Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut ymmärtää miksi monet keski-ikäiset naiset värjäävät hiuksensa räikeän punaiseksi

Vierailija
03.06.2022 |

Koska meitä keski-ikäisiä hiirulaisenharmaita naisia ei huomata!
Olin yhdessä yleisötilaisuudessa ja tuntui että olin näkymätön. Ihmiset (etenkin miehet) etuilivat, eivät kuunnelleet ym.
Nuorena blonditukkana näin ei käynyt. Silloin olin olemassa. Blondi en enää halua olla mutta ehkä minut "nähtäisiin" jos olisin värikkäämpi? Pelottavampi?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätkää mielummin vaikka siniseksi tai violetiksi. Tai käyttäkää sen värisiä peruukkeja. Punainen on jotain niin karseaa....

Vierailija
22/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne toisia päin kävelevät ääliöt väistä ketään muitakaan(paitsi itseään isompia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi värhihän se on kuin keski-ikäiset eronet naiset värjää ihan plondiksi hiuksensa. Vanhentaa heitä.Nuorilla väri ei vanhenna.Mutta on hirveän näköistä yli 45vuotiailla,joiden peru hius väri muu kuin blondi ..

Vierailija
24/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Occams razor - Punainen on feminiinen pääväri ja tosi moni nainen yksinkertaisesti vaan pitää siitä väristä, monesti vaatii iän tuomaa rohkeutta tuoda omat mieltymyksensä esiin.

Tässä ketjussa on äärimmäisen laiskaa ajattelua.

Vierailija
25/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa itse en uskaltasi värjätä millään shokkivärillä tän ikäisenä (32) , enkö varsinkaan mustalla värillä.

Vierailija
26/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen on ruma. Tädit luulevat muuta.

Sanoinko jotain kauneudesta? Kyse on näkymisestä.

Ap

Miksi haluat huomiohuorata rumuudella?

Rumuus on vain sinun mielipiteesi. Minä en halua tulla tallotuksi, kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti. Ymmärrän toki jos et ole kokenut sivuuttamista ulkoisen olemuksesi vuoksi, niin on vaikea samaistua. Kun näyttää ns. liian harmittomalta, tulee helposti jyrätyksi, vaikka haluaa vain että kohdellaan tasavertaisesti.

Ap

Vierailija
27/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen voimaantuneen naiset räväkkyysmerkki. Osoittaa ettei välitä muiden mielipiteistä tekemällä kuten kaikki muut samassa mielentilassa.

Toi voimaantuminen ei oikeen kuvaa keski-ikäistä! Voimaantuminen tapahtuu iässä 20-25. Itselleen voi tietysti uskotella,mitä hyvänsä! Evoluutiota ei väreillä hämätä! Maan vetovoima aiheuttaa allien alaspäin venymistä kiihtyvällä vauhdilla!

Vierailija
28/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostoskeskuksissa miehet kävelevät päin jos en itse väistä, ihan riippumatta siitä missä kohtaa käytävää on. Wtf miehet?

Keski-ikäinen täti

En ole keski ikäinen eikä ole punaista tukkaa ihan perus ruskeat mutta mulla samaa että moni mies ja ylipäätänsä ihmiset kävelee päin jos ei itse väistä!

Vierailija
29/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Occams razor - Punainen on feminiinen pääväri ja tosi moni nainen yksinkertaisesti vaan pitää siitä väristä, monesti vaatii iän tuomaa rohkeutta tuoda omat mieltymyksensä esiin.

Anglismit on ajattelun laiskuutta.

Vierailija
30/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen naisten epätoivoinen näyttäminen nuorekkaalta värjäämällä hiuksiaan on vain noloa.

Vierailija
31/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän punaisista hiuksistani itse kirjoitti:

Mitähän höpinää täällä taas on? Mistä te voitte tietää kaikkien keski-ikäisten naisten syyt hiusten punaiseksi värjäämiseen? Johan oli taas ilkeily. Mitä sitä tarvitsee kenellekään puolustella jos haluaa hiustensa olevan punaiset? Tai siniset. Tai mustat. Ei se kerro ihmisestä kai mitään. Aloituksessakaan ei ollut kyse tästä. Mitä varten pitää aina alkaa esittämään stereotypioita ja nälvimään? Joku naistenvihaaja taas paikalla. Huoh.

Koira, kalikka, jne.

Vierailija
32/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen on ruma. Tädit luulevat muuta.

Sanoinko jotain kauneudesta? Kyse on näkymisestä.

Ap

Miksi haluat huomiohuorata rumuudella?

Rumuus on vain sinun mielipiteesi. Minä en halua tulla tallotuksi, kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti. Ymmärrän toki jos et ole kokenut sivuuttamista ulkoisen olemuksesi vuoksi, niin on vaikea samaistua. Kun näyttää ns. liian harmittomalta, tulee helposti jyrätyksi, vaikka haluaa vain että kohdellaan tasavertaisesti.

Ap

Mä ymmärrän pointtisi ap miksi jotkut värjää shokkivärillä itsekin joskus harkinnut ettei kukaan kävelisi päin ruuhkassa ei liity tosiaankaan ulkonäköön...kaikenlisäksi olen lyhyt niin tuntuu et sivutetaan ihan tarkoituksella! Moni kävelee päin jos ei itse väistä!

Vierailija
33/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anglismit on ajattelun laiskuutta.

Anglismit? Alleviivasit mun pointtia paremmin kun mitään mitä mä olisin voinu ikinä itse kirjoittaa.

Älä ihmeessä argumentoi aiheesta, näyttää hyvältä, älykkäältä.

Vierailija
34/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvoa aletaan testaamaan helpoimmasta päästä! Kehoa on huomattavasti vaikeampaa muokata! Tukan värjäys punaiseksi,on eräänlainen avunpyyntö!

Huoh. Ei mitään tekemistä markkina-arvon kanssa. Mistä hitosta tulee käsitys että naiset haluaa vain miellyttää miehen silmää?

Raadollistahan se on,mutta totta!

Vierailija
35/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta. Mä huomasin myös jossain 42 v kohdalla tuon näkymättömyysasian. Ihan sama muuten, mutta kun töissäkin alkoi jäädä sen takia jalkoihin niiin päätin tehdä jotain. Punainen tukka ei ole juttu mutta mä värjäsin mustaksi, aloin meikkaamaan vahvemmin ja käyttämään erikoisempia vaaatteita. Ja kas, minua kuunnellaan taas, minut huomataan taas. Se on mulle yksi ja sama olenko "rumempi"tai "tyylittömämpi", mua ei kiinnosta viehättää ketään, rittää että saan huomiota ja minua kuunnellaan duunissa.

Vierailija
36/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaameita kapistuksia nua punaseksi värjätyt vanhoja läskejä on kampaaja huijannut pride sävyihin. ei heille kukaan normi mene puhumaan. nenään vielä 3cm räkä renkas. lähi pupien ruusuja

Vierailija
37/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ekaa kertaa elämässäni värjäyttämässä hiukset. ideana oli värjätä ne harmaat hiuksissa vaaleanpunaiseksi. No, eihän se väri tarttunut päähän ollenkaan. Kaikilla ei tartu kuulemma. Höööh. Mutta oli se silti kivan tuntuista kun laittoivat sitä väriä pensselillä päähän.

Mä oon aatellut, että nää kirkkaanpunaiset, siniset jne. näkyvät hyvin niin mettässä kuin kaupassa. Että perhe vaikka löytää heti.

Vierailija
38/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen voimaantuneen naiset räväkkyysmerkki. Osoittaa ettei välitä muiden mielipiteistä tekemällä kuten kaikki muut samassa mielentilassa.

Miksi pitäisi välittääkään?

Vierailija
39/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvoa aletaan testaamaan helpoimmasta päästä! Kehoa on huomattavasti vaikeampaa muokata! Tukan värjäys punaiseksi,on eräänlainen avunpyyntö!

Huoh. Ei mitään tekemistä markkina-arvon kanssa. Mistä hitosta tulee käsitys että naiset haluaa vain miellyttää miehen silmää?

Raadollistahan se on,mutta totta!

Kuule, harvemmin enää keski-iässä. Harva kaipaa erityisesti miesten huomiota. Elämässä on erilainen tärkeysjärjestys.

Vierailija
40/108 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten epätoivoinen näyttäminen nuorekkaalta värjäämällä hiuksiaan on vain noloa.

Me vanhat naisetpa ei välitetä paskaakaan, mikä on teistä noloa ja mikä ei. 

Tässä aloituksessa ei muuten ollut edes kyse yrityksestä näyttää nuorelta vaan tulla huomatuksi. Jos haluaa vaan peittää harmaat, sen tekee useimmat nuoruuden luonnonväriä muistuttavalla sävyllä eikä punaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän