Kerro tänne salaisuutesi, jota et kertoisi yleisesti kellekään?
Onko sinulla salaisuutta, josta et halua puhua? Hyviä tai huonoja asioita, mitä pidät salassa? :)
Kommentit (110)
Mulla on luottotiedot menneet.
Juuri muutama päivä sitten kerroin asiasta eka kertaa ikinä oikeasti kenelläkään.
Käytän rauhoittavia töissä aina silloin tällöin, olen toimitusjohtaja.
Ikuinen sukupuolitauti, tekisin mitä vain saadakseni sen pois.
Syön räkää, katselen naisten peppuja ihmisten ilmoilla ja vietän aikaa täällä palstalla
Mies 25v
Hei sinä joka näet enkeleitä, ootko vielä täällä?
Olen etätöissä. Teen töitäni lopulta vain ehkä muutaman tunnin viikossa, koska ei vaan huvita. Nyt työt kasaantuu.
Minä kyllä ymmärrän tuon katkeruuden lapsista ystäville. Mitäs niillä lasuilla väliä, eihän ne mihinkään johda, jos ei ole tarvetta. Olen pahoillani puolestasi, tahaton lapsettomuus on raastavaa ja ihmiset joilla on lapsia ja niitä ovat 'helposti' saaneet, eivät sitä voi mitenkään ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Syön omaa räkääni
Aika monella on tuo.. minullakin, mutta jäin kiinni siitä miehelleni. N37
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän tuon katkeruuden lapsista ystäville. Mitäs niillä lasuilla väliä, eihän ne mihinkään johda, jos ei ole tarvetta. Olen pahoillani puolestasi, tahaton lapsettomuus on raastavaa ja ihmiset joilla on lapsia ja niitä ovat 'helposti' saaneet, eivät sitä voi mitenkään ymmärtää.
Tietty määrä kun tulee lasuja niin ottavat tiukkaan syyniin.. Jokainen lasu on haitaksi, ja halveksin syvästi näitä huvikseen lasuja tekeviä ihmis-saastoja!
No tulee mieleen se etten omaa yhtään ystävää ja kiusattiin nuorena paljon. Tätä en kertoisi kasvokkain oikeastaan melkein kenellekään. Muuten tulee mieleen se kuinka erakko minusta on tullut ja kuinka moni jollekin tavallinen juttu on jo itselle hyvin epätavallista ja vaikeaa kuten ihmisiin tutustuminen, opiskelu jutut, töihin meno ja siellä pärjääminen yms. En ole vammainen tai muuten sairas, mutta jännitän vaan kaikkea paljon ja en enää viihdy ihmisjoukossa. Oikeastaan voisi miettiä mitä en pidä salassa.
Nolompia juttuja ollut sitten esim ajoittainen ch*turbate riippuvuus (ei kuitenkaan s*ksin vuoksi), fanifiction lukeminen (koska tykkään lukea esim yksinäisyyteen liittyviä tarinoita), ajoittainen riippuvuus tähän palstaan tai muuten "yleinen" kaikesta normaalista pihalla olo mikä näkyy esim siinä etten tiedä oikeastaan oman ikäluokkani elämästä juurikaan. Olen ihan erillinen kaikesta ja ulkopuolinen. Ainakin nämä.
Voiko lasun jättää nimettömänä? Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Se että kirjoittelen av:lla.
Se on AV:LLÄ!!!!!!! TAJUTKAA JO!!
Olen entinen pappi ja teologi. En enää kestänyt sitä Raamatun ja historian vastaista kirkon opetusta ja erosin työstäni. On ollut naisia paljonkin elämässäni, koskaan en kuitenkaan ole kenellekään mitään väärää tehnyt. Ryyppään kotona välillä iltaisin ja polttelen tupakkia, en sitä pidä syntinä koska en tee sitä kenenkään nähden, rentoudun vain. Ja samalla tutkin historiaa ja Raamatun sanaa. Toki katselen kesäisin naisten sääriä ja kauneutta, miksi en katselisi? En ole enää naimisissa enkä siinä petä ketään. Jos huomaan naisella olevan sormuksen sormessa tai hänen rinnallaan kävelevän miehen, käännän katseeni pois.
Vierailija kirjoitti:
No tulee mieleen se etten omaa yhtään ystävää ja kiusattiin nuorena paljon. Tätä en kertoisi kasvokkain oikeastaan melkein kenellekään. Muuten tulee mieleen se kuinka erakko minusta on tullut ja kuinka moni jollekin tavallinen juttu on jo itselle hyvin epätavallista ja vaikeaa kuten ihmisiin tutustuminen, opiskelu jutut, töihin meno ja siellä pärjääminen yms. En ole vammainen tai muuten sairas, mutta jännitän vaan kaikkea paljon ja en enää viihdy ihmisjoukossa. Oikeastaan voisi miettiä mitä en pidä salassa.
Nolompia juttuja ollut sitten esim ajoittainen ch*turbate riippuvuus (ei kuitenkaan s*ksin vuoksi), fanifiction lukeminen (koska tykkään lukea esim yksinäisyyteen liittyviä tarinoita), ajoittainen riippuvuus tähän palstaan tai muuten "yleinen" kaikesta normaalista pihalla olo mikä näkyy esim siinä etten tiedä oikeastaan oman ikäluokkani elämästä juurikaan. Olen ihan erillinen kaikesta ja ulkopuolinen. Ainakin nämä.
Mitä tuo termi tarkoittaa? Nuorempaa ikäluokkaa oletko vai?
Vierailija kirjoitti:
Voiko lasun jättää nimettömänä? Kaverin puolesta kyselen.
Älä ala rotaksi.. unohda koko lasu!
Joka päivä haluan kuolla. Tätä jo 20 vuotta.
että minä, hyväpalkkainen, kaunis, nainen olen kirjoitellut lapseni pyypyystä tänne. ei vieläkään tiedä totuutta...
Just . painuppa sinne mielisairaalaan minne kuulut .