Nina Mikkonen: "tytöt ehkä elävät tunteella, mutta pojat ovat oikeasti tunteellisia"
HS:n haastattelusta:
"Mikkosen mielestä tytöt ehkä elävät tunteella, mutta pojat ovat oikeasti tunteellisia. Reilumpia kerta kaikkiaan.
En tiedä, saatko ajatuksesta kiinni, hän sanoo ja katsoo kohti."
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009399689.html
Minä en ainakaan saa.
Kommentit (56)
Heh, missähän tuo poikien tunteellisuus Suomessakin näkyy.
Suomen virallinen ammattileski antaa ajatusten virran ryöpytä. Kaunista riimitelmää, kuin lesken pulleat reidet.
Missä vaiheessa "kampaajamestari" Mikkonen menee oikeisiin töihin, eikö ne suuresti ylistetyt kotiäidin päivät ole jo taakse jäänyttä elämää (pojat jo aikuisia ja armeijassa)?
Ovelasti jätit kertomatta, että tämä oli hänen kokemuksensa lapsuudessa, aika tarkoitushakuista.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltatilastoissa. Vihakin on tunne.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Missä vaiheessa "kampaajamestari" Mikkonen menee oikeisiin töihin, eikö ne suuresti ylistetyt kotiäidin päivät ole jo taakse jäänyttä elämää (pojat jo aikuisia ja armeijassa)?
Jutustahan se selviäisi, mitä töitä hän nyt tekee, mutta taitaa olla liikaa vaadittu, että perehtyisit itse artikkeliin.
Vierailija kirjoitti:
Ovelasti jätit kertomatta, että tämä oli hänen kokemuksensa lapsuudessa, aika tarkoitushakuista.
Ovelasti jätitkertomattam ettet ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltatilastoissa. Vihakin on tunne.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Luepa uudelleen.
Tästähän on olemassa tutkimuksia. Miehet esim ovat romanttisempia kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovelasti jätitkertomattam ettet ymmärrä lukemaasi.
Vai olitko se kuitenkin sinä, joka ei ymmärtänyt...
Vierailija kirjoitti:
Tästähän on olemassa tutkimuksia. Miehet esim ovat romanttisempia kuin naiset.
Tämä.
https://www.elitedaily.com/dating/guys-more-emotional-girls/1077730
https://thehill.com/changing-america/respect/equality/579707-new-resear…
Mua tuossa jutun lyhennelmässä nauratti se, että kertoo haluavansa pysyä julkisuudessa.
Tutkimusten mukaan MIEHET OVAT YHTÄ TUNTEELLISIA KUIN NAISET. Mutta esim romanttisempia loppupelissä.
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Jutustahan se selviäisi, mitä töitä hän nyt tekee, mutta taitaa olla liikaa vaadittu, että perehtyisit itse artikkeliin.
Miksi vaadit minua avaamaan paskalinkkejä, miksi viitsisin nähdä vaivaa antaa Hesarille lisäklikkejä juttuun, joka on vain pelkkää sivun täytettä hiljaisena uutisviikkona, et kai kuvitellut minua niin tyhmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa uudelleen.
Luepa ite.
”Lapsena leikin mielummin poikien kanssa. Tytöissä oli sellaista selkäänpuukottamista.”
Mikkosen mielestä tytöt ehkä elävät tunteella, mutta pojat ovat oikeasti tunteellisia. Reilumpia kerta kaikkiaan.
En tiedä, saatko ajatuksesta kiinni, hän sanoo ja katsoo kohti.
Naiset ovat tunteellisia koska heidät on kasvatettu siihen. Miehet ovat tunteellisia omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se näykään koska täällä on miehien pitänyt viimeiseen saakka pitää tunteet sisällään ettei vain ole "neiti".
Mutta ovat ne tunteet siellä kuoren alla kuitenkin. Viimeistään näkyvät sitten kun mies vetää itsensä kiikkuun.
No tuo äm.ä on muutenkin ihan idiootti 😀