Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile ärsyttävintä tuntemaasi ihmistä

Vierailija
05.06.2022 |

Nyt voi kuvailla anonyymisti, ei nimiä

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä liekö ärsyttävin mutta top 5:ssä.

Kaveri jo lapsuusvuosilta, ollut aina toisaalta ihan hauska mutta myös kovin dominoiva. Omaa jossain määrin nars...ti piirteitä ja on kovin itsekeskeinen ollut aina.

Samat piirteet edelleen +50v.

Kehuu jatkuasti varallisuuttaan ja leveilee omaisuudellaan ja ulkomaan matkoillaan tms. "mehän ostettiin nyt sitä ja tätä, mehän ollaan aina vaan 5* hotelleissa ja nyt on uus auto alla taas".

Lähes joka asiassa hän pistää paremmaksi, jos sanon esim vaikka ostaneeni kumisaappaat Prismasta 59.90, hän sanoo että meillähän on molemmilla on nuo Partioaitan huippulaatuset kumpparit 129,90" ja sit kehuu 5 min niiden ominaisuuksia ja testituloksia.

Kun soittaa minulle, puhuu ensin 90% ajasta itse ja omista asioistaan, sen jälkeen minä saan suunvuoron ja hän jaksaa kuunnella tasan 5 min.

Kun näen että soittaa, niin sanon jo ääneen, että "jahas, mihinkähän xxxxx on nyt menossa tai mitähän uutta nyt ovat ostaneet".

Tämä toistuu vuosi vuodelta ja vaikuttaa siltä että vanhemmiten on taas tullut vielä voimakkaammin esille.

Pitäähän jokaisella olla tällainen vähäpätöisempi ystävätär jolle voi leveillä ja kehua itseään ja elämäänsä. Se vaan on joillekin niin tärkeää olla parempi kuin muut..... ja tuoda se vielä toistuvasti esille.

Hyi helvetti..näitä kun lukee, muistaakin aina miksi aikoinaan valitsi yksinolon.

Vierailija
162/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen esihenkilöni, onneksi jo vuosien takaa, joka oli niin perfektionisti että oli täysin kyvytön antamaan muille tunnustusta, positiivista palautetta ja vaikka asiakas kehui miten hyvin toimittiin, hän ei sanonut sanaakaan. Ilmeet ja eleet paljasti hänen olevan ennemminkin raivona.

Hänen vanhanajan johtamistyyli (tai siis oma ilkeä persoona) oikeutti hänet siihen että alisti, vähätteli, rankaisi alaisiaan ja pelasi jotain ihme peliä ja junaili taustalla asioita toisten eduksi toisten haitaksi.

Toivottavasti en ikinä enää joudu hänen kaltaisen toksisen persoonan vaikutuspiiriin.

Traumat ei ole parantuneet vieläkään.

Tsemppiä! Kokemasi auttaa sinua niin,että tulevaisuudessa pystyt ennakoimaan, pysähtymään ja harkitsemaan rauhassa asioita. Miettiä on päätöksenteossa mikä on viisainta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki,joille on tapahtunut aina itseä paremmin/pahemmin.

Kaikki,jotka tamppaa jalalla lattiaan ja naputtaa kädellä pöytään puhuessaan.

Naapurin perhe,jotka huutavat aina toisilleen (koskaan kuullut heidän puhuvan).

Kaikki räkää ryystävät ja maahan sylkijät.

Kaikki ylinopeutta ja/tai viritetyllä mopolla ajavat.

Kaikki tupakoitsijat.

Kaikki koiranomistajat,jotka eivät kouluta koiriaan.

Kaikki lapset,jotka lääppivät mennessään kaiken.

Kaikki kovaäänisesti musiikkia/radiota soittavat.

Kaikki tuulikellon omistajat.

Kaikki uima-altaaseen kusijat/paskovat.

Kaikki,jotka eivät noudata liikennesääntöjä.

Kaikki,jotka puristelevat HeVi-osastolla tuotteet.

Kaikki,jotka sairastavat vain laiskuuttaan.

Kaikki,jotka ovat aina myöhässä.

Kaikki,jotka pitävät tramboliiniä naapurin rajalla.

Kaikki,jotka aivastavat esteettä buffee noutopöydän ääressä.

Kaikki vanhemmat,jotka eivät pidä kuria lapsilleen.

Kaikki,jotka valittavat joka asiasta tekemättä asialle mitään.

Kaikki,joille lähtökohtaisesti kaikki on huonosti.

Kaikki kirkuvat ihmiset.

Kaikki,jotka eivät älyä että vika on yksinkertsisesti heissä.

Tässä näin alkuun.

Vierailija
164/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku muu sellasen henkilön joka ei ymmärrä/hyväksy kieltävää vastausta?

Henkilön joka osaa ihan käsittämättömällä tavalla joko käyttäytyä niin että kun ei olisi kuullutkaan kieltävää kommenttia, joko jatkaa juttua kuin henkilö olisi myöntynyt. Tai sitten vaan jankuttaa ja jankuttaa itsepintaisesti ja lopuksi jotenkin kummallisesti vaan yhtäkkiä ollaan siinä tilanteessa kuin asia olisi sovittu ja ok. Vaikkei ole.

(Enkä siis tarkoita mitään helppoheikki tori- tai puhelinmyyjiä).

Tällaisen persoonan on kai mahdotonta hyväksyä se että ehdotukseni tyrmättiin, se vaihtoehto jotenki poissuljetaan.

Tätä vaikea kuvata jos ei ole törmännyt tällaiseen.

Esimerkki:

Ex työkaverini järkkäsi vähän turhan usein illanistujaisia johon halusi että tietysti kaikki tullaan. Hän puhui minulle juhlista ja sanoin etten voi nyt tulla, muuta sovittuna.

Hän ei reagoi sanomiseeni vaan jatkaa ihan kun olisi ollut kuuro, kertoo mitä syötävää laittaa. Toistan, että joku toinen kerta sit, nyt olen ehtiny sopimaan muuta. Saattoi kommentoida vaan jotain, että "no siirrä sitä meno" ja selittää jotain juttua tilaisuuteen liittyen ja koska kyseessä myös nyyttärit hän sanoi mulle että voisitko tuoda vaikka patongit.....

hän jatkaa kättä huiskauttaen et, sorry pitää mennä, nähdään sit pe iltana.

Seison suu suki käytävällä ja mietin mitä tapahtu. En menny illanistujaisiin. Ei hänkään sanonut seuraavalla viikolla mitään asiasta.

Vierailija
165/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku muu sellasen henkilön joka ei ymmärrä/hyväksy kieltävää vastausta?

Henkilön joka osaa ihan käsittämättömällä tavalla joko käyttäytyä niin että kun ei olisi kuullutkaan kieltävää kommenttia, joko jatkaa juttua kuin henkilö olisi myöntynyt. Tai sitten vaan jankuttaa ja jankuttaa itsepintaisesti ja lopuksi jotenkin kummallisesti vaan yhtäkkiä ollaan siinä tilanteessa kuin asia olisi sovittu ja ok. Vaikkei ole.

Mulla oli tuollainen terapeutti.

Vierailija
166/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen +30 lihava, ei osaa tehdä mitään ilman miestään,nysvää miehensä kanssa 24/7, ikuisella laihiksella ja ei omaa mitään omaa tyyliä tai tajua, riittää kun on ammattinorkean köynyt niin on niin viisas ja akateeminen, vaikka todellisuudessa helvetin tylsä ja vailla mitään mielikuvitusta.Elää juuri niinkuin pitää, naimisiin,ura ja lapset ja tää on just se oikea järjestys.argh.

Vierailija
167/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen +30 lihava, ei osaa tehdä mitään ilman miestään,nysvää miehensä kanssa 24/7, ikuisella laihiksella ja ei omaa mitään omaa tyyliä tai tajua, riittää kun on ammattinorkean köynyt niin on niin viisas ja akateeminen, vaikka todellisuudessa helvetin tylsä ja vailla mitään mielikuvitusta.Elää juuri niinkuin pitää, naimisiin,ura ja lapset ja tää on just se oikea järjestys.argh.

Sinä vasta hurmaavalta vaikutatkin. Miten katkera voit olla hanki vaikka oma elämä.

Vierailija
168/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Enkä siis tarkoita mitään helppoheikki tori- tai puhelinmyyjiä).

Tällaisen persoonan on kai mahdotonta hyväksyä se että ehdotukseni tyrmättiin, se vaihtoehto jotenki poissuljetaan.

Tätä vaikea kuvata jos ei ole törmännyt tällaiseen.

Esimerkki:

Ex työkaverini järkkäsi vähän turhan usein illanistujaisia johon halusi että tietysti kaikki tullaan. Hän puhui minulle juhlista ja sanoin etten voi nyt tulla, muuta sovittuna.

Hän ei reagoi sanomiseeni vaan jatkaa ihan kun olisi ollut kuuro, kertoo mitä syötävää laittaa. Toistan, että joku toinen kerta sit, nyt olen ehtiny sopimaan muuta. Saattoi kommentoida vaan jotain, että "no siirrä sitä meno" ja selittää jotain juttua tilaisuuteen liittyen ja koska kyseessä myös nyyttärit hän sanoi mulle että voisitko tuoda vaikka patongit.....

hän jatkaa kättä huiskauttaen et, sorry pitää mennä, nähdään sit pe iltana.

Seison suu suki käytävällä ja mietin mitä tapahtu. En menny illanistujaisiin. Ei hänkään sanonut seuraavalla viikolla mitään asiasta.

Kun luin tuon, niin muistin että minulla oli useita v sitten tällainen alaisena. Hän oli itse eshenkilötehtävissä, ihan pätevä, osaava ja mukavakin.

Hän oli jännä persoona, joskus tuntui että ihan sama mitä hänelle sanoo niin kaikki valuu kun vesi hanhen selästä.

Hän ehdotti kerran minulle sellaista asiaa josta olisi tullut firmalle lisäkuluja, sellaista mitä ei missään nimessä muillekaan hänen asemassaan oleville toteuteta.

Sanoin vaan, että se ei kyllä ole mitenkään mahdollista ja perustelin. Hän vaan sanoi jotain että "nooh, katsotaan myöhemmin sitten uudelleen, voin kysellä tätä asiaa myös asiakkaan puolelta jo valmiiksi". Minä siihen

"EI xxxx, minähän juuri sanoin ettei firma investoi tällaiseen" ja toistin perustelut. Hän jatkaa edelleen jotain puhumista aiheesta eikä ole kuulevinaan kieltävää vastaustani. Asia jäi siihen, mutta hän ei voinut vaan myöntyä siihen että joku sanoi hänelle EI, vaikka olin siis hänen pomonsa.

Hänen kanssaan oli useita tällaisia tilanteita. Tuntui jotenkin ihan hassulta, yleensä ihmiset vaan toteaa, jotain, että no voi harmi tai ok, eli hyväksyy sen kieltävän vastauksen, mutta hänen oli jotenkin tärkeä saada säilyttää kasvonsa.

Vierailija
169/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinot silmät, tumma, hymyilee paljon jotenkin tyhmästi, isot hammasvälit, 3 lasta, on ministeri puhuu aina ilmastonmuutoksesta.

Vierailija
170/197 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen eräs vanha työkaveri samassa tiimissä joka terrorisoi koko porukkaa vuosia jatkuvalla pahantuulisuudellaan, tiuskimisella ja muiden määräily yrityksillä. Usein joutu pelkäämään vähän sitä että milläs tuulella hän tänään on. Hän katsoi oikeudekseen käyttäytyä huonosti jos hällä oli huono päivä, muiden oli vain siedettävä.

Se oli raskasta aikaa ja ikävintä oli ettei häneen kukaan saanut mitään kuria kun ei tehnyt tätä esimiehemme läsnäollessa. Tilanne jopa paheni vuosi vuodelta.

Minulla on työpaikallani nyt sama tilanne. Maanantaina palaan lomalta ja olemme sitten HÄNEN kanssaan kahdestaan kun muut meidän tiimissämme palaavat elokuussa lomiltaan. Hän on kovin voimakastahtoinen täti, joten nuorempana ja kokemattomampana hissukkana hirvittää ajatus noista kolmesta viikosta. Vatsaa vääntää jo ajatus.

Vierailija
171/197 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N (+50v) tumma pitkä polkkatukka, hoikka, katsoo työkseen toisten silmiä.

Hän elää sitä elämää jota mun piti elää sen kanssa, jonka kanssa minun piti elää.

Tiedätkö että olit miehellesi vasta kakkosvaihtoehto?

Sinä kuitenkin junailit ja pakotit, minä väistyin.

Kun näen sinut, kihisen kiukusta.

Vierailija
172/197 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen eräs vanha työkaveri samassa tiimissä joka terrorisoi koko porukkaa vuosia jatkuvalla pahantuulisuudellaan, tiuskimisella ja muiden määräily yrityksillä. Usein joutu pelkäämään vähän sitä että milläs tuulella hän tänään on. Hän katsoi oikeudekseen käyttäytyä huonosti jos hällä oli huono päivä, muiden oli vain siedettävä.

Se oli raskasta aikaa ja ikävintä oli ettei häneen kukaan saanut mitään kuria kun ei tehnyt tätä esimiehemme läsnäollessa. Tilanne jopa paheni vuosi vuodelta.

Minulla on työpaikallani nyt sama tilanne. Maanantaina palaan lomalta ja olemme sitten HÄNEN kanssaan kahdestaan kun muut meidän tiimissämme palaavat elokuussa lomiltaan. Hän on kovin voimakastahtoinen täti, joten nuorempana ja kokemattomampana hissukkana hirvittää ajatus noista kolmesta viikosta. Vatsaa vääntää jo ajatus.

Heh, meilläkin on työyhteisössä tuollainen voimakastahtoinen täti-ihminen. Hän kyllä tietää miten asiat tehdään ja jos hän sattuu olemaan väärässä, mitään anteeksipyyntöä tai myönnytystä ei tule. Onneksi ei tarvitse usein olla hänen kanssaan tekemisissä, myötähäpeä tosin on suuri jos joudun samaan kokoukseen hänen kanssaan, hän on ns suorapuheinen ihminen.

Vierailija
173/197 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka puhuu tauotonta monologia. Pystyy puhumaan vaikka viisi tuntia putkeen. 

En ymmärrä, miten jotkut eivät ole oppineet keskustelussa huomioimaan toisia. Voisi vaikka kellosta vilkuilla aikaa, miten pitkään puhuu ja miten paljon antaa toiselle suunvuoroa ja väkisin sammuttaa suunsa ja pakottaa itsensä kuulemaan, jotta keskustelu olisi enemmän VASTAVUOROISTA.

Vierailija
174/197 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka puhuu tauotonta monologia. Pystyy puhumaan vaikka viisi tuntia putkeen. 

En ymmärrä, miten jotkut eivät ole oppineet keskustelussa huomioimaan toisia. Voisi vaikka kellosta vilkuilla aikaa, miten pitkään puhuu ja miten paljon antaa toiselle suunvuoroa ja väkisin sammuttaa suunsa ja pakottaa itsensä kuulemaan, jotta keskustelu olisi enemmän VASTAVUOROISTA.

Mulla oli joskus tällanen pomo.

Ensin se (ja muutama muu hänen tyylissään) raivostutti, mut toisaalta hänen kanssa pääsi melko helpolla kun ei tarvinnu pitää itse puheita. Hätäseen sai muutaman lauseen sanoo jonnekin väliin.

Vierailija
175/197 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hihhuliuskonnon oppeja julistava ja kaikkea ja kaikkia muita moralisoiva ja vähättelevä tuttu. Toistaa jotain oppi isänsä maneereita ilman että on itse edes miettinyt ettei niissä oikeasti ole mitään järkeä eikä ne päde oikeaan todelliseen elämään, vaan ovat jostain fantasiamaailmasta.

Se mitä moralisoi muille, ei päde itseensä tai omaan lähipiiriin. Piikittelee uskonsa oppien turvin muita mutta kun kun se kolahtaakin omaan nilkkaan ni sit loukkaantuu.

Julistaa yhtä, tekee itse toisin.

Edessä sitä - takana tätä.

Nyt tätämieltä - kk päästä eri yhteydessä samasta asiasta eri mieltä.

Vierailija
176/197 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkilö joka harrastaa positiivisen vihjailun ja vitsailun varjolla passiivisagressiivista piikittelyä ja suorastaan ilkeilyä.

Empaatikko edessä, mut kun selkäs käännät ni vähintään kynsisakset on lapaluiden välissä.

Tyyppi josta ei koskaan tiedä mitä mieltä oikeasti on. Tänään joku on ihan "juu juu, ilman muuta" ja jonkun ajan kuluttua piikittelee ja moralisoi asiaa.

Vierailija
177/197 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sateenkaari-ihmiset, valivalivalivali jne. "Itse en suvaitse ketään muita kuin sateenkaari-ihmisiä, mutta muiden pitää hyväksyä (ja maksaa) kaikki oikkuni ja koko yhteiskunta pitää muuttaa sellaiseksi, että minulle ei mitenkään, koskaan voi tulla paha mieli. Jos joku väittää, että se mahdotonta, hän on homo- ja transfoobikko sekä boomeri ja n ats i."

Vierailija
178/197 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu epätavallisen liikaa sinun asioihisi, koska oma elämä on niin hankalaa ja yrittää etsiä sinusta sellaisen asian mikä olisi huonommin kuin hänellä itsellään, epäkypsää ja alemmuudentuntoista. Tässä on takana myös kateutta.

Utelee asioitasi ja sitten kertoo eteenpäin.

Tällaisella ihmisellä ei ole terveitä rajoja itseen eikä muihin ihmisiin.

Tälläinen ihminen on usein myös melkoinen manipuloija ja kiittämätön. Jos autat häntä, hän halveksii sinua, koska ajattelee sinut tyhmäksi ja huijattavaksi.

Vierailija
179/197 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan ole ärsyttävin, mut ärsyttää just nyt.

Pitkäaikainen ystävättäreni joka on ehkä ikääntymisenkin myötä muuttunut piikikkääksi ja naljailevaksi.

Edessäpäin on ihan samaa mieltä ja jutussa täysin mukana, mutta joku aika myöhemmin kuitenkin piikittelee tällä samalla asialla vähän kummaksuen sitä ja kaivaa näitä samoja asioita kummallisissa yhteyksissä esille.

Paljastaa olleensa kateellinen huomauttelemalla ja toistuvasti esilletuomalla erään asian joka ei kuulu mitenkään hänelle (tämä asia oli siis minulle etuisuus joka ilmeisesti kismitti häntä).

Minun ehkä pitäisi osata varoa häntä, koska ei taida olla ystävänä ihan sitä mitä esittää.

Vierailija
180/197 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö joka tulee sanomaan miten muiden hoitamia OMISTAMIA metsiä tulisi suojella.