ja nurmikoista ja ties mistä. Omakotitalo on painajaiseni. Myös liika tila ahdistaa, nautin pienistä sopeista.

Vierailija
7/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana asunto. Isoista ikkunoista näkyy upeita mäntyjä. Hiljainen talo, kivoja naapureita.

Vierailija
8/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, eikä piha ei ole minun juttu. Koti on vain nukkumapaikka aika ajoin ja se elämä muualla. Esim olin 4kk espanjassa.

Vierailija
9/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian yksinäistä omakotitalossa. Kammottava hiljaisuus. Kerrostalossa on aina vähän kuin seurassa vaikka ei olekaan. Pidän siitä kun kuulen naapuriasunnoista ääniä. Sitten kun vielä oppii niiden vuorokausirytmin, elämäntavat niin on kuin iso perhe jota ei tunnista nähdessä.

Vierailija
10/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä piha ja terassi, jossa teen etätöitä säiden salliessa. Tykkään tosi ipaljon. 

Vierailija
11/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua maan tasalla, vaan korkealla. Pidän siitä, että joku muu tekee pihatyöt ja siivoaa porrakäytävän. En viihtynyt rivarissa tai omakotitalossa. 

Taloyhtiön saunaa en käytä.

Kukaan ei ole varmaan koskaan kertonut sinulle, mutta ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
12/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihana asunto. Isoista ikkunoista näkyy upeita mäntyjä. Hiljainen talo, kivoja naapureita.

Minulla on mäntyahdistus. Eli saisi olla vain koivuja ja pari pientä kuusta.

Vierailija
13/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kerrostalohullu viihtyy palstalla? Painuisit sinne pihallesi, kun se on niin ihanaa <3

Vierailija
14/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin kaikkia kerrostalossa asuvia.

Vierailija
15/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa oman saunan? Ei kiitos saunalle jo 35 vuotta. 

Vierailija
16/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosisadalla ap elää? Monissa kerrostaloasunnoissa on sauna, niin minunkin asunnossani. Tosin en tarvitsisi sitä ollenkaan, en pidä saunomisesta.

Vierailija
17/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin kaikkia kerrostalossa asuvia.

Minkä takia? 

Vierailija
18/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, enkä tekisi mitään omakotitalolla. Liikaa siivottavaa ja huollettavaa, liian kalliit kulut. Kerrostalokaksiossani mulla on kaikki mitä tarvitsen ja parveke riittää hyvin. Vieressä on iso, kaunis puisto, jos haluan ottaa viltin ja mennä piknikille.

Vierailija
19/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritin firmaa 15-vuotta ja tuolloin oli paras asua kerrostalossa. Olin paljon töissä joten en olis millään jaksanut tehdä omakotitalon pihahommia saatikka muitakaan ylimääräisiä töitä.

Vierailija
20/119 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua asua maan tasalla, vaan korkealla. Pidän siitä, että joku muu tekee pihatyöt ja siivoaa porrakäytävän. En viihtynyt rivarissa tai omakotitalossa. 

Taloyhtiön saunaa en käytä.

Kukaan ei ole varmaan koskaan kertonut sinulle, mutta ihmiset ovat erilaisia.

Entä kaksi (rivitalo, luhtitalo) tai kolme kerrosta. Joista pääsee ulos helposti. Miksi pitäisi olla täysin maan tasalla, voihan ok-talon myös kohottaa ylemmäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän