Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin shoppailemassa 14vuotiaan tytön ja kaverinsa kanssa,kaveri osti nättejä kesävaatteita mutta tyttö halusi vain taas yhden jättikokoisen hupparin

Vierailija
05.06.2022 |

Mitään muuta ei enää käytä. Vetää hiukset eka naamalle ja sitten hupun. Kaunis tyttö mutta kätkee sen, mitå en ymmärrä.
Koetin ehdottaa nättejä shortseja,toppeja,mekkoja.. vastaus oli "Hyi he""i".

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse samanlainen. Meni ohi täysi-ikää lähestyttäessä.

Mulla ei ainakaan mennyt :D

t. 30v nainen joka pukeutuu vielä ylisuuriin huppareihin

Vierailija
22/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat vaatteet on todella epämiellyttäviä. Fiksu tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, tuli ihan oma äitini mieleen tuollaisesta käytöksestä. Hän onneksi oppi hyväksymään pukeutumistyylini ja sen ettei minulle saa mekkoa ja toppeja vielä näin kolmekymppisenäkään, toivottavasti sinäkin joskus annat asian olla. Pahin mitä voit tehdä tyttärellesi on yrittää pakottaa feminiiniseen ulkonäkömuottiin jos hän ei oikeasti tahdo, kaikki naiset eivät yksinkertaisesti sitä koe omakseen. Jos tämä ei kelpaa, voit ostaa itsellesi vaikka nuken jota pukea tyttömäisiin kesähepeniin. 

Vierailija
24/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet. Kaikki eivät halua pukeutua ollenkaan paljastavasti. Lapsen täytyy saada pukeutua haluamallaan tavalla, hyvän maun rajoissa tietenkin. Mun tytär pukeutuu aina huppareihin, mutta kevätjuhliin halusi kukkamekon kuitenkin. Melko lyhyt mekko oli, mutta näytti olevan muillakin melko lyhyitä helmoja. Itse en olisi ikinä tohtinut nuorena sellaista laittaa ja nyt vielä vähemmän, mutta hyvä, että tytär rohkenee pukeutua kuten haluaa.

Vierailija
25/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle tullut naisellisia muotoja ja ujostelee niitä?

Vierailija
26/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollisesti trans?

Vierailija
27/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli myös tuollainen. Miksi et pidä nättejä vaatteita jne. Muutenkin oli huono itsetunto ja oma äiti lyttää sitä vielä lisää. Kun en kelvannut hänelle sellaisena kuin olin. Eli lopeta toi nyt heti.

Vierailija
28/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tykkäsi pukeutua katuhoron näköiseksi. Halusi munkin pukeutuvan. Pidin pääni.

Pukeudun kuten haluan.

Vierailija
29/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ylisuuret hupparit ovat nyt muotia. Meillä 12v. tyttö ei muita paitoja edes suostu käyttämään. Aina päällä on tyyliin xxl-kokoinen huppari.

Vierailija
30/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt yhtä aikaa ketju jossa valitetaan kun tytöt käyttää napapaitaa, yksi jossa valitetaan väljistä farkuista, yksi jossa valitetaan isosta hupparissa, ja yksi (nopeasti poistettu) jossa valitettiin hijabista. Että mikähän kelpaisi.

Vierailija
31/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä?

Vierailija
32/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on trans koska ei pidä kesähepenistä? Onko naiseuden vaatimuksena se että haluaa kesällä mennä ulos narutopissa ja pitsishortseissa? Siinä tapauksessa minäkin taidan olla mies. 

Vierailija
33/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo isot hupparit ole nyt muotia?

On ja ylisuuret t paidat

Vierailija
34/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tyytyväinen että teini pukeutuu over-size vaatteisiin, eikä kintsakoihin napapaitoihin ja kannikkashortseihin.

Vierailija
35/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompana sitten miesystävät alkaa kysellä, mikset käytä naruhameita ja narutoppeja.

Vierailija
36/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin itsekin suurin piirtein tuossa iässä, että huomattavasti vanhemmat miehet tuijottavat tosi ahdistavasti, ja pukeuduin tosi peittävästi. 

Jos näytät hyvältä niin kaikki miespuoleiset koulupojista vaareihin katsovat sinua ihan samalla tavalla.

Se, tuntuuko yksi katse itsetuntoa nostattavalta ihastukselta saadulta huomiolta ja toinen "ahdistavalta" vanhan äijän rasvaiselta tuijotukselta syntyy ihan sinun omien korviesi välissä.

Katseissa ei ole mitään eroa ja on melkoisesti todennäköisempää että nimenomaan se oman ikäluokan teinipoika ruiskuttelee perhepakkauksen talouspaperia tahmeaksi persettäsi rasvaisessa mielikuvituksessaan työnnellen.

Vierailija
37/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompana sitten miesystävät alkaa kysellä, mikset käytä naruhameita ja narutoppeja.

Niin miehiä tuntuu kiinnostavan kaupallisen näköiset naiset. Muistavat kumminkin joka kerta uhota mammoille etteivät tarjoa kahvia, vaikka suuntavat maihin joissa miesten oletetaan tarjoavan.

Parempi pitää oma pää ja omat rahat.

Vierailija
38/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin itsekin suurin piirtein tuossa iässä, että huomattavasti vanhemmat miehet tuijottavat tosi ahdistavasti, ja pukeuduin tosi peittävästi. 

Jos näytät hyvältä niin kaikki miespuoleiset koulupojista vaareihin katsovat sinua ihan samalla tavalla.

Se, tuntuuko yksi katse itsetuntoa nostattavalta ihastukselta saadulta huomiolta ja toinen "ahdistavalta" vanhan äijän rasvaiselta tuijotukselta syntyy ihan sinun omien korviesi välissä.

Katseissa ei ole mitään eroa ja on melkoisesti todennäköisempää että nimenomaan se oman ikäluokan teinipoika ruiskuttelee perhepakkauksen talouspaperia tahmeaksi persettäsi rasvaisessa mielikuvituksessaan työnnellen.

Hyi oksennus!

Vierailija
39/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pitäisi näyttää suunnilleen tältä kun kukka on puhkeamassa loistoonsa. Herkkä enkeli hehkeimillään!

https://imgur.com/a/mTMWOrm

Vierailija
40/93 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pukeutua niin kuin haluaa. Aina se ole loppuelämän tyyli, vaan teininä on välivaiheita. Itsekin käytin teininä 13-16v pelkästään huppareita, pillifarkkuja ja tennareita. En todellakaan mitään mekkoa olis käyttänyt.