Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin shoppailemassa 14vuotiaan tytön ja kaverinsa kanssa,kaveri osti nättejä kesävaatteita mutta tyttö halusi vain taas yhden jättikokoisen hupparin

Vierailija
05.06.2022 |

Mitään muuta ei enää käytä. Vetää hiukset eka naamalle ja sitten hupun. Kaunis tyttö mutta kätkee sen, mitå en ymmärrä.
Koetin ehdottaa nättejä shortseja,toppeja,mekkoja.. vastaus oli "Hyi he""i".

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollisesti trans?

Miksi tämä pohdinta sai pelkkiä alapeukkuja, se nyt on yksi mahdollisuus, varsinkin, jos henkilö toteaa naisten vaatteista hyi helvetti? Ja siis, todennäköisesti ei ole, koska se on harvinaista, se nyt vaan on yksi mahdollisuus tässä tilanteessa. Jos ap on tosissaan, voisihan hän kysyä miksi tämä pitää vain tietyntyyppisistä vaatteista eikä halua pukeutua kuin vertaisryhmänsä edustajat, mikä siis toki on täysin ok.

Koska kaikki ei koe tarvetta miellyttää miehiä. Ei vaikka yhä useampi vaikuttaa viihtyvän Onlyfanssissä.

Jos tyttö ei koe tarvetta miellyttää limaisia miehiä, niin se on tietysti trans!! Naisaivot eivät käytä miesvaatteita kuten isoja huppareita. Tiukka minihamehuppari olisi tytöille sopiva. :-)

Oppikaa paikkanne kanat ettekä alapeukuta, kun minä puhun.

Pakko muuten mainita, vaikka trolli oletkin, että minä transmiehenä tyttönä vielä eläessäni nimenomaan yritin aina miellyttää miehiä. Hehän olivat vertaisryhmäni ja halusin tuntea yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se, että korosti, ettei halunnut miellyttää miehiä oli naisille tavallista.

Vierailija
82/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se ettei hänellä nyt sitten ole juhlavaatteita, kevätjuhlissakin oli paksu huppari ja reisitaskuhousut päällä, tennarit jaloissa.  Tarvitsi myös kesävaatteita kuten sortseja jos tulee viime kesän kaltainen pätsi!  Hänellä ei oikeasti ole muita vaatteita kuin huppareita, pari t-paitaa, verkkareita ja collegehousuja.  Nukkuukin monesti samoissa vaatteissa missä sitten  lähtee ovesta ulos, ei kuitenkaan ole masentunut vaan "en mä jaksa vaihtaa mitään hi ton yöpukua!"

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se ettei hänellä nyt sitten ole juhlavaatteita, kevätjuhlissakin oli paksu huppari ja reisitaskuhousut päällä, tennarit jaloissa.  Tarvitsi myös kesävaatteita kuten sortseja jos tulee viime kesän kaltainen pätsi!  Hänellä ei oikeasti ole muita vaatteita kuin huppareita, pari t-paitaa, verkkareita ja collegehousuja.  Nukkuukin monesti samoissa vaatteissa missä sitten  lähtee ovesta ulos, ei kuitenkaan ole masentunut vaan "en mä jaksa vaihtaa mitään hi ton yöpukua!"

Ap

Varmaan tuoksuu mukavalta kun nukkuu samoissa vaatteissa. Oletko varma ettei ole masennusta?

Vierailija
84/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun lapsi asuu kotona, niin vanhemmat päättävät, että mitä hän pukee päälleen ja jos ne vanhempien valitsemat vaatteet kelpaa, niin penska olkoot alasti. Näin ainakin meillä on. Esikoinen on 20v ja muutti viime syksynä omilleen 19-vuotiaana ja otti mukaan kotoa minun eli äidin valitsemia vaatteita, joita hän yhä pitää, koska hänellä ei köyhänä ole ollut vielä varaa ostaa vaatteita itselleen.

Vierailija
85/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Auta häntä löytämään oman tyylinsä kaltaisia kesävaatteita, ei sortseja ole pakko käyttää, on sitä kesäisempiä housuja ja huppareitakin.

Vierailija
86/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä?

Mitä tyhmää on pohtia asioita kaikilta kanteilta? Minä käytin huppareita nuorena, koska olin lesbo ja halusin erottua muista tytöistä juuri sillä tavalla. Ei se tietenkään aina ole näin, mutta joskus on.

Mun tyttö on myös, ja hänkään ei pidä ns. Perustyttömäisistä vaatteista. Saa pukeutua miten tykkää.

Vierailija
87/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmaan tuoksuu mukavalta kun nukkuu samoissa vaatteissa. Oletko varma ettei ole masennusta?

Meillä aivan sama juttu tytöllä. Hän on asperger- ihminen. En tiedä liittyykö siihen, mutta näin on.

Vierailija
88/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi olla vain vaihe, minä teininä ajattelin säästäväni aikaa kun nukun rintsikoissa ja trikopaidassa tms ja sitten aamulla vaan vedän tuolilta farkut ja sukat jalkaan! Noin vuoden se kesti kunnes kyllästyin siihen nihkeän  hikiseen oloon. Haisinkin varmaan ihanalta.

Vierailija
89/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kesävaatteita on kyllä muitakin kuin shortseja. Voi esimerkiksi hankkia väljiä caprihousuja, lisää t-paitoja? Viileitä, väljiä paitoja? Ei ole pakko käyttää lyhyitä shortseja ja toppeja jos ei niistä tykkää

Vierailija
90/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä pohdinta sai pelkkiä alapeukkuja, se nyt on yksi mahdollisuus, varsinkin, jos henkilö toteaa naisten vaatteista hyi helvetti? Ja siis, todennäköisesti ei ole, koska se on harvinaista, se nyt vaan on yksi mahdollisuus tässä tilanteessa. Jos ap on tosissaan, voisihan hän kysyä miksi tämä pitää vain tietyntyyppisistä vaatteista eikä halua pukeutua kuin vertaisryhmänsä edustajat, mikä siis toki on täysin ok.

Koska kaikki ei koe tarvetta miellyttää miehiä. Ei vaikka yhä useampi vaikuttaa viihtyvän Onlyfanssissä.

Jos tyttö ei koe tarvetta miellyttää limaisia miehiä, niin se on tietysti trans!! Naisaivot eivät käytä miesvaatteita kuten isoja huppareita. Tiukka minihamehuppari olisi tytöille sopiva. :-)

Oppikaa paikkanne kanat ettekä alapeukuta, kun minä puhun.

Pakko muuten mainita, vaikka trolli oletkin, että minä transmiehenä tyttönä vielä eläessäni nimenomaan yritin aina miellyttää miehiä. Hehän olivat vertaisryhmäni ja halusin tuntea yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se, että korosti, ettei halunnut miellyttää miehiä oli naisille tavallista.

On vähän eri asia yrittää miellyttää miehiä vertaisryhmänään kuin ollakseen heidän ihailunsa ja himonsa kohteena. 

Vierailija
92/93 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitkään kun lapsi asuu kotona, niin vanhemmat päättävät, että mitä hän pukee päälleen ja jos ne vanhempien valitsemat vaatteet kelpaa, niin penska olkoot alasti..

Millä muilla tavoin alistat lastasi ja yrität tukahduttaa oman minuuden kehityksen

Vierailija
93/93 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Meidän ainokaisemme, partiotyttökin, käytti varmaan vielä yläasteellakin ylisuuria verkkaripukuja ja isänsä teepaitoja. En pitänyt noista asuista. Yläasteen lopussa ja lukion alussa tilanne muutui. Kuntosali ja vaatteet ja naisellisempi tyyli alko

kiinnostaa ja kalliiksi on maun muutos käynyt. Vuottoneita ja Cuccejakin on "jouduttu" makselemaan.