Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset tee aloitetta miehelle josta ovat kiinnostuneita

Vierailija
04.06.2022 |

Vilkuilevat ja vähän ehkä tulevat pyörimään viereen odottaen että mies avaa suunsa. Sitten itketään kun sai "pakit" jos ei mies tehnytkään sitä aloitetta. Naiset toistelee toisilleen näitä myyttejä että "miehet haluaa saalistaa" tai "aloite on miehen tehtävä". No, ehkä miestä ei tosiaan kiinnostanut tuppisuu nainen. Kai sitä luonnettaan voi noinkin esitellä.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät kestä pakkeja yhtä hyvin kuin miehet. :)

Vierailija
62/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että ne jotkut vilkuilevat ja pyörivät naiset on kiinnostunut niistä joistain miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko sinä sanoa miksi luulet noin? Tai edes miksi ajattelet ettei naiset tee aloitetta?

Vierailija
64/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset tekevät aloitteita niille miehille, joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Ehkei ap kuulu niihin.

Vierailija
65/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt.

Vierailija
66/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset tekevät aloitteita niille miehille, joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Ehkei ap kuulu niihin.

Totta. Rikkaille ja komeille chadeille. N32

Vierailija
67/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Rikkaille ja komeille chadeille. N32

Incelin termi "chad" paljasti.

Vierailija
68/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelin logiikka nyt vaan ei päde.

Kyllä minä pillua saan. Itse vain joudun aina tekrmään aloitteen. :) Meneppäs lapsi sinne yli-laudalle mesoamaan...

Vierailija
69/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein, kaverini tekivät. Olisimme kaikki huonossa suhteissa jos olisimme odottaneet, että joku mies kelle kelpaa kaikki iskee meitä ainoastaan ;)

N23

Vierailija
70/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku raja. 

Mies tehkööt aloitteen jos kiinnostaa. Kyllä minulle ottajia riittää. 

Vierailija
71/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kun menen baariin saan aloitteita naisilta. Ikinä tarvitse itse tehdä mitään. M24

Sinä oletkin chad. N32

Vierailija
72/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pillua saan. Itse vain joudun aina tekrmään aloitteen. :) Meneppäs lapsi sinne yli-laudalle mesoamaan...

Puhutko nyt irtoseksistä? Miten aloitteet liittyy siihen? Ei missääm baarissa tehdä aloitteita, ne on vaan semmoisia kepillä jäätä-kokeiluja jos menee vastakkaiselle sukupuolelle puhumaan.

Vierailija
73/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa 🥱

Vierailija
74/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kehossa 20 kertaa enemmän testosteronia, joka tekee riskien ottamisesta helpompaa. Jos mies ei lähesty, niin ei maksa vaivaa. Suhteesta ei tulisi munattoman miehen kanssa mitään, vaikka tämän saisikin.

Tämä. Vässykkä on ok kunhan se on nainen.

Niin onkin. Naisia on tuhansia vuosia rangaistu aktiivisuudesta. Sitä saa mitä tilaa.

Tämä, ihan oikeasti. Johonkin toiseen ketjuun kirjoitin juuri pari päivää sitten että minä olen saanut aina ryöpytyksen jos en ole "istunut rooliini" vaan ollut aloitteellinen (koskien ihan mitä tahansa elämässä, ei vain parisuhdekuvioita) tai jopa rämäpää. Vähän nyt aiheesta sivuun, mutta en saanut koskaan nikko-autoa, kun olin tyttö, nukkeja tungettiin lahjoiksi vaikka ne eivät kiinnostaneet koskaan. Toki onneksi myös lelueläimiäkin, ne kiinnostivat. Mutta mitä käytöksen muokkaamiseen tulee, hyvin kyllä katkottiin kaikki yrityksetkin jos koitin olla oma itseni. En minä mikään varsinainen hurjimus ollut, mutta kovin araksi mut tehtiin ja iskostettiin selkärankaan, että minusta ei ole mihinkään, älä varsinkaan tee mitään päätöksiä vaan käännyt aina muiden puoleen jos jotain pitäisi tehdä. Miten ihmeessä mä voisin nyt yhtä-äkkiä kääntää asiat päälaelleen ja alkaa toiminnan edelläkävijäksi kun siitä on aina seurannut pahaa, jopa selkäsaunoja?

Muutamia aloitteita olen uskaltautunut tekemään, ne ovat vastapuolen silmissä varmastikin tosi mitättömiä, mutta nämä tosiaan ovat päättyneet ikävästi ja siitä on jäänyt tosi huono mielikuva. En siis aio alotteita tehdä, koska se ei johda yhtään mihinkään. Ja miksi se ei johda, niin siksi koska miehet eivät ole minusta kiinnostuneita (tämän sanon siltä varalta ettei käy niinkuin edellisessä vastaavassa ketjussa ja joku tuli valittamaan että miesten "pitäisi" tehdä siis aloite minun suuntaani - ei tietenkään pidä - HE EIVÄT OLE KIINNOSTUNEITA MINUSTA.)

Vierailija
75/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ja aina saanut pakit. Tuskin uskaltaisin enää tehdä aloitteita, jos olisin sinkku. Etenkin kun mun ikäluokassa joku 90% on varattuja.

Vierailija
76/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman nimi on se, että olisi parempi, että miehet tekee aloitteen, sillä miehillä on parempi pelisilmä näissä iskuasioissa kuin naisilla, koska miehet ovat harrastaneet naisten jahtaamista iät ajat (se on niiden lempiharrastus verrattavissa metsästämiseen). 

Nainen tyypillisesti iskee ihan vääränoloisen miehen, jossa todelliset kemiat sukupuolten välillä eivät toimi. Miehillä on parempi naistuntemus kuin mitä naisilla on miestuntemus. 

On parempi jättää nämä lähentymisyritykset miehelle, niin homma toimii kaiken kaikkiaan paremmin. 

Vierailija
77/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee. Todella komeille, pitkille hyväkroppaisille miehille. Joita on ehkä 0,2% väestöstä tai vähemmän.

Se on aina hassua kun perus plösö Pertti 47v vetää tästä johtopäätöksen että naiset "ei ikinä tee" aloitteita kun sitä ei hänelle tai hänen kaljuuntuneille plösökavereille koskaan ole tullut.

Itse olen tehnyt muutaman kerran aloitteen elämässäni pantaville miehille, kyllä, myös ihan deittiäpeissä, mutta kerran livenäkin.

Vierailija
78/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat paljon mainettaan ujompia - kyllä ehtii aavikoitua jos niitä jää odottelemaan :D

Vierailija
79/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten "aloite" on pitkä katse ja hiusten pyörittely.

Nykynaisilla ei välttämättä ole hiuksia.

Vierailija
80/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on yleensä kiinnostunut itseään tasokkaammista miehistä, joten ilman muuta kannatta tehdä aloite, jos haluaa tarkoituksellisesti nöyryyttää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä