Kerro tänne salaisuutesi, jota et kertoisi yleisesti kellekään?
Onko sinulla salaisuutta, josta et halua puhua? Hyviä tai huonoja asioita, mitä pidät salassa? :)
Kommentit (110)
Sairastan kuntoutunutta skitsofreniaa
Miksi ihmeessä kertoisin sulle jos en ole muillekaan kertonut?
Mieti hei nyt hetki.
Olen tehnyt sellaista rikollista että jos olisin jäänyt kiinni en vois tehdä nykyistä työtäni.
Siinä vahingoittui tavallaan ihminen.
Silti en osaa tuntea katumusta. Se oli silloin.
Nyt ole pidetty ystävä, menestynyt työssä ja perheenäiti. Kukaan ei uskoisi.
Olen muita älykkäämpi, mutta salaan sen.
Minut on valittu hallitsemaan maata Telluksen kuningattarena, kunhan nuo nwo-huohottajat saadaan siirrettyä toiseen aurinkokuntaan.
Tykkään lapsista. En tekisi oli yhdellekään lapselle mitään ja ymmärrän oikean ja väärän eron.
Itseäni järkyttää tänä todella paljon enkä kertoisi tätä kenellekään. Mietin kauan mikä minussa on vikana ja miksi en pidä miehistä tai naisista.
Nainen 25.
Seurustelin poliisin kanssa pitkään ja kerroin väärän nimen kuullessani miehen ammatin. Taustalla väkivalta ja talousrikoksia.
Olen asunnoton mutta tapailemani mies ei tiedä sitä.
Tykkänä piereskellä itsekseni, oikein voimapieruja, kun sohvaperunana katselen tv-ohjelmia ja napostelen herkkuja.
Jauhan p*skaa vauvapalstalla, joka ikinen päivä.
Olen kulissiavioliitossa. Oikeasti haaveilen rotevasta miehestä.
Oon naimisissa ja oikee sarjaihastuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kulissiavioliitossa. Oikeasti haaveilen rotevasta miehestä.
Ja olen roteva mies itsekin.
Jimmy Hoffa on meidän häkkivarastossa elossa.
Täytyy olla elämäänsä väsynyt jos tänne jotain salaisuuksiaan kirjoittelee. Globalistit kyllä noutavat sinut jos kirjoittelet yhtään vääriä mielipiteitä...
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla elämäänsä väsynyt jos tänne jotain salaisuuksiaan kirjoittelee. Globalistit kyllä noutavat sinut jos kirjoittelet yhtään vääriä mielipiteitä...
Ja maapallo on soikea, eikä kuussa óle ketään käynyt.
Kaivan jatkuvasti nenääni ja syön räkää. Raavin myös usein jalkani verille, sitten revin niitä rupia ja syön ne. Se on välillä ihan kuin addiktio, en pysty lopettamaan. Se on vaan niin äärettömän nautinnollista, repiä ja syödä rupia ja nuolla verta.
No minulla on salaisuus. Se on suurin salaisuuteni.
Ei ole : )