Olen alkanut ymmärtää miksi monet keski-ikäiset naiset värjäävät hiuksensa räikeän punaiseksi
Koska meitä keski-ikäisiä hiirulaisenharmaita naisia ei huomata!
Olin yhdessä yleisötilaisuudessa ja tuntui että olin näkymätön. Ihmiset (etenkin miehet) etuilivat, eivät kuunnelleet ym.
Nuorena blonditukkana näin ei käynyt. Silloin olin olemassa. Blondi en enää halua olla mutta ehkä minut "nähtäisiin" jos olisin värikkäämpi? Pelottavampi?
Kommentit (108)
Olin joskus lenkillä susikoirani kanssa ja joku mies ajoi pyörällä koirani päälle takaapäin! Hyvä näkyvyys, suora tie js koira käveli rauhassa, suoraan eteenpäin tien sivussa js urpo mäjäyttää niskaan fillarilla, ei ollut ukko edes kännissä.
Pitäiskö mun värjätä koira punaiseksi 🤔
Hyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Minä en keski-ikäisenä "tätinä" huomaa enää nuoria lainkaan, vaan kiinnitän huomioni siihen, kuinka muut ikäiseni pärjäävät taistelussaan ikäoikkuja vastaan. Se jos mikä voimaannuttaa.
Juu, samaa mieltä. Enkä tiedä mitään, yhtään mitään!! turhempaa kuin surra ikääntymistään. Ikään katsomatta nainen (mies) on oikeutettu pitämään huolta ulkonäöstään haliuamallaan tavalla. (Tai olla pitämättä...)
Tämän ketjun innottamana voisin värjätä hiukseni punaseksi! Mikä olisi hyvä sävy?
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun innottamana voisin värjätä hiukseni punaseksi! Mikä olisi hyvä sävy?
Vihree.
Vierailija kirjoitti:
Ostoskeskuksissa miehet kävelevät päin jos en itse väistä, ihan riippumatta siitä missä kohtaa käytävää on. Wtf miehet?
Keski-ikäinen täti
Se on uskomatonta käytöstä, ellei itsekin ole joutunut todistamaan. Olin tyhjässä Prismassa aamutuimaan, siellä oli minun lisäksi vain pari asiakasta ja muutama työntekijä. Jäin hetkeksi miettimään jotain asiaa ja seisoin keskellä käytävää niin että molemmille puolilleni jäi reilusti tilaa vaikka kahdellekin ostoskärrylle ja eiköhän sieltä kävele suoraan minua päin viisikymppinen mies niin että ihan horjahdin. Hänen on pakko ollut törmätä minuun täysin tahallaan, koska molemmilla puolillani oli paljon tilaa ohittaa. Eikä tietenkään tullut anteeksipyyntöä, ihan kuin olisin ollut vain joku vaaterekki jonka voi tuupata herran tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kirkas kupari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko näkyä negatiivisessa mielessä?
Haluan vaun näkyä, en olla näkymätön.
Ap
Irokeesi?
Olen nelikymppinen eikä mun todellakaan tarvitse uskotella itselleni/muille yhtään mitään. Olen just se, mikä olen ja ihan tyytyväinen siihen.