Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin 40 kg tajuamatta sitä itse. Enkä tajua vieläkään, koska en näytä niin lihavalta

Vierailija
04.06.2022 |

Ja joo, on minulla silmät, on vaatteet, on peili. Olen 180 cm pitkä nainen ja painoin vielä 10 vuotta sitten 75 kg. Siinä on sitten tullut keskimäärin 4 kg vuodessa, ja nyt painan 115 kg. Koska olen pitkä, se ei näy niin dramaattisesti, oikein pukeutuneena saatan näyttää ihan normaalipainoiselta. Käytän koon 46 vaatteita, osa 44. Liikkumiseni ei ole hankalaa, saan itse lakattua varpaankynteni, mahdun huvipuistolaitteisiin jne. eli mikään ei ns. herättänyt minua tähän massaani. Tämä paino kävi siis ilmi työpaikan terveystarkastuksessa.
Arvatkaa vain miltä nyt tuntuu, kun on kuvitellut että ylimääräisiä kiloja on noin 15, mutta niitä onkin 40!!! Herra varjele.
Voin sanoa että nyt aivot nyrjähti laihdutukseen, ja aivan toden teolla. Ei tee mieli syödä eikä juoda mitään kun päässä pyörii vain +40 kg.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsin juuri itseni vaatteet päällä ja vaaka näytti 71,9kg. On turvotusta, koska join eilen alkoholia.  Olen 175cm ja minusta minä näytän ylipainoiselle. Kun on H vartalotyyppiä niin aina on lihavan näköinen. Pakostikin tarkkailee painoaan. 

Vierailija
22/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te valehtelette itsellenne. Itsepetosta harjoitatte.

Jos paino nousee 40 kg, niin jokaisen kyllä pitäisi huomata se. No ehkä niin moni muukin on lihonnut sen 40 kg ja kaikki sitten näyttävät normaalipainoisilta. Herätkää jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että olet kokoa 46 jos painat tuon verran? Ei ollenkaan pahalla vaan hämmentyneenä.

On kyllä erikoista. Kun painoin tuon verran niin olin kokoa 54-56 enkä ole kuin 5cm lyhyempi. Vai onko ne juuri ne maagiset 5cm?

Vierailija
24/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen sokeutuu ulkonäölleen. Joku näkee itsensä hoikkana vaikka on lihava ja laiheliini voi nähdä itsensä läskinä. Minun ystävättäreni on aina ollut pyöreä. Pituutta on 150 senttiä ja paino on koko aikuisiän huidellut noin 70 kilossa. Parina viime vuonna hän on sairastellut paljon ja syönyt lääkkeitä, jotka lisäävät ruokahalua ja se näkyy kyllä. Ne lääkkeet eivät häntä siis ole lihottanut vaan lisääntynyt ruokahalu, jonka vuoksi hän syö jatkuvasti. Viimeksi hän kertoi painavansa 125 kiloa mutta itse epäilen, että 145 kiloa on oikeampi luku. Silti hän kokee olevansa normaalipainoinen. Minä painan 54 kiloa ja ystäväni huomauttaa usein, että hänellä on vain muutama kilo enemmän kuin minulla. Minusta noin 90 kiloa on enemmän kuin muutama kilo. En kuitenkaan ala väittelemään hänen kanssaan, sillä itsehän hän kilonsa kantaa. En kuitenkaan halua tukea häntä siinä harhaluulossa, että on edelleen normaalipainoinen vaan en ota mitään kantaa kun hän alkaa miettimään pitäisi laihduttaa 4-5 kiloa, että mahtuisi vanhoihin vaatteisiin.

Vierailija
25/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että olet kokoa 46 jos painat tuon verran? Ei ollenkaan pahalla vaan hämmentyneenä.

On kyllä erikoista. Kun painoin tuon verran niin olin kokoa 54-56 enkä ole kuin 5cm lyhyempi. Vai onko ne juuri ne maagiset 5cm?

Minäkin ihmettelen aloittajan vaatekokoa. Olen lähes yhtä pitkä ja painoa melkein saman verran. Käytän reilusti yli 50-kokoisia vaatteita, enkä tosiaankaan pukeudu telttoihin.

Vierailija
26/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen aloittajan vaatekokoa. Olen lähes yhtä pitkä ja painoa melkein saman verran. Käytän reilusti yli 50-kokoisia vaatteita, enkä tosiaankaan pukeudu telttoihin.

Ihan helposti menee 46 tai 44 siinä 110-kilon paikkeilla. Itse olen myös pitkä nainen ja painan 155 kg, siis 40 kg vielä tuohon päälle ja vaatekokoni on 52.

Vierailija
27/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein sama juttu minulla. Oon vähän yli 170cm pitkä ja painoa on nyt noin 100 kg, vielä kolme vuotta sitten painoin 75 kg.

Oon ilmeisesti jotenkin sokeutunut omalle ulkonäölle. Tuntuu, että näytän edelleen melkein samalta kuin 25 kiloa sitten. Osa silloin käyttämistäni vaatteista on edelleen käytössä myös.

Oon yrittänyt tässä näiden vuosien aikana kyllä myös pudottaa painoa, mutta aina se tyssää omaan saamattomuuteen. En tiedä onnistunko koskaan, aina tulee joku syy syödä herkkuja tai olla menemättä lenkille.

Mulla on toisin päin. Vuosi sitten painoin 120 kg ja nyt 76 kg, samassa pituudessa kuin sulla. En tunne itseäni yhtään erilaiseksi, samat läskit hyllyy ympärillä kun on aina hyllynyt.

Vierailija
28/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on eri muotoisia kehoja.

Mulla on noin 100 kilosena ja 177 senttisenä mennyt L-koon takki ja muita yläosia, mutta ison pehvan, pituuden ja paksujen reisien kanssa farkut jotain 48-52 välillä.

Mulla ei ole mikään makkaroituva lörppömasu, vaan pyöreä pömppis ja kapeampi vyötärö, en ole pyöreä omena.

Vierailija
29/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama tilanne, olin lihonut n 20 kg ja tuntui että minähän olen samannäköinen kuin ennenkin ja samat vaatteetkin mahtuu. Kuitenkin nyt kun olen laihduttanut 15 kg niin huomaan että olin itse asiassa tyystin erinäköinen aiemmin, samoin vaikka nämä samat vaatteet mahtui päälle niin kyllä ne silti näyttää ihan erilaisilta nyt. Ihmisten käytöskin minua kohtaan on erilaista, vaikka kyse vain 15 kilosta.

Tämän käytöksen muutoksen huomaa helposti ja aika pienissäkin painon muutoksissa. Ja jostain tulee aina joku rölli väittämään, että se on se oma asenne ja itsetunto, joka muutoksen aiheuttaa. Hitot.

Vierailija
30/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paino nousee 40 kg, niin jokaisen kyllä pitäisi huomata se. No ehkä niin moni muukin on lihonnut sen 40 kg ja kaikki sitten näyttävät normaalipainoisilta. Herätkää jo.

No kyllä mä vaaan kanssa sen huomasin, mutta oikeasti ero 82 kilosena (pari kiloa ylipainoa) noin 110 kiloiseen ei kyllä mielestäni ollut kehollisesti tai olon kannalta järkyttävän iso.

Ylipainoinen olo oli ennen, ja niin oli sillon isompanakin.

Vierailija
31/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. 🤔

Itse olen 170cm ja tunnen heti jos paino on laskenut tai noussut pari kiloa. Yleensä painan n 60kg mutta vaihteluväli on 62-58kg. Käyn kyllä ahkerasti vaa'alla, yleensä joka aamu mutta vähintään kerran viikkoon. Tunnen jo ennen kuin luku näkyy, että nyt on tapahtunut jotain.

Vierailija
32/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti menee 46 tai 44 siinä 110-kilon paikkeilla. Itse olen myös pitkä nainen ja painan 155 kg, siis 40 kg vielä tuohon päälle ja vaatekokoni on 52.

Mahtaa olla sitten aika reipas tiimalasi isoilla rinnoilla ja läskit pakkautuneet käsivarsiin ja pohkeisiin. En oikein muuten saa niitä rasvoja kuviteltua minnekään. Tai sitten syynä on liian tiukat vaatteet tai amerikkailainen mitoitus kun siellä voit olla läskimallistossakin kokoa M vaikka painoa on 120kg.

Vierailija
33/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin 25 kiloa korona-aikana. 60 kg -> 85 kg. Pituutta 168 cm. Juuh, ei mahdu vanhat vaatteet enää. Ja vaa'alla lopetin käymästä, koska paino on aiheuttanut vähän liikaakin stressiä ja syömishäiriötaustaa. Nyt yritän polkea kuntopyörää, mutta ei tämä paino ole toistaiseksi laskenut. Tervetuloa läskeys.

Vierailija
34/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama tilanne, olin lihonut n 20 kg ja tuntui että minähän olen samannäköinen kuin ennenkin ja samat vaatteetkin mahtuu. Kuitenkin nyt kun olen laihduttanut 15 kg niin huomaan että olin itse asiassa tyystin erinäköinen aiemmin, samoin vaikka nämä samat vaatteet mahtui päälle niin kyllä ne silti näyttää ihan erilaisilta nyt. Ihmisten käytöskin minua kohtaan on erilaista, vaikka kyse vain 15 kilosta.

Tämän käytöksen muutoksen huomaa helposti ja aika pienissäkin painon muutoksissa. Ja jostain tulee aina joku rölli väittämään, että se on se oma asenne ja itsetunto, joka muutoksen aiheuttaa. Hitot.

Jep! Olin vuosikausia tuon 20 kg ylipainoinen, ja vasta kun laihduin sen 15 kg, niin minua kutsuttiin ensi kertaa vuosiin kauniiksi, myöskin yhtäkkiä miehet alkoi kiinnostua. Sitten alkoikin kaduttaa, etten ollut laihduttanut jo aiemmin..olen lyhyt ja kilot kertyy etenkin vatsaan ja naamaan, eli näytän muutenkin varmaan painavammalta mitä edes olen.

Vierailija
35/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen kotelomekkoihin pukeutuneita alle parikymppisiä juhlijoita. Moni oli todella tuhti, muttei näyttänyt häiritsevän.

Jokainen makkara näkyi selvästi makkarankuoressa.

Vierailija
36/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. 🤔

Itse olen 170cm ja tunnen heti jos paino on laskenut tai noussut pari kiloa. Yleensä painan n 60kg mutta vaihteluväli on 62-58kg. Käyn kyllä ahkerasti vaa'alla, yleensä joka aamu mutta vähintään kerran viikkoon. Tunnen jo ennen kuin luku näkyy, että nyt on tapahtunut jotain.

Samat mitat täällä. Olen niin saita, että olen vaikka syömättä, jotta mahtuisin vanhoihin housuihini, eikä tarvitsisi ostaa uusia.

Vierailija
37/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Olin vuosikausia tuon 20 kg ylipainoinen, ja vasta kun laihduin sen 15 kg, niin minua kutsuttiin ensi kertaa vuosiin kauniiksi, myöskin yhtäkkiä miehet alkoi kiinnostua. Sitten alkoikin kaduttaa, etten ollut laihduttanut jo aiemmin..olen lyhyt ja kilot kertyy etenkin vatsaan ja naamaan, eli näytän muutenkin varmaan painavammalta mitä edes olen.

Varsinkin alkoi huvittaa tiettyjen naisten osoittama selvä kateus minua (ja muita hoikkia naisia) kohtaan. Minä kun olin jo vuosia sitten tottunut olemaan se näkymätön, mauton ja hajuton tyyppi jota todellakaan kukaan ei kadehdi ja jota miehet kohtelee enintään jonain neutraalina heebona.

Vierailija
38/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää sinä siihen, että äidinkielentaitosi on mitä on.

On ihmisiä, jotka eivät huomaa lihoneensa, olevansa raskaana, olevansa aina vmainen muille, olevansa ikäviä ja rasittavia ihmisiä. Monenlaisia asioita ihminen ei itse huomaa. Varmaan syynä, että ei halua huomata, haluaa nähdä asian toisin.

Vierailija
39/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. 🤔

Samat mitat täällä. Olen niin saita, että olen vaikka syömättä, jotta mahtuisin vanhoihin housuihini, eikä tarvitsisi ostaa uusia.

Heh. Mullakin on paljon kivoja vaatteita ja olisi tylsää jos en voisi niitä enää käyttää 😁 se on kans mun motivaattori.

Oon ollut suunnilleen saman kokoinen 13-vuotiaasta asti. Paino on kyllä hetkellisesti käynyt 70 ja 50 kgssä. Olen nyt 30v.

Se edellinen

Vierailija
40/146 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni sylettää se, että monet naispuoliset tuttavani oikein haluavat ottaa kuvia minusta nykyään, kun ennen ryhmäkuviakin välteltiin minun paikalla ollessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi