Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset tee aloitetta miehelle josta ovat kiinnostuneita

Vierailija
04.06.2022 |

Vilkuilevat ja vähän ehkä tulevat pyörimään viereen odottaen että mies avaa suunsa. Sitten itketään kun sai "pakit" jos ei mies tehnytkään sitä aloitetta. Naiset toistelee toisilleen näitä myyttejä että "miehet haluaa saalistaa" tai "aloite on miehen tehtävä". No, ehkä miestä ei tosiaan kiinnostanut tuppisuu nainen. Kai sitä luonnettaan voi noinkin esitellä.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ap luulee ettei naiset tee aloitteita?

Siksi koska hänelle ei niitä ole tehty koska hän ei ole niin hyvännäköinen että sitä voisi tapahtua. Sitten kun pyörii vielä netissä muiden ei-hyvännäköisten miesten kanssa joilla samoja kokemuksia niin kaikukammio vahvistaa ajatusvääristymää.

Tavismies tai ruma mies elää ihan eri galaksissa elämänkokemuksen kannalta verrattuna johonkin miesmalliin joka saa aloitteita niin livenä kuin äpeissä monen monituista kertaa vuodessa, niin paljon että pitää välillä kieltäytyä jotta alakerta saa palauduttua.

Onko tämä tutkimustietoa, omakohtaista, vai mihin perustuu?

Omaan kokemukseen. Olen tavismies jolle ei ole ikinä tehty aloitteita. Mutta työkaverini on äärimmäisen komea, siis objektiivisestikin joku 9/10 ja näin miten sen Tinder tuuttasi 99+ matches - painiketta jo pari päivää sovelluksen asentamisen jälkeen. Ja siellä oli inboxissa paljon viestejä naisilta vaikkei hän ollut tehnyt elettäkään aloitteen tekemiseksi heille.

Olen siis saanut naista. Tosin aina on pitänyt käyttää vaivannäköä ja henkisiä voimavaroja pirusti. Ehkä joka kahdenteenkymmenenteen aloitteeseeni olen saanut mitään vastakaikua, ja ehkä noin joka 50:llä päässyt treffeille (josta tosin harvemmin tulee mitään).

Vierailija
102/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite teen aloitteet, kun muuten joutuisin tyytymään naiseen, joka on huonompaa tasoa. -nuori mies

Tästä voimme päätellä, että lähdet suhteeseen vastentahtoisesti, koska pelkäät yksinoloa liikaa. -keski-ikäinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska hänelle ei niitä ole tehty koska hän ei ole niin hyvännäköinen että sitä voisi tapahtua. Sitten kun pyörii vielä netissä muiden ei-hyvännäköisten miesten kanssa joilla samoja kokemuksia niin kaikukammio vahvistaa ajatusvääristymää.

Tavismies tai ruma mies elää ihan eri galaksissa elämänkokemuksen kannalta verrattuna johonkin miesmalliin joka saa aloitteita niin livenä kuin äpeissä monen monituista kertaa vuodessa, niin paljon että pitää välillä kieltäytyä jotta alakerta saa palauduttua.

Omaan kokemukseen. Olen tavismies jolle ei ole ikinä tehty aloitteita. Mutta työkaverini on äärimmäisen komea, siis objektiivisestikin joku 9/10 ja näin miten sen Tinder tuuttasi 99+ matches - painiketta jo pari päivää sovelluksen asentamisen jälkeen. Ja siellä oli inboxissa paljon viestejä naisilta vaikkei hän ollut tehnyt elettäkään aloitteen tekemiseksi heille.

Olen siis saanut naista. Tosin aina on pitänyt käyttää vaivannäköä ja henkisiä voimavaroja pirusti. Ehkä joka kahdenteenkymmenenteen aloitteeseeni olen saanut mitään vastakaikua, ja ehkä noin joka 50:llä päässyt treffeille (josta tosin harvemmin tulee mitään).

Onko vaivannäkö ja henkisiä voimavaroja sama kuin laittaa viesti toiselle? Huh miten rankkaa.

En ihmettele jos viestejä laittamalla olet päässyt treffeille. Tuo ensinmäinen viesti missä kuvailet oman kaverisi vehkeen palautumista oli jo sellaista settiä. (Kuka ajattelee kaverinsa housun sisältöä ja miten se voi?)

Vierailija
104/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Kuka ajattelee kaverinsa housun sisältöä ja miten se voi?)

Heh, se oli läppä. Puoliksi. Jokainen terveellä hormonitoiminnalla varustettu mies haluaisi kyllä kokea sitä samaa irtosuhteilua mitä komeakasvoiset ja pitkät miehet voivat harjoittaa, mutta harvalle sitä iloa on suotu tässä elämässä.

Valtaosalle kuten minulle, korteissa on lähinnä parisuhde tai avioliitto sitten kun tuon riittävästi elintasoa/rahaa naisen mielestä pöytään. Nekin suhteet usein nuupahtavat vuosien myötä siten ettei naista oikeastaan edes paneta.

Jokainen mies joka sanoo ettei haluaisi nuorena kokea useita eri kauniita naisia puhuu yksinkertaisesti paskaa. Kaikki sitä haluavat, mutta vain harva on niin komea että sen kokemuksen voi saada.

Vierailija
105/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan miehen kiinnostusta sillä, tekeekö hän aloitteen. Kiinnostunut mies kyllä tekee aloitteen.

Vierailija
106/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin komee mies et naiset tulee mun oven taakse vonkaamaa multa munaa. Rumimmat oon käännyttäny ovelta pois mutta kyllä seksi kauniiden naisten kanssa kelpaa.

On siis mukavaa olla komea mies.

M30 198cm/85kg alfauros.

Vierailija
107/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaan miehen kiinnostusta sillä, tekeekö hän aloitteen. Kiinnostunut mies kyllä tekee aloitteen.

Testaan naisen kiinnostusta sillä, tekeekö hän aloitteen. Kiinnostunut nainen kyllä tekee aloitteen.

Vierailija
108/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, se oli läppä. Puoliksi. Jokainen terveellä hormonitoiminnalla varustettu mies haluaisi kyllä kokea sitä samaa irtosuhteilua mitä komeakasvoiset ja pitkät miehet voivat harjoittaa, mutta harvalle sitä iloa on suotu tässä elämässä.

Valtaosalle kuten minulle, korteissa on lähinnä parisuhde tai avioliitto sitten kun tuon riittävästi elintasoa/rahaa naisen mielestä pöytään. Nekin suhteet usein nuupahtavat vuosien myötä siten ettei naista oikeastaan edes paneta.

Jokainen mies joka sanoo ettei haluaisi nuorena kokea useita eri kauniita naisia puhuu yksinkertaisesti paskaa. Kaikki sitä haluavat, mutta vain harva on niin komea että sen kokemuksen voi saada.

Syy sille, miksi naiset eivät koe tarvetta lähestyä miehiä on nähtävillä ihan tässä omassa kommentissasikin: miksi tunkea kätensä tunkioon, kun paskaa sieltä tarttuu mukaa joka tapauksessa.

Vierailija
109/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin komee mies et naiset tulee mun oven taakse vonkaamaa multa munaa. Rumimmat oon käännyttäny ovelta pois mutta kyllä seksi kauniiden naisten kanssa kelpaa.

On siis mukavaa olla komea mies.

M30 198cm/85kg alfauros.

Kommenttisi kuulostaa siltä, ettet ole vielä naisen pillua nähnytkään.

Vierailija
110/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaan naisen kiinnostusta sillä, tekeekö hän aloitteen. Kiinnostunut nainen kyllä tekee aloitteen.

Upea argumentaatiotekniikka, mutta ei vain sosiologisesti pidä paikkaansa.

Vierailija
111/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas naiset puhuvat parisuhteista ja miehet irtosuhteista.

Vierailija
112/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen siis saanut naista." Muutaman sanan mittainen lause, mutta joka saa voimaan pahoin. Tuollaiset miehet vain ällöttävät.

Vierailija
113/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas naiset puhuvat parisuhteista ja miehet irtosuhteista.

Otsikossa puhutaan kiinnostuksesta. En minä ikinä ole ollut kiinnostunut kertaseksimiehistä.

Onko miehille kiinnostus se että häntä panettaa?

Vierailija
114/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös pakit ole 10 kertaa paremmat kuin ohimenneen tilaisuuden surkuttelu jälkikäteen , koska uutta tilaisuutta ei ehkä tule. etsintäkuulutus fb-puskaradiossa on tietenkin yksi vaihtoehto.

Vierailija
115/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä selität sen että on olemassa superkomeita miehiä, jotka ovat olleet nuoresta saakka saman naisen kanssa? Varmasti saisivat koska tahansa jonkun muunkin, mutta eivät halua. Vai elätkö jossain eri todellisuudessa, jossa tällaisia miehiä ei ole edes olemassa?

Vierailija
116/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös pakit ole 10 kertaa paremmat kuin ohimenneen tilaisuuden surkuttelu jälkikäteen , koska uutta tilaisuutta ei ehkä tule. etsintäkuulutus fb-puskaradiossa on tietenkin yksi vaihtoehto.

itsekin ihmettelen tätä että monesti naiset laittaa puskaradiossa tai" kaverin puolesta kyselen" etsintäkuulutuksen jostain kundista. kyllä ne pakit on parempi vaihtoehto kuin muutaman kuukauden surkuttelu ohimennyttä tilaisuutta...

Vierailija
117/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni syynä on sinkkuna ollut paitsi itse pakkien pelko, toisaalta myös pelko siitä että joutuu itse antamaan pakit jos mies ei sitten lopulta kiinnostakaan. Aloitteen tekeminen kun on minusta vahvempi kiinnostuksen osoitus kuin aloitteen hyväksyminen, jolloin minulla oli aina suurempi morkkis, jos tällaisen vahvan kiinnostuksen osoituksen jälkeen muutankin mieleni.

Nykyisin taas painavin syy on oma avioliitto. Joka vetelee kyllä viimeisiään eikä ole pelastettavissa, mutta lasten takia haluan sivistyneen eron enkä mitään uskottomuusdraamaa.

Vierailija
118/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköään surkutteleville miehille: sinäkin voit olla komea kunhan panostat pukeutumiseen, hyviin tinderkuviin jos siitä kyse ja siihen päälle jos vielä jotain liikuntaa jaksat harrastaa niin siinähän on koko paketti kasassa! Niin helppoa se on

Vierailija
119/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt aloitetta.

En minäkään, ellei lasketa sitä, että olen ollut ensitreffien jälkeen aloitteellinen osapuoli. Jälkikäteen ajateltuna olisi silloinkin pitänyt antaa miehen ottaa ohjat. Luultavasti hänestä ei olisi kuulunut ja olisin säästynyt elämäni pahimmalta kokemukselta.

Vierailija
120/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä selität sen että on olemassa superkomeita miehiä, jotka ovat olleet nuoresta saakka saman naisen kanssa? Varmasti saisivat koska tahansa jonkun muunkin, mutta eivät halua. Vai elätkö jossain eri todellisuudessa, jossa tällaisia miehiä ei ole edes olemassa?

Tämä! Tuntuu, että ainoat näiden miesten tuntemat ns. alfat on sellaisia viiden pennin pelimiehiä jotka panee kaikkea millä on pulssi ja sentin kerros meikkiä. Ei ne tajua sitä miestyyppiä jota naiset oikeasti haluaa. Niitä, joilla on naamaa, älyä ja sosiaalisia taitoja kaataa naisia sarjatulella, mutta joita ei sellainen kiinnosta. Ns. unelmavävytyyppi. Komea, fiksu, hauska, luotettava ja perhekeskeinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi