Kerro tänne salaisuutesi, jota et kertoisi yleisesti kellekään?
Onko sinulla salaisuutta, josta et halua puhua? Hyviä tai huonoja asioita, mitä pidät salassa? :)
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
että minä, hyväpalkkainen, kaunis, nainen olen kirjoitellut lapseni pyypyystä tänne. ei vieläkään tiedä totuutta...
Mikä ihme on pyypyy? Oletko kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen sukupuolitauti, tekisin mitä vain saadakseni sen pois.
Minä tiedän mikä sen voi parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulee mieleen se etten omaa yhtään ystävää ja kiusattiin nuorena paljon. Tätä en kertoisi kasvokkain oikeastaan melkein kenellekään. Muuten tulee mieleen se kuinka erakko minusta on tullut ja kuinka moni jollekin tavallinen juttu on jo itselle hyvin epätavallista ja vaikeaa kuten ihmisiin tutustuminen, opiskelu jutut, töihin meno ja siellä pärjääminen yms. En ole vammainen tai muuten sairas, mutta jännitän vaan kaikkea paljon ja en enää viihdy ihmisjoukossa. Oikeastaan voisi miettiä mitä en pidä salassa.
Nolompia juttuja ollut sitten esim ajoittainen ch*turbate riippuvuus (ei kuitenkaan s*ksin vuoksi), fanifiction lukeminen (koska tykkään lukea esim yksinäisyyteen liittyviä tarinoita), ajoittainen riippuvuus tähän palstaan tai muuten "yleinen" kaikesta normaalista pihalla olo mikä näkyy esim siinä etten tiedä oikeastaan oman ikäluokkani elämästä juurikaan. Olen ihan erillinen kaikesta ja ulkopuolinen. Ainakin nämä.
Mitä tuo termi tarkoittaa? Nuorempaa ikäluokkaa oletko vai?
Siis mitä termiä tarkoitat? Jos viittasit tuohon ikäluokka sanaan niin tarkoitin lähinnä samanikäisiä ihmisiä kuin minä.
No, vähän samaa kuin joku jo sanoi. Minullakssn ei ole yhtään ystävää. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulee mieleen se etten omaa yhtään ystävää ja kiusattiin nuorena paljon. Tätä en kertoisi kasvokkain oikeastaan melkein kenellekään. Muuten tulee mieleen se kuinka erakko minusta on tullut ja kuinka moni jollekin tavallinen juttu on jo itselle hyvin epätavallista ja vaikeaa kuten ihmisiin tutustuminen, opiskelu jutut, töihin meno ja siellä pärjääminen yms. En ole vammainen tai muuten sairas, mutta jännitän vaan kaikkea paljon ja en enää viihdy ihmisjoukossa. Oikeastaan voisi miettiä mitä en pidä salassa.
Nolompia juttuja ollut sitten esim ajoittainen ch*turbate riippuvuus (ei kuitenkaan s*ksin vuoksi), fanifiction lukeminen (koska tykkään lukea esim yksinäisyyteen liittyviä tarinoita), ajoittainen riippuvuus tähän palstaan tai muuten "yleinen" kaikesta normaalista pihalla olo mikä näkyy esim siinä etten tiedä oikeastaan oman ikäluokkani elämästä juurikaan. Olen ihan erillinen kaikesta ja ulkopuolinen. Ainakin nämä.
Siis mitä termiä tarkoitat? Jos viittasit tuohon ikäluokka sanaan niin tarkoitin lähinnä samanikäisiä ihmisiä kuin minä.
Ja ikäsi on mikä? 18-100 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
No, vähän samaa kuin joku jo sanoi. Minullakssn ei ole yhtään ystävää. N33
Miksei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että minä, hyväpalkkainen, kaunis, nainen olen kirjoitellut lapseni pyypyystä tänne. ei vieläkään tiedä totuutta...
pyypyy on ns. alap*ä alue
lapsi ei koskaan osaa käyttäytyä ruokapöydässä vaan käyttää rivoja sanoja, kuten p*ppu ja p*eru
Olen poikamiestyttö, kolmannes kutakin, päällepäin mummolta.
73 viestiin voisin vielä lisätä, että "pelkään" nuoria ja nuorisojoukkoja. Tulee jotain ikävää mieleen. Samasta syystä esim mopon ääni aiheuttaa aina pienen pelästymisen. Inhoan sitä ääntä. Muistuu mieleen kuinka olin lenkillä koirani kanssa joskus monia vuosia sitten ja ajoivat perässä metsässä polkua pitkin. Tämä siis kiusaamiseen liittyen. Koirani inhosi myös aina sitä ääntä. Olen alle 30, mutta tuskin koskaan enää kunnolla opin pitämään nuorista. Tarkoitan, että monet hyvin fiksuja ja olen esim lukenut monien elämästä ja samaistun heidän kokemuksiinsa. En vaan jotenkin osaa toimia nuorten kanssa. Itsellä nuoruus meni yksinäisyydessä. En tarkoita, että inhoaisin nuoria, mutta ehkä pärjään vähän paremmin jo vähän vanhempien kanssa, vaikka jännitän silti melkein jokaisen ihmisen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyypyy on ns. alap*ä alue
lapsi ei koskaan osaa käyttäytyä ruokapöydässä vaan käyttää rivoja sanoja, kuten p*ppu ja p*eru
Hänessä voi olla riivaajahenki. Se ajetaan pois jos kyse on siitä. Mutta siitähän ei taida olla kyse, koska sinulla oli tarve kehua itseäsi kauniiksi ja menestyväksi naiseksi. Riivaajia on sinussa ja sinä tarvitset vapautusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 30 ja nainen. Jos sinua kiinnostaa se niin paljon.
Olen oikeasti aika hirveä ihminen, olen varastellut monessa työpaikassa, käyttänyt huu meita, mm. tarjonnut lsd-lapun silloin 19v työkaveripojalle johon minulla oli suhde kun olin 28. Olen ollut väkivaltainen. Moni paha tekoni myös lähinnä naurattaa minua vaikka tiedän niiden olleen väärin.
En tiedä onko minulla kunnollista omaatuntoakaan vaan häpeän lähinnä sitä ikävää mielikuvaa itsestäni. Olen kohdellut eläimiä kaltoin jota ehkä eniten kadun. Jotenkin vain näkisin kuitenkin oikean ja väärän eron ja tiedostan milloin teen väärin ja milloin oikein. Se puoli on ainakin hieman kehittynyt.
Jossain vaiheessa tajusin millainen oikeasti olen. Että en ole oikein kiva tai mukava ihminen oikeasti, olen lähinnä näytellyt sellaista aina. Ja tuntuu menevän läpi lähes kaikille vaikka osa tuntuu näkevän kyllä lävitseni.
Joskus lapsuudessa tajusin jollain tasolla mitä oikeasti olen: laiska, itsekeskeinen, nar sistinen, kylmä ja muita hyväksikäyttävä uhriutuva marttyyri. Ja myöhemmin juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen sukupuolitauti, tekisin mitä vain saadakseni sen pois.
Minä tiedän mikä sen voi parantaa.[/quote
Jää toki voivottelemaan tautiasi, tai usko ja se parannettaan. Valinta on sinun.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton ihminen ja erityisen katkera kaikille kavereilleni jotka saavat lapsia. Soittelen usein kännissä kostoksi lastensuojeluun ja teen perättömiä ilmoituksia kavereiden lapsia. Yleensä tähän liittyy riita kaverin kanssa. Tiedän tämän olevan tyhmää mutta minulle se tuottaa suurta hupia.
Toivottavasti jäät kiinni, ä ä l i ö!!!! Silloin ei paljon naurata kun joudut maksumieheksi oikeudessa!!! Se että sinä olet lapseton ei ole muiden vika!! Vaan sun geenit sattuu olemaan erilaiset kuin muilla!!
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti aika hirveä ihminen, olen varastellut monessa työpaikassa, käyttänyt huu meita, mm. tarjonnut lsd-lapun silloin 19v työkaveripojalle johon minulla oli suhde kun olin 28. Olen ollut väkivaltainen. Moni paha tekoni myös lähinnä naurattaa minua vaikka tiedän niiden olleen väärin.
En tiedä onko minulla kunnollista omaatuntoakaan vaan häpeän lähinnä sitä ikävää mielikuvaa itsestäni. Olen kohdellut eläimiä kaltoin jota ehkä eniten kadun. Jotenkin vain näkisin kuitenkin oikean ja väärän eron ja tiedostan milloin teen väärin ja milloin oikein. Se puoli on ainakin hieman kehittynyt.
Jossain vaiheessa tajusin millainen oikeasti olen. Että en ole oikein kiva tai mukava ihminen oikeasti, olen lähinnä näytellyt sellaista aina. Ja tuntuu menevän läpi lähes kaikille vaikka osa tuntuu näkevän kyllä lävitseni.
Joskus lapsuudessa tajusin jollain tasolla mitä oikeasti olen: laiska, itsekeskeinen, nar sistinen, kylmä ja muita hyväksikäyttävä uhriutuva marttyyri. Ja myöhemmin juoppo.
Haluatko jatkaa tuollaista elämää, olla vielä tuollainen, vai haluatko uuden elämän ja alkaa välittämään toisista ihmisistä ja eläimistä? Valinta on sinun. Jos haluat jatkaa entistä elämääsi, siitä vain. Jos haluat uuden elämän, neuvon ja autan sinua. Valinta on sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 30 ja nainen. Jos sinua kiinnostaa se niin paljon.
Kiitos, nyt tiedän mistä sukupolvesta puhumme.
Mikä olikaan riippuvuutesi suomeksi käännettynä, älä ujostele. Tämä on anonyymi palsta.
Vierailija kirjoitti:
Jauhan p*skaa vauvapalstalla, joka ikinen päivä.
Sama. En kyl kehtaa kertoa kellekään ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton ihminen ja erityisen katkera kaikille kavereilleni jotka saavat lapsia. Soittelen usein kännissä kostoksi lastensuojeluun ja teen perättömiä ilmoituksia kavereiden lapsia. Yleensä tähän liittyy riita kaverin kanssa. Tiedän tämän olevan tyhmää mutta minulle se tuottaa suurta hupia.
Toivottavasti jäät kiinni, ä ä l i ö!!!! Silloin ei paljon naurata kun joudut maksumieheksi oikeudessa!!! Se että sinä olet lapseton ei ole muiden vika!! Vaan sun geenit sattuu olemaan erilaiset kuin muilla!!
Toiseksi kannattaisiko sun hankkia itsellesi apua? Ei tuo ole millään mittapuulla normaalia käytöstä!! Ensinnäkin sossuilla on ihan riittävästi hommaa jo muutenkin ja joka ikinen ilmoitus pitää tarkistaa joka kerta. Oletko kertaakaan miettinyt kuinka viet toiselta oikeasti apua tarvitsevalta lapselta pois sen avun mitä se tarvitsee?? Se että sinä riitelet kaverisi kanssa ei ole mikää syy tehdä lastensuojelu ilmoitusta!!!!! Sun kaltaiset i d i oo tit kuuluisi vankilaan pitkäksi aikaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka näet enkeleitä, ootko vielä täällä?
Mitä haluat tietää Jumalan pojista ja tyttäristä? Kysy vain, näen mikä salattua ihmissilmiltä monilta on.
Miksi he ilmestyvät vain tietyille ihmisille? Tarkoittaako heidän ilmestyminen jotain pahaa? Kuten kuolemaa? Mitä he tekevät, yrittävätkö he kertoa jotain? Ovatko he sukua niille joille ilmestyvät?
Mitä haluat tietää Jumalan pojista ja tyttäristä? Kysy vain, näen mikä salattua ihmissilmiltä monilta on.