Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset tee aloitetta miehelle josta ovat kiinnostuneita

Vierailija
04.06.2022 |

Vilkuilevat ja vähän ehkä tulevat pyörimään viereen odottaen että mies avaa suunsa. Sitten itketään kun sai "pakit" jos ei mies tehnytkään sitä aloitetta. Naiset toistelee toisilleen näitä myyttejä että "miehet haluaa saalistaa" tai "aloite on miehen tehtävä". No, ehkä miestä ei tosiaan kiinnostanut tuppisuu nainen. Kai sitä luonnettaan voi noinkin esitellä.

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ego ei kestä tulla torjutuksi. M27

Vierailija
22/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin aloitteen, kun minusta ei olla kiinnostuneita. Yhtä järkevää kuin kymppiluokkalainen hakisi Nasan virkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkäävät saavansa pakit. Henkisesti heikkoja.

Vierailija
24/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen tekevä nainen voidaan olettaa "räväkäksi" luonteeltaan. Kuka normimies haluaa räväkkää naista kumppaniksi.

Vierailija
25/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kehossa 20 kertaa enemmän testosteronia, joka tekee riskien ottamisesta helpompaa. Jos mies ei lähesty, niin ei maksa vaivaa. Suhteesta ei tulisi munattoman miehen kanssa mitään, vaikka tämän saisikin.

Mies on "munaton" jos on kiinnostunut naisesta. Ehkä näin voi ajatella. Mutta miten luulet miehen kiinnostuvan  naisesta joka ei saa suutaan auki? Tietenkin ulkonäköä katsellaan. Sitten ihmetellään miksi miehiä kiinnostaa vain naisen ulkonäkö. Ehkä siksi, kun se luonne on täysi mysteeri, kun ei naiset saa suutaan auki.

Täyttä asiaa näin naisenkin näkökulmasta.

Vierailija
26/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tulee viereesi pyörimään ja yrittää katsella sinua, niin kai sinä jotenkin reagoit tähän, mikäli olet kiinnostunut naisesta? Vai ihanko oikeasti et ole huomaavinasikaan ja kun nainen lähtee pois, ihmettelet että miksei naiset koskaan tee aloitteita?

Naurattaa tällaiset kommentit. Toisaalta valitetaan kun mies tulkitsee ystävällisyydenkin kiinnostukseksi, mutta toisaalta pitäisi olettaa että jos nainen vähän vilkaisee tai kulkee ohi, että se on merkki jostain. Naisten logiikkaa.

Vierailija
27/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäkö aloite vai luopuako helposta ja rauhallisesta sinkkuelämästä-> Ei tehdä aloite. Mikään ei ole rauhan menetyksen arvoista.

Vierailija
28/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole aloitteita tehnyt, mutta eipä ole miehetkään tehneet.

Vierailija
29/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tulee viereesi pyörimään ja yrittää katsella sinua, niin kai sinä jotenkin reagoit tähän, mikäli olet kiinnostunut naisesta? Vai ihanko oikeasti et ole huomaavinasikaan ja kun nainen lähtee pois, ihmettelet että miksei naiset koskaan tee aloitteita?

Ja sama toisinpäin, jos mies toimii noin?

Niinhän ne tekee. Tulee notkumaan lähelle vilkuille, huomiota hakien, odottamaan että nainen katsoo takaisin. Sitten uskaltaa mennä puhumaan.

Vierailija
30/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikku vinkkinä naisille. Jos haluatte tehdä vaikutuksen mieheen, niin kannattaa ehkä joskus väläyttää sitä persoonallisuuttaan muullakin tavalla kuin vaatteilla  ja meikeillä.

Vierailija
31/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet tähän päätelmään päätynyt?

Vierailija
32/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pelkäävät saavansa pakit. Henkisesti heikkoja.

Ei pidä paikkaansa, minä TIEDÄN saavani pakit. Aikani sitä olen ihan tarpeeksi kokeillut ja kertaakaan en ole onnistunut. Johtuen ihan siitä, että olen vastenmielinen.

Mutta kysyisin, miksi se on niin suuri asia jos nainen ei pokaile miehiä? Miksi ei saa olla sinkku? Onko mulla jäänyt käsikirjasta joku sivu pois, kun mä en ole sisäistänyt että seurustelu olisi joku pakollinen toiminto? Ollaanko me velkaa jollekin jotakin? Viitaten siihen kun minultakin on henkilökohtaisesti tivattu, miksei kiltit miehet kelpaa ja että on naisissa vikaa kun näin ei käy. Että vasta silloin olisi niinkuin kunnollinen ja kelvollinen kun ottaa jonkun random hessun kumppanikseen.

Vierailija
33/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina mennyt tekemään aloitteen miehille. Aika moni nainen tekee. Jopa ala-asteella joku tyttö pyysi poikaani treffeille. Joten jos kukaan ei tee aloitetta ap:lle ikinä, niin ainoa yhdistävä tekijä niissä tapauksissa on ap itse.

Vierailija
34/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko incel :)))))

Palstanainen hyökkää aina ämmämäisesti henkilöön, kun hänellä menee keskustelu tunteisiin.

Vierailija
35/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehet eivät (välillä) tee. Koska hylätyksi tuleminen on oikeasti aika veemäistä.

Vierailija
36/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikku vinkkinä naisille. Jos haluatte tehdä vaikutuksen mieheen, niin kannattaa ehkä joskus väläyttää sitä persoonallisuuttaan muullakin tavalla kuin vaatteilla  ja meikeillä.

Entä jos en halua,tarvitse

A) vinkkiä inceliltä

B) incelin kiinnostusta

Vierailija
37/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkään aiheesta ei näköjään voi asiallisesti keskustella vaan aina muuttuu katkerikkojen sukupuolten väliseksi sodaksi. Hoh hoijaa. Täällä on kyllä harvinaisen itsetunnotonta porukkaa joille kaikki keskustelu muuttuu itkuksi ja valitukseksi ja uhriutumiseksi.

Vierailija
38/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua,tarvitse

A) vinkkiä inceliltä

B) incelin kiinnostusta

Säälin sinua.

Vierailija
39/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina mennyt tekemään aloitteen miehille. Aika moni nainen tekee. Jopa ala-asteella joku tyttö pyysi poikaani treffeille. Joten jos kukaan ei tee aloitetta ap:lle ikinä, niin ainoa yhdistävä tekijä niissä tapauksissa on ap itse.

Logiikka siis:

minun ja poikani kokemus -> voidaan tehdä yleistys

Vierailija
40/131 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa koskaan ja mitä vaatteiden käyttöön tulee, ostin juuri kasan ihania mekkoja. En sen takia että lähtisin pokailemaan miehiä vaan siksi että ne saavat minun oman oloni iloiseksi.

Ja minun persoonani on niin vastenmielinen, että mielummin peitän sen ja tuon esiin ne mahdollisimman normaalit piirteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi