Kerro tänne salaisuutesi, jota et kertoisi yleisesti kellekään?
Onko sinulla salaisuutta, josta et halua puhua? Hyviä tai huonoja asioita, mitä pidät salassa? :)
Kommentit (110)
Sain pillua ensimmäistä kertaa vasta 24-vuotiaana. Aina olen todennut, että tyyliin 18-vuotiaana, jos miesten kanssa asia on tullut jollain lailla puheeksi. Vtuttaa vieläkin "menetetty nuoruus".
Tällä hetkellä on paha vauva kuume, en ole kertonut miehelle. Vauva mainokset eivät auta.
- Nainen.
En ole kertonut, että tykkään harrastaa seksiä autojen kanssa. Kiihotun, kun saan hivellä esim auton konepeltiä ja laueta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla elämäänsä väsynyt jos tänne jotain salaisuuksiaan kirjoittelee. Globalistit kyllä noutavat sinut jos kirjoittelet yhtään vääriä mielipiteitä...
Ja maapallo on soikea, eikä kuussa óle ketään käynyt.
Tulet vielä näkemään. On olemassa oikeita ja on olemassa vääriä mielipiteitä...
Ja on olemassa soikeita mielipiteitä.
Olen oikeasti presidentti Kekkonen, kuolemani lavastettiin ja sain ihmelääkettä joka nuorensi minut.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti presidentti Kekkonen, kuolemani lavastettiin ja sain ihmelääkettä joka nuorensi minut.
Nyt sinä taidat huijata. Melkein jo uskoin, kunnes aloin miettimään. Eihän tuo voi pitää paikkaansa.
Sanoin uudelle deitille että mulla on Bemari. Ei oikeesti ollut ja hain hänet skodalla. Sanoin et meni rikki se Bemari. Ei tullut toisia treffejä ja hyvä niin.
Mulla on niin järkyttävä ikävä mun rakastajaa (joka ilmeisesti dumppas mut) että tekisi mieli pistää koko nykyinen perhe-elämä uusiksi: heivata aviomies pois ja aloittaa kokonaan uusi elämä.
Tämmöinen keskusteluaihe oli ihan äskettäin. Miksi nyt samanlainen uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen keskusteluaihe oli ihan äskettäin. Miksi nyt samanlainen uudestaan?
En ole itse ainakaan huomannut.
Ostan silloin tällöin seuraa itselleni kokonaisilsi öiksi.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin poliisin kanssa pitkään ja kerroin väärän nimen kuullessani miehen ammatin. Taustalla väkivalta ja talousrikoksia.
"Mä olen poliisi"
"Hieno juttu. Helihän oli siis mun lempinimi. Mä olen Marjatta Kaartinen.
Toivon välillä syvimmissä unelmissani koko ihmiskunnan pikaista tuhoutumista. Nykymaailman meno on kun mun mielestä aika ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lapsista. En tekisi oli yhdellekään lapselle mitään ja ymmärrän oikean ja väärän eron.
Itseäni järkyttää tänä todella paljon enkä kertoisi tätä kenellekään. Mietin kauan mikä minussa on vikana ja miksi en pidä miehistä tai naisista.
Nainen 25.
Eli olet pedofiili? Ei tuosta saa selkoa.
Minulla on ollu aika monta seksikumppania sinkkuna, enkä muista tarkkaa lukua.
Näin ufoja yli 20-vuotta sitten. Kuka muka uskoisi? Kenelle voin kertoa? NASA:lle?
Tulet vielä näkemään. On olemassa oikeita ja on olemassa vääriä mielipiteitä...