Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset tee aloitetta miehelle josta ovat kiinnostuneita

Vierailija
04.06.2022 |

Vilkuilevat ja vähän ehkä tulevat pyörimään viereen odottaen että mies avaa suunsa. Sitten itketään kun sai "pakit" jos ei mies tehnytkään sitä aloitetta. Naiset toistelee toisilleen näitä myyttejä että "miehet haluaa saalistaa" tai "aloite on miehen tehtävä". No, ehkä miestä ei tosiaan kiinnostanut tuppisuu nainen. Kai sitä luonnettaan voi noinkin esitellä.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin komee mies et naiset tulee mun oven taakse vonkaamaa multa munaa. Rumimmat oon käännyttäny ovelta pois mutta kyllä seksi kauniiden naisten kanssa kelpaa.

On siis mukavaa olla komea mies.

M30 198cm/85kg alfauros.

Olet liian laiha minun makuun, tykkään että miehellä on hartiat,isot kädet ja vähän mahaa.

Mieluiten vähän ylipainoa kuin alipainoa.

N30

Vierailija
122/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset tekee ainakin itselle aloitteita, useimmiten jostain tutut naiset lähinnä tai sitten baarissa jotkut randomit. Ikinä ei ole kyllä suhteeseen johtanut, vaikka yö on vietetty yhdessä. Pidän kun nainen flirttaa ja tekee selväksi että hän on valmis poimittavaksi ja mies poimii naisen mukaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vilkuilu = aloite naisen mielestä.

Vierailija
124/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkan epäsosiaalisuuden ja sosiaalisten taitojen puutteen vuoksi. Siinä kaikki.

Vierailija
125/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisena varsinaisesti ole pulaa yrittäjistä, eli ei niitä sen kummemmin tarvitse itse tehdä. 

Miksi AP olettaa, että ne meitä kiinnostavat miehet eivät tekisi naisille aloitteita? Ihan siinä tekevät kuin nekin jotka eivät kiinnosta. 

Niin jos on hyvännäköinen yms. Ei tällaista tavista ketään lähesty kuin kaameassa kännissä :D

Vierailija
126/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vilkuilu = aloite naisen mielestä.

Oletko itse tuo nainen? Toisaalta en ylläty jos vilkuilu on aloite kun joillekin viestin laittaminen netissä tuntemattomalla on myös aloite.

Vierailija
127/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun antaa miehelle signaaleja.

Mitäs siitäkin tulisi jos nainen kutsuis treffeille, sehän joutuis maksamaan ne!!

Vierailija
128/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mitään ei tapahdu, ellei mies tee jotain ensin.

Vierailija
129/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään mitään ei tapahdu, ellei mies tee jotain ensin.

Se on sinun valinta odottaa että se mies tekee jotain.

Vierailija
130/131 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on naisia, jotka tekevät aloitteita. Minut nainen pyysi kanssaan saunaan ja sen jälkeen yhteiseen suihkuun. Se oli onnellinen tilanne.

Vierailija
131/131 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 96kg. Ei varmaan tarvitse sanoa enempää 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän