Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin 40 kg tajuamatta sitä itse. Enkä tajua vieläkään, koska en näytä niin lihavalta

Vierailija
04.06.2022 |

Ja joo, on minulla silmät, on vaatteet, on peili. Olen 180 cm pitkä nainen ja painoin vielä 10 vuotta sitten 75 kg. Siinä on sitten tullut keskimäärin 4 kg vuodessa, ja nyt painan 115 kg. Koska olen pitkä, se ei näy niin dramaattisesti, oikein pukeutuneena saatan näyttää ihan normaalipainoiselta. Käytän koon 46 vaatteita, osa 44. Liikkumiseni ei ole hankalaa, saan itse lakattua varpaankynteni, mahdun huvipuistolaitteisiin jne. eli mikään ei ns. herättänyt minua tähän massaani. Tämä paino kävi siis ilmi työpaikan terveystarkastuksessa.
Arvatkaa vain miltä nyt tuntuu, kun on kuvitellut että ylimääräisiä kiloja on noin 15, mutta niitä onkin 40!!! Herra varjele.
Voin sanoa että nyt aivot nyrjähti laihdutukseen, ja aivan toden teolla. Ei tee mieli syödä eikä juoda mitään kun päässä pyörii vain +40 kg.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn säännöllisesti vaa'alla juuri siksi, että jos lihon, niin haluan ainakin tietää.

Kun aloitin opinnot, lihoin jo ensimmäisen syksyn aikana kymmenisen kiloa, ensimmäisen vuoden aikana taisi tulla 15kg yhteensä. Toisen vuoden aikana 5kg lisää. Nyt paino on jo pitkään ollut siinä, missä se on aiemminkin pahimmillaan ollut (112kg) eikä se onneksi ole siitä lähtenyt nousemaan. 

Minulla on ihan täysi työ noista opinnoista selviämisessä. Enkä ihmettele, että olen stressilihonut. Ei vaan nyt ole paukkuja mihinkään elämänmuutokseen, kun on jonkinlaisessa jatkuvassa eloonjäämiskamppailussa elämänsä kanssa.

Vierailija
142/146 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten saa lihotettua itsensä 20-30-40 kiloa?

Se on jo viin valtava määrä että käsittämätöntä mitä ja kuinka paljon siihen pitää syödä?

Eihän se viikossa eikä kahdessa tule, mutta luulisi itsekin huomaavansa ainakin vaatteita.  eihän ne vanhat vaatteet voi edes mennä päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jo viin valtava määrä että käsittämätöntä mitä ja kuinka paljon siihen pitää syödä?

Eihän se viikossa eikä kahdessa tule, mutta luulisi itsekin huomaavansa ainakin vaatteita.  eihän ne vanhat vaatteet voi edes mennä päälle!

Kyllä se onnistuu. Viime vuonna lihoin 14 kg muutamassa kuukaudessa. Sen jälkeen olen lihonut vielä 10 kg lisää vuodessa.

Vierailija
144/146 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin vaa'alla terveystarkastuksessa ja painan 20 kg enemmän kuin luulin!

Vierailija
145/146 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että olet kokoa 46 jos painat tuon verran? Ei ollenkaan pahalla vaan hämmentyneenä.

No kyllähän pituus vaikuttaa. Mä painan 111kg ja käytän kokoa 50. Mussa vain erona se, että on 12cm ap:ta lyhyempi. Mulla on vähemmän pituutta mihin paino kertyy. 

Vierailija
146/146 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain huomaamattani lihottua 30 kg eikä siihen oikeastaan tarvittu muuta kuin työn muuttuminen liikkuvasta työstä istumatyöhön ja työmatkapyöräilyn vaihtuminen autoon. Lisäksi muutin asumaan yksin ja aloin syödä enemmän eineksiä kun en viitsinyt joka päivä laittaa ruokaa vain itselle.

Hämmentävää kuitenkin on, että mun ympärysmitat kasvoi kauttaaltaan vain 10 cm. Näin toki eron, mutta en ikinä olisi voinut kuvitella että se tarkoittaa kolmeakymmentä kiloa. Vaatteista kävi pieneksi vain kaikkein tiukimmat.

Nyt olen onneksi laihduttanut tuon jo pois, mutta oli se järkytys. Nykyään käyn vaa'alla säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän