Miksei naiset tee aloitetta miehelle josta ovat kiinnostuneita
Vilkuilevat ja vähän ehkä tulevat pyörimään viereen odottaen että mies avaa suunsa. Sitten itketään kun sai "pakit" jos ei mies tehnytkään sitä aloitetta. Naiset toistelee toisilleen näitä myyttejä että "miehet haluaa saalistaa" tai "aloite on miehen tehtävä". No, ehkä miestä ei tosiaan kiinnostanut tuppisuu nainen. Kai sitä luonnettaan voi noinkin esitellä.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tulee viereesi pyörimään ja yrittää katsella sinua, niin kai sinä jotenkin reagoit tähän, mikäli olet kiinnostunut naisesta? Vai ihanko oikeasti et ole huomaavinasikaan ja kun nainen lähtee pois, ihmettelet että miksei naiset koskaan tee aloitteita?
Ja sama toisinpäin, jos mies toimii noin?
Tottakai! Jos toinen osoittaa kiinnostusta, pitää siihen jotain vastakaikua yleensä antaa, mikäli mielii asian etenevän mitenkään.
Aloittajan viestistä vain sai vähän sellaisen mielikuvan, että ap ei antaisi naiselle tuossa tilanteessa mitään vastakaikua, mutta odottaa kuitenkin, että nainen tulisi juttelemaan. Ja sitten valittaa, että naiset eivät tee aloitteita.
Johtuu siitä kun naiset ovat fyysisesti ja henkisesti heikko sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kehossa 20 kertaa enemmän testosteronia, joka tekee riskien ottamisesta helpompaa. Jos mies ei lähesty, niin ei maksa vaivaa. Suhteesta ei tulisi munattoman miehen kanssa mitään, vaikka tämän saisikin.
Tämä. Vässykkä on ok kunhan se on nainen.
Niin onkin. Naisia on tuhansia vuosia rangaistu aktiivisuudesta. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina mennyt tekemään aloitteen miehille. Aika moni nainen tekee. Jopa ala-asteella joku tyttö pyysi poikaani treffeille. Joten jos kukaan ei tee aloitetta ap:lle ikinä, niin ainoa yhdistävä tekijä niissä tapauksissa on ap itse.
Logiikka siis:
minun ja poikani kokemus -> voidaan tehdä yleistys
Kenen kokemuksiin aloitus perustuu? Tai parempi jos se perustuisi johonkin faktoihin mutta emme taida siitä mitään varmistusta koskaan saada.
Taitaa aloitus olla vain yhden mielipide ja siihen ihan hyvä vastaus on jonkun toisen mielipide tai kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkään aiheesta ei näköjään voi asiallisesti keskustella vaan aina muuttuu katkerikkojen sukupuolten väliseksi sodaksi. Hoh hoijaa. Täällä on kyllä harvinaisen itsetunnotonta porukkaa joille kaikki keskustelu muuttuu itkuksi ja valitukseksi ja uhriutumiseksi.
Vaikea se on aiheesta keskustella kun ap ei vastaa edes kysymykseen miksi ajattelee ettei naiset tee aloitteita. Tuntuu että ap teki alotuksen saadakseen kiukutella ja haukkua toisia.
Vai siltä tuntuu.
Ala asteella me pojat juoksimme karkuun kun tyttö lähestyi, tyttöbakteereja saa tytöistä.
Nyt aikuisena harvoin naiset tekee alotteita tai kysyy treffeille.
Ehkä jos mies on joku miesmalli luokkaa justin bieber tai robin niin naiset sitten tekisi alotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kehossa 20 kertaa enemmän testosteronia, joka tekee riskien ottamisesta helpompaa. Jos mies ei lähesty, niin ei maksa vaivaa. Suhteesta ei tulisi munattoman miehen kanssa mitään, vaikka tämän saisikin.
Mies on "munaton" jos on kiinnostunut naisesta. Ehkä näin voi ajatella. Mutta miten luulet miehen kiinnostuvan naisesta joka ei saa suutaan auki? Tietenkin ulkonäköä katsellaan. Sitten ihmetellään miksi miehiä kiinnostaa vain naisen ulkonäkö. Ehkä siksi, kun se luonne on täysi mysteeri, kun ei naiset saa suutaan auki.
Niin, miehet kiinnostuvat naisessa ulkonäöstä.
Tekevät kyllä. Niille joista ovat kiinnostuneita. Eivät varmaan kaikki, mutta suurin osa naisisti toimii kyllä. Avainsana on "kiinnostunut". Jos ei ole riittävää kiinnostusta, ei ole mitään syytä tehdä aloitetta. Se on tosi yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina mennyt tekemään aloitteen miehille. Aika moni nainen tekee. Jopa ala-asteella joku tyttö pyysi poikaani treffeille. Joten jos kukaan ei tee aloitetta ap:lle ikinä, niin ainoa yhdistävä tekijä niissä tapauksissa on ap itse.
Logiikka siis:
minun ja poikani kokemus -> voidaan tehdä yleistys
https://www.e-kontakti.fi/blogi/naiset-etsivat-seuraa-mutta-eivat-tee-a…
https://www.treffilista.fi/article/vielako-odottelet-7-syyta-miksi-nais…
https://www.voice.fi/viihde/a-40334
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-nainen-ei-tee-aloitetta-talla…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikku vinkkinä naisille. Jos haluatte tehdä vaikutuksen mieheen, niin kannattaa ehkä joskus väläyttää sitä persoonallisuuttaan muullakin tavalla kuin vaatteilla ja meikeillä.
Entä jos en halua,tarvitse
A) vinkkiä inceliltä
B) incelin kiinnostustaSäälin sinua.
Luulin incelien olevan säälimättömiä, pois lukien itsesääli?
Vierailija kirjoitti:
Naisen ego ei kestä tulla torjutuksi. M27
Miehen ego ei kestä tulla torjutuksi. Naisen ei kannata tuhlata resurssejaa luuseriin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikku vinkkinä naisille. Jos haluatte tehdä vaikutuksen mieheen, niin kannattaa ehkä joskus väläyttää sitä persoonallisuuttaan muullakin tavalla kuin vaatteilla ja meikeillä.
Teen vaikutuksen miehiin perseelläni enkä persoonallisuudellani. Se ei kiinnostanut yhtään ketään ennen kuin treenasin itseni missin mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitenkään harvinaista. Kerran juttelin yhden ystäväni kanssa ja hänkin sanoi, että tytöt tulevat ihan kotiovelta kysymään poikaa, samoja kokemuksia oli meilläkin. Samoin kun itse olin nuori, ne tietyt tytöt oli sen verran reippaita, että baarireissuilla lähestyivät itse mieleisiään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tilanne on hankala, koska yleensä ne aloitteelliset naiset ovat jakorasioita ja miehen aloitetta odottavat naiset taas ovat joko prinsessoja tai sitten ihan normaaleja.
Miehen siis pitää ottaa kaikki riskit, jos haluaa etsiä kunnollista naista.
Niin. Se 20-kertainen määrä testosteronia miesten kehossa, jonka luonto on antanut, kummasti auttaa siinä riskinotossa.
Mistä olet päätellyt että nainen on kiinnostunut?
Itse ainakin kun menen baariin saan aloitteita naisilta. Ikinä tarvitse itse tehdä mitään. M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tulee viereesi pyörimään ja yrittää katsella sinua, niin kai sinä jotenkin reagoit tähän, mikäli olet kiinnostunut naisesta? Vai ihanko oikeasti et ole huomaavinasikaan ja kun nainen lähtee pois, ihmettelet että miksei naiset koskaan tee aloitteita?
Naurattaa tällaiset kommentit. Toisaalta valitetaan kun mies tulkitsee ystävällisyydenkin kiinnostukseksi, mutta toisaalta pitäisi olettaa että jos nainen vähän vilkaisee tai kulkee ohi, että se on merkki jostain. Naisten logiikkaa.
Aloituksessa puhuttiin ympärillä pyörimisestä ja vilkuilusta, ei ohi kävelemisestä ja ohimennessään vähän vilkaisemisesta. Ovatko nämä sinusta sama asia?
Siksi, koska tapaan todella harvoin miehiä, joista olen kiinnostunut sillä tavalla. Ja usein työpaikalla. Ei anna luonto periksi vikitellä työkaveria.
Vaikea se on aiheesta keskustella kun ap ei vastaa edes kysymykseen miksi ajattelee ettei naiset tee aloitteita. Tuntuu että ap teki alotuksen saadakseen kiukutella ja haukkua toisia.