Kerro tänne salaisuutesi, jota et kertoisi yleisesti kellekään?
Onko sinulla salaisuutta, josta et halua puhua? Hyviä tai huonoja asioita, mitä pidät salassa? :)
Kommentit (110)
Ihastuin TV-sarjan miesnäyttelijään. Olen varattu. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lapsista. En tekisi oli yhdellekään lapselle mitään ja ymmärrän oikean ja väärän eron.
Itseäni järkyttää tänä todella paljon enkä kertoisi tätä kenellekään. Mietin kauan mikä minussa on vikana ja miksi en pidä miehistä tai naisista.
Nainen 25.Eli olet pedofiili? Ei tuosta saa selkoa.
Ainakin minusta tuo oli ihan selkeä.
No selitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lapsista. En tekisi oli yhdellekään lapselle mitään ja ymmärrän oikean ja väärän eron.
Itseäni järkyttää tänä todella paljon enkä kertoisi tätä kenellekään. Mietin kauan mikä minussa on vikana ja miksi en pidä miehistä tai naisista.
No selitä?
Siis mitä selittämistä tuossa on? Mikä siinä oli epäselvää?
Siis eikö tuossa kirjoittaja selittänyt ihan selkeästi että on (sek*uaalisesti) kiinnostunut lapsista. Ja sen jälkeen kun tajusi tämän niin ymmärsi miksei ole koskaan ollut kiinnostunut aikuisista. Eli on ped*fiili.
Vaikea tuosta on mitään muuta ymmärtää.
Nään enkeleitä, mutta jostain syystä en ole kertonut kenellekään.
En tiedä. Mullla oli itseasiassa jo lapsena haaveena poliiisin karhuryhmä ja lapsesta saakka 4 vuotiaasta saakka harrastanut urheilua niin nytten kun 30 vuoden ikä ja etsii itseänsä tutkimusmattka itseensä ja halu kehittyä mahdollisimman hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne tunnistettavia ihmishahmoja vai millaisia ne on? Puhuuko ne? Pelottaako sinua?
Mun housunpolvessa on läiskä
Väritin sitä mustalla tussilla niin ei näy pahasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitä?
Siis eikö tuossa kirjoittaja selittänyt ihan selkeästi että on (sek*uaalisesti) kiinnostunut lapsista. Ja sen jälkeen kun tajusi tämän niin ymmärsi miksei ole koskaan ollut kiinnostunut aikuisista. Eli on ped*fiili.
Vaikea tuosta on mitään muuta ymmärtää.
No olipa huono salaisuus. :O
Voisin vetää miehen naispuolista kaveria neniin tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitä?
Vaikea tuosta on mitään muuta ymmärtää.No olipa huono salaisuus. :O
Huono salaisuus? Ei kai tämän ketjun tarkoitus ole kilpailla kenen salaisuus on hyvä tai paras tms.
Monilla ihmisillä on salaisuuksia, ja aika moni niistä salaisuuksista on "huonoja"/muita ihmisiä ja myös ihmistä itseään järkyttäviä salaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne tunnistettavia ihmishahmoja vai millaisia ne on? Puhuuko ne? Pelottaako sinua?
Ne ovat huoneen korkuisia, kokonaan valkoisia. Isot siivet ja pitkä kaapu. Pitkät valkoiset hiukset. Ensimmäisellä kerralla tavallaan järkytyin, kun keralla huoneeseen tuli 4. Ajan oloon olen jotenkin tottunut, mutta aina tulee outo levollinen olo. En käytä mitään lääkitystä, enkä ole juppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat huoneen korkuisia, kokonaan valkoisia. Isot siivet ja pitkä kaapu. Pitkät valkoiset hiukset. Ensimmäisellä kerralla tavallaan järkytyin, kun keralla huoneeseen tuli 4. Ajan oloon olen jotenkin tottunut, mutta aina tulee outo levollinen olo. En käytä mitään lääkitystä, enkä ole juppo.
Miten kauan ne oli siinä? Mitä ne teki? Tuliko ne aina yöllä? Mihin aikaan? Klo 03.00 on paholaisten aika..
Nautin siitä, kun ihmiset hiki hatussa polkevat oravanpyörää, ovat olevinaan niin tärkeitä ja pitävät joidenkin normien täyttämistä suurenakin saavutuksena. Itse jätin moisen paskan jo nelikymppisenä taakseni ja keskityn olemaan oikeasti olemassa ja nauttimaan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Tyyne Puustisen haamu
Olen tehnyt eläinsuojelurikoksen. Häpeän tätä aivan valtavasti, mutta se tapahtui kun olin lapsi, enkä pysty hyvittämään sitä mitenkään kuin ehkä offaamalla itseni. En ole pystynyt kertomaan edes terapeutilleni.
Olen lapseton ihminen ja erityisen katkera kaikille kavereilleni jotka saavat lapsia. Soittelen usein kännissä kostoksi lastensuojeluun ja teen perättömiä ilmoituksia kavereiden lapsia. Yleensä tähän liittyy riita kaverin kanssa. Tiedän tämän olevan tyhmää mutta minulle se tuottaa suurta hupia.
Olen viettänyt viimeiset 6 joulua Osakassa. Se ei ole salaisuus. Salaisuus on se, että syy Japanissa käynti on Japanilaiset Tinder-naiset. Olen saanut nuorta. Olen saanut kahta. Olen saanut julkisella paikalla. Olen tehnyt kaikkea hullua. En ole ikinä kertonut tapailunaisille tästä. >:) Mies24