Miksei naiset tee aloitetta miehelle josta ovat kiinnostuneita
Vilkuilevat ja vähän ehkä tulevat pyörimään viereen odottaen että mies avaa suunsa. Sitten itketään kun sai "pakit" jos ei mies tehnytkään sitä aloitetta. Naiset toistelee toisilleen näitä myyttejä että "miehet haluaa saalistaa" tai "aloite on miehen tehtävä". No, ehkä miestä ei tosiaan kiinnostanut tuppisuu nainen. Kai sitä luonnettaan voi noinkin esitellä.
Kommentit (131)
Olen aina tehnyt aloitteen. Periaatteessa olisi varmaan ollut hauska kokea joskus toistekin päin, että mies josta olen kiinnostunut ilmaisisi itse oma-aloitteisesti kiinnostuksensa muhun, mutta en koskaan jaksanut odottaa N31
Eihän naisena varsinaisesti ole pulaa yrittäjistä, eli ei niitä sen kummemmin tarvitse itse tehdä.
Miksi AP olettaa, että ne meitä kiinnostavat miehet eivät tekisi naisille aloitteita? Ihan siinä tekevät kuin nekin jotka eivät kiinnosta.
Naiset ovat henkisesti heikkoja eikä rohkeus riitä, siksi niistä ei ole johtajiksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekee. Todella komeille, pitkille hyväkroppaisille miehille. Joita on ehkä 0,2% väestöstä tai vähemmän.
Se on aina hassua kun perus plösö Pertti 47v vetää tästä johtopäätöksen että naiset "ei ikinä tee" aloitteita kun sitä ei hänelle tai hänen kaljuuntuneille plösökavereille koskaan ole tullut.
Itse olen tehnyt muutaman kerran aloitteen elämässäni pantaville miehille, kyllä, myös ihan deittiäpeissä, mutta kerran livenäkin.
Miten deittiappissä tehdään aloite? Ei siellä mitään aloitetta voi tehdä jos ei olla edes tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat paljon mainettaan ujompia - kyllä ehtii aavikoitua jos niitä jää odottelemaan :D
Käsitys miehistä rohkeina pelureina ja saalistajina perustuu ihan elokuvamaailmaan.
On niitä tietysti oikeastikin jonkinsorttisia, mutta harvassa. Harvassa!
En tee koskaan aloitetta miehille. Olen kyllä joskus vähän epätoivoisena tehnyt. Se ei ole naiselle oikein kannattavaa tehdä. Luullaan, että on helppo. Eli mies luulee heti saavansa s***ä. Minulle on tehnyt epäkiinnostava mies aloitteen mutta olen sitten kiinnostunut miehestä. Minua viehättää mies, jolla on rohkeutta tehdä aloite. Voin ainakin kerran tai pari käydä kahvilla tunnustelemassa herääkö kiinnostus, vaikka ei ihan heti kiinnosta. Mielummin siis mies tekee sen aloitteen. Omasta kokemuksesta se sopii minulle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat paljon mainettaan ujompia - kyllä ehtii aavikoitua jos niitä jää odottelemaan :D
Käsitys miehistä rohkeina pelureina ja saalistajina perustuu ihan elokuvamaailmaan.
Perustuuko aloituksen väittämä elokuvamaailmaan vai mihin? Osaako kukaan sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset tekevät aloitteita niille miehille, joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Ehkei ap kuulu niihin.
Totta. Rikkaille ja komeille chadeille. N32
Isäni on törkyrikas väkivaltainen narsisti. Tästä syystä olen jo lapsuudestani asti oppinut, että se luonne menee ihan kaikkien muiden ominaisuuksien edelle. (Ja äitini meni hänen kanssaan naimisiin jo opiskeluaikoina, ettei kukaan tule vinkumaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekee. Todella komeille, pitkille hyväkroppaisille miehille. Joita on ehkä 0,2% väestöstä tai vähemmän.
Se on aina hassua kun perus plösö Pertti 47v vetää tästä johtopäätöksen että naiset "ei ikinä tee" aloitteita kun sitä ei hänelle tai hänen kaljuuntuneille plösökavereille koskaan ole tullut.
Itse olen tehnyt muutaman kerran aloitteen elämässäni pantaville miehille, kyllä, myös ihan deittiäpeissä, mutta kerran livenäkin.
Miten deittiappissä tehdään aloite? Ei siellä mitään aloitetta voi tehdä jos ei olla edes tavattu.
Aloitetaan kommunikointi viestillä. Oletko autisti tai muuten yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on joidenkin mielestä aloite. Minä pidin ihan normitoimintana noissa, nehän perustuu siihen että laitetaan vietejä. Ihan kuin tämä palstakin mutta tuskin pidät tätä viestiä aloitteena.
Ite teen aloitteet, kun muuten joutuisin tyytymään naiseen, joka on huonompaa tasoa. -nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat henkisesti heikkoja eikä rohkeus riitä, siksi niistä ei ole johtajiksikaan.
Henkisestä heikkoudesta tuli välittömästi mieleen setämiesten ihan jäätävä vähättely ja tytöttely hallitusviisikkoa kohtaan. Ottaa itsetunnon päälle ja rankasti kun naisia on johtajina. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuuko aloituksen väittämä elokuvamaailmaan vai mihin? Osaako kukaan sanoa?
Olen eri, mutta siis yleisesti maailmalla miehet on tuollaisia. Ei Suomessa, kun täällä on kaikilla joku epäsosiaalisuusvammageeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pitää matchin jälkeen jomman kumman laittaa se ensimmäinen viesti. Ja jonkun pitää sitä tapaamistakin ehdottaa. Kyllä se aloitteeksi lasketaan.
Todella pieni osa miehistä on niin komeita kasvoiltaan ja kropaltaan että naiset viitsisivät aloitetta heille tehdä, kun naisille tulee äpeissä tuhansia vonkaajia muutenkin. Pitää olla aivan tajuttoman komea mies että nainen paitsi ensin matchaa tämän, niin sitten menee itse vonkaamaan mieheltä tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vautsi. Olisin sanonut etten ikinä ole tehnyt aloitetta mutta sain nyt tietää että olen tehnytkin varmaan satoja! Ja sitten jotkut väittää ettei naiset aloitteita tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pitää matchin jälkeen jomman kumman laittaa se ensimmäinen viesti. Ja jonkun pitää sitä tapaamistakin ehdottaa. Kyllä se aloitteeksi lasketaan.
Todella pieni osa miehistä on niin komeita kasvoiltaan ja kropaltaan että naiset viitsisivät aloitetta heille tehdä, kun naisille tulee äpeissä tuhansia vonkaajia muutenkin. Pitää olla aivan tajuttoman komea mies että nainen paitsi ensin matchaa tämän, niin sitten menee itse vonkaamaan mieheltä tapaamista.
Hei nähdäänkö tänään steissin ovein edessä kuudelta?
Noin. Tein aloitteen. Ja tämä sitten on joillein niin suuri asia että ego saa kolauksen jos toinen ei tule?
Yhä odotan, etenkin tämän uuden tiedon valossa mitkä on aloitteita, miksi ap luulee ettei naiset tee aloitteita?
Vierailija kirjoitti:
miksi ap luulee ettei naiset tee aloitteita?
Siksi koska hänelle ei niitä ole tehty koska hän ei ole niin hyvännäköinen että sitä voisi tapahtua. Sitten kun pyörii vielä netissä muiden ei-hyvännäköisten miesten kanssa joilla samoja kokemuksia niin kaikukammio vahvistaa ajatusvääristymää.
Tavismies tai ruma mies elää ihan eri galaksissa elämänkokemuksen kannalta verrattuna johonkin miesmalliin joka saa aloitteita niin livenä kuin äpeissä monen monituista kertaa vuodessa, niin paljon että pitää välillä kieltäytyä jotta alakerta saa palauduttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ap luulee ettei naiset tee aloitteita?
Siksi koska hänelle ei niitä ole tehty koska hän ei ole niin hyvännäköinen että sitä voisi tapahtua. Sitten kun pyörii vielä netissä muiden ei-hyvännäköisten miesten kanssa joilla samoja kokemuksia niin kaikukammio vahvistaa ajatusvääristymää.
Tavismies tai ruma mies elää ihan eri galaksissa elämänkokemuksen kannalta verrattuna johonkin miesmalliin joka saa aloitteita niin livenä kuin äpeissä monen monituista kertaa vuodessa, niin paljon että pitää välillä kieltäytyä jotta alakerta saa palauduttua.
Onko tämä tutkimustietoa, omakohtaista, vai mihin perustuu?
Olen tehnyt 3 kertaa suoran aloitteen kiinnostavaan vapaaseen tuttavamieheen, ja se ei johtanut mihinkään koska mies ei ollut kiinnostunut minusta ainakaan niin syvällisesti. Kerran sanoi suoraan, että ei tunne minua kohtaan sellaisia tunteita. Toisella kerralla suostui lähtemään treffeille mutta lähti kello 9 perjantai-iltana kotiin vaikka olisin halunnut jatkaa seuraavaan paikkaan, ja sen jälkeen välimme kuolivat. Kolmannella kerralla ehdotin eräälle miehelle että näkisimme kahdestaan baarissa, mutta mies sanoi ettei se sovi eikä yrittänyt ehdottaa mitään toista aikaa. Nykyään mieluummin nautin flirtistä ja jännitteestä kun annan tunnelman lässähtää kohtaamalla "totuuden". Jos on oikeasti kiinnostunut suosittelen toki ottamaan härkää sarvista.
AP taitaa tässä yhteydessä tarkoittaa naisilla teinityttöjä.