****3-kuumeilevat viikonloppuun*****
Kommentit (47)
kauheesti en oo jaksanu ees ovista bongailla, ollu niin kuollu olo jo ikuisuuden... Eilen kävin hakemassa päivystyksestä penisiliini kuurin, korvat on ihan älyttömän kipeet ja nielu tulessa...
Jospa tää tästä
Kisu kp taitaa olla 21/33-38, ovista en varmaks oo bongannu, limat loppumaan päin
Sintagma: En vielä kyl uskalla lähteä testaamaan, kun oon niin epävarma siitä todellisesta ovulaatio hetkestä. Täti ei oo tullut, mutta tuntuu et tulossa on. Pääkipu meinaan on kova. Saatanpa huomenna uskaltaa. Jos se tädityllerö pysyy kaukana kaukana...
Juu siis ihan hirveen kipee pää, jomottaa jomottaa ja kuvottaa, noin yleisesti. Mut mulla tädin tuloon on aina liittynyt tällänen yleinen vireystilan laskeuma. Oikeesti toivon niin täysillä et tärppi olisi käynyt... mut en jotenkin uskalla.... sekava mieliala...
Minä palaan asiaan illalla, nyt lähdn lasten kanssa puistoon ottaa happea. assua, oon pitänyt sidettä jo kaksi päivää valmiina...
Miritli kp 28/28 jaaaa yk 3
En malta pysyä pois, vaikka itsellä ei ole edes asiaa. Vieraita on tulossa ja siivota ja leipoa pitäisi, mutta muiden kuumeilua ja plussaodotuksia tulin tänne vaan lukemaan (mies on töissä, muuten ei olisikaan mahdollisuutta).
Mukavaa sunnuntai-iltapäivää vaan kaikille ja plussarikasta uutta viikkoa.+++
Joita ei vielä sen kummemmin ole....heeeeh!!
Kävin hakee testejä 2x toinen se herkkä Acon ja toinen apteekin oma , mutta Sintagmako se sanoi, että pidättele 4h ja tee nyt...mutta ei onnistu...vessassa on ravattava vähintään 2h:n välein...nyt olen meinaan yrittänyt sitäkin. Eli kyllä se testaaminen jää aamuun..jos vielä tarvista testata!
Kyllä ja pelottaa!!!! Siis jos tuleekin negaa!
Ei tuhrua ainakaan vielä!
Sorge kaikki...nyt niin " paniikin omaisesssa koomassa" , että kykenee tuijottamaan vain omaa napaa....
MR
MinttuRouvalle paljon tsemppiä aamutestaukseen ja PLUSSATUULIA!!! Kyllä sun oireet on niin vakuuttavilta kuulostaneet, että ihme jos ei plussa ruutuun pärähdä! Löysit vielä herkän testin, niin eiköhän se siitä ;)
Miritlille myös tsemppiä huomiseen testaukseen! Plussatuulia! :)
TULKAAHAN SITTEN HETI RAPORTOIMAAN! ;)
Sintagmallakin on vielä(kin) jännät paikat! Noh, toivoa todellakin niin kauan kun tätiä ei näy! Ja toivotavasti ei näykään! ;)
Hulda: Mäkin päätin jo tätä vaavelia tehdessä, että mennään sitten sinnu Brunolle kurkistelemaan pikkuista paremmilla viikoilla, kerranhan se ainakin täytyy saada kokea! Mutta nyt tuolla odotuspuolella on ollut juttua että Tapio Kurki olisikin ehkä parempi kuin Bruno? Katsoo tarkemmin, pidempään ja kertoo enemmän.. Noh, onhan tässä vielä vaikka kuinka paljon aikaa valita se paikkakin :)
Jotenkin on ruvennut väsyttämään ihan kamalasti! Illalla ei meinaa silmät pysyä auki enää sen jälkeen kun on muksut saanu nukkumaan! Muita " oireita" ei sitten olekaan..ehkä onneksi! :) Ja tänään kokonaiset viisi viikkoa täynnä! :D
PP 5+0
juo vähemmän ja näin pissi kauemmin rakossa jos pystyt pitään... on pitoisuudeltaan vahvempaa ja helpommin antaa sit ton oikeen tuloksen=D
EI muutakun iltapäivällä testaan=D=D eiks joo
mani rv 8+3
PikkuPilu, joo siitä Tapio Kurjesta mäkin luin. Täytyy tässä punnita siis vaihtoehtoja vielä. Onkohan hintaeroja niillä?
MinttuRouva(?), mä tein testejä aina jostain hädin tuskin tunnin rakossa olleesta pissasta. Kun aloin käydä aamuyöstä vessassakin, enkä silloin väsyneenä jaksanu tehä testejä. ois varmaan näkyny aamuyöstä kaks viivaa väkisinkin kun silmät sirrissä tihrustaa... x) Joten ROHKEESTI testailemaan! x)
Nyt on huono olo. Pitää saada jotain suolaista ja mausteista ruokaa, joten lähetin miehen asialle. Tästäkö se nyt sit alkaa pikku hiljaa, huono olo... :/ (rv 6+2)
Ja todella viihdyttävää jännitystä, välillä suorastaan hysteeristä. Toivottavasti jokainen saa haluamansa vastauksen piakkoin. Sori, et oon näin tylsä, mutta taidan olla liian vanha jännäilemään kovasti, tulkoon kun tulee jos tulee. Plussaonnea siis kaikille roppakaupalla!
Omassa navassa ei ole raportoitavaa, ensi viikolla täti tulossa ja muuta ei ilmassa kuin kiukutus, huutoharjoituksia siis kotona ahkeraan. Kun luen tätä saittia, saan psykosomaattia raskausoireita kuten pahoinvointia, menkkaoireita, rinnat kipeet yms ja kun palaan töiden pariin niin ne häviää. On se ihmismieli tavallinen veijari.
Joku kysyi joskus lapsiluvusta tai jotain... Yksi kerralaan, katsotaan monta luonto suo. Puhetta on ollut neljästä jos kunto riittää. Lapset on kyllä ihania, miten sitä onkaan ennen aikansa kuluttanut?? Varsinkin kun niistä tulee vanhempia on suorastaan kunnia saada seurata niiden kasvua ja elämän oivalluksia.
Plussaviestejä odotellessa,
Lumituuli kp27/31
Huldalle vielä ultrasta. Hinnat taitaa olla aika samoja Kela-korvauksen jälkeen, jonka saa nylyään suoraan paikanpäällä. Brunoa on vaan ylistetty niin kauan, mutta nyt on ollut myös paljon juttua tuosta Tapiosta. Jotain viestiketjua tuolla luin vähän aikaa sitten, niin siellä sanoivat että Tapio selittäsi tarkemmin ja tuo tutkimusaikakin olisi hieman pidempi. Mutta Brunosta on ollut enemmän juttua ja tosiaan taitaa olla aika varma juttu, kun hän kertoo sukupuolen :)
TESTIKUULUMISIA ODOTELLESSA! ;)
PP 5+0
mulla on niin jännittynyt olo... ramppaan yhtenään vessassa kun luulen tädin tulleen... mut eipä oo... valkkaria vaan. Eikä sitäkään nyt niin paljoo...
Toisaalta taas kun miettii, et oon nyt niin stressannut tätä asiaa, et joskos ne menkat ois siirtynyt.. Mul on joskus ollut menkat kaksi viikkoa myöhässä stressin vuoksi. Testailin tuolloin ja aina negaa....
Sit taas en tiedä uskallanko huomenna testata kun esikoisesta testasin kun menkat oli viikon myöhässä ja silti sain negan... että en kyl nyt tiedä... Apua miten saan hermot kasaan???
Miritli kp 28/28 yk 3
Mun on pakko YLISTÄÄ Tapio Kurkee!! Ihan äijä! Tosi tarkka ja selittää tosi huolella kaikki. Kyselee ja on oikeesti kiinnostunut äidin hyvinvoinnista! Kävin ite edellisessä raskaudessa hänellä ja pakko kyllä antaa 100 pistettä ja papukaijamerkki!!! EHDOTON! Ja tosi juttu toi kesto. tosissaan kesto oli ton 45min toisin kun brunolla saattaa olla ohi 15 min! Omavastuu oli jotain 150 (tais olla hitusen alle)¿. ja se vähennetää siellä suoraan.
Myös sukupuolen selvittää ja on pitänyt yhtä hyvin paikkaansa kuin brunonkin.
Jos pitää paikkaansa että Tampereella maksaa pelkkä omavastuu jo melkein 200¿ niin suuntaan kans ens vuoden puolella HEsaan tapiolle!!
Bruno kuulemma aika hiljainen ja ei juuri kerro mitään jos ei kysele... ulkomaalainen kun on.
Mut miun mielipide siis vaan=D
JOKOS MR ON TESTANNUT=D
OMAA NAPAA:
ei siis syönti ei vaan onnistu... melkein isännälle aloin porua vääntää kun syödä haluais ja nälkäkin olis, mutta kun ei vaan pysty. Sit jotain naksuja ja maissilastuja pysty syömään kyllä...
Pikkasen vaikee alkaa tekeen mitään ruokaakaan....
mani
Ja monella jännät hetket!
Kaikille vaan plussaonnea lähipäivän testailuihin!
Kisuli83:lle parantumissäteitä!
Me oltiin neljä tuntia ulkona lasten ja miehen kanssa ja käytiin syömässä, mukavasti meni sunnuntai eikä yhtään tarvinnut tuskailla tätä ollako vai eikö olla -hommaa.
Se on jännää, aamulla kun herää tuntuu et tänään alkaa menkat ja en voi olla raskaana jne. Sit taas illalla kun menkat ei ole alkaneet, taas toivo herää ja oireet tuntuu vahvemmin (tai luulosairaus).
Eilen illalla olin 100% varma raskaudesta, tänä aamuna 100% varma et menkat alkaa, ja nyt taas alkaa tuntua et kai se raskaus onkin ihan mahdollinen kun ei oo tätiä näkynyt oveen kolkuttelemassa... Toivottavasti se on eksynyt kunnolla :-P eikä vaan pariks päiväks.
Täydellistä vuoristorataa tämä!
Haluan jotain selkeyttä tähän joten virallisesti " päätän" nyt sit että tänään on dpo 11 eli että ovis olisi siis ollut 1,5vkoa sitten keskiviikkona kp 19, eli viikon myöhemmin kun mitä luulin, ja se vaikuttaa melko todennäköiseltä ajankohdalta.
Ja jos ei kohta rupea haamuja tippumaan niin sit vaan tätiä oottelemaan. Ei auta muu.
Huomenna aamulla sit taas testaillaan ja jännätään!
Oireita löytyy mutten kyllä ole enää varma mistään, pikemminkin täysin epävarma kaikesta!!!
Sintagma kp30/26-33, dpo11, yk2
Täällä on ihan järkyn jännää! Mä oon tänään jo 2 kertaa käynyt lukemassa teidän juttuja ja vielä oli pakko tulla piipahtamaan.
PLUSSIA TOIVOTAN KAIKILLE SITÄ ODOTTAVILLE!!
Huomen aamulla hammaslääkäri klo 8.30 sitten kyl tuun heti koneelle kattomaan josko ootte testailleet! Voi kääk, mul ihan maha sekaisin jännityksestä teitin puolesta :) Täällä kun on jotenkin tää yhteishenki niin hyvä, niin toistenkin piinailuja jännää yhtä paljon kuin omaansa silloin joskus...
Eikun hyvää sunnuntai-illan jatkoa! Käytiin äsken muksujen kans iltalenkillä ja nyt neidit rupee sippaamaan. Eli iltapesuhommat kutsuu!
AIHA Rv 7+6
Joo, en sit pystynyt jännäämään aamuun...tein Aconin testin ja mitä hittoa (nanteeksi) TYYLIPUHDAS NEGA!!!!!! Suunnattoman suuri pettymys! No kuopuksesta näytti tosi myöhään plussaa..mutta ei se yhtään lohduta... Siis en tajuu...
No, ainut mikä vähän lohduttaa niin ei edelleenkään sitä kuuluisaa tuhruakaan... Mutta kait tää koko touhu käy jo päähän...joten kroppa alkaa siksi temppuilee.
Nyt menen nuolemaan haavojani, ja sorry kun tuotin pettymyksen...ette saneet lukea plussa uutisia täältä!
Muille parempaa onnea!!!
Mr (murtunut)
Harmi juttu, mutta kuule eikös niin ollut (toistetaan taas, kertaus on opintojen äiti) aina on mahiksia, jos tätiä ei näy?! Eli ei me vielä luovuteta, ystävä hyvä! Tsemppiä vaan ja odotellaan! Kyllä se plussa sieltä pamahtaa vielä, näin uskomme!
Älä todellakaan vielä luovuta!! AIHAn kanssa samaa mieltä, eli toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa! Odotellaan ja toivotaan että sun nega muuttuu plussaksi! :) Ja kun sulla on vielä kokemusta myöhäisestä plussastakin, niin voihan siinä käydä niinkin.
Katso vaikka mun tilannetta, tässä sitä ollaan, melkein 20 päivää OLETETUN oviksen jälkeen vielä jännäämässä... Ehkä sulle samanlainen sattuma et ovis olikin vaikka päivän pari tai vaikka viikon myöhemmin, ja kiinnittyminen tapahtunut ihan viime päivinä tai jotain...
Kyllä se tästä ja vielä on toivoa kun ei tuhruakaan näy!
Sitäpaitsi noitan 10mIU/ml -testejä on vähän kritisoitu kun eivät tunnu olevan sen herkempiä kuin muutkaan... Ja asiantuntijatkin kehottavat testaamaan vasta sit kun menkat oikeesti myöhässä...
Tsemppiä meille :-) !!
Pidän teille peukkuja Mr, Sintagma ja oli vielä joku muukin. Täällä minäkin roikun lukemassa teidän juttuja jo ties monettako kertaa tänään. Aamulla on mentävä töihin eikä siellä voi avata Vauva-lehden sivuja, kun kaikki näkee, ja vielä niccikin lukee tuolla yläkulmassa... Joten palaan jännitysnäytelmänne pariin taas huomenillalla.
ON: Ei yrjötä vieläkään, ehkä se ei alakaan?? Mutta väsyttää ja kiukuttaa... Mies parka. Lapset onneksi sammui jo, ne on väsytetty tänään pihalla ja saunassa, laitoimme kylppäriin puhallettavan uima-altaan, joten saunareissut on nyt lasten mielestä huippuhauskoja!
Hengessä mukana: Uteriina rv 6+1
Meillähän on täällä varsinaiset jännitysnäytelmät!!!! Hui!
Mulla kans menossa kp 28/30..
On aamuisin ihmetelly, kun on tosi paha maku suussa, et välittömästi nousun jälkeen pestävä kunnolla hampaat, pissan haju on välillä vahva, ei pistävä eikä paha, mut voimakas. Välil posket on ihan punaset, vaikka koko päivän ollu sisällä. Samaten aamuisin poskiontelot tuntuu kipeiltä, mut ei sitte enää hetken päästä. Peittoa oon raahaillu huoneesta toiseen, kun on kylmä, ei kyllä ihme kun lämmöt 37,3 (norm. 36,4). Kuulostaako miltään?? Ei tolle miehelle oikein aukene nää mun jutut, vaikka sanoskin, että ois ihanaa voida tehdän kans noin kun telkassa lähtivät vauvan kanssa sairaalasta kotiin.. Ihmettelen kun alaselkä juilii vaan jo toista viikkoa, ei kiva.
Plussia ja viivoja kaikille niitä oottaville roppakaupalla!!!!
... kun odotuspuoli on hyvin hiljainen. Ittellä ei vielä mitään ihmeitä tuntemuksia, joten ihan kivaa jännittää muiden puolesta! x)
Vähän tekis mieli itsekin taas testailla ihan vaan sen vuoksi että kun se negan saaminen on niin kauheeta, niin nyt kun kerrankin voi rauhassa tuijotella sitä tikkua ja tietää että siihen plussa pärähtää... x) No, mut joo, mies ei oikein tykkää mun testailu ajatuksista.
Mies koittaa nyt toppuutella mun poika-ajatuksiakin, kun mähän oon IHAN varma, että poika tulossa, koska tää tärppäs siitä yhdestä ainoasta pupuilusta siinä kierrossa ja silloin oli ovis jo ehtiny alkaa jopa! x) Mitä luulette, kuinka todennäköistä poika sit ois? Aion kyllä mennä Brunon ultraan sitä varmistamaan joskus, koska täytyy sit kauhealla vauhdilla hommailla sinisiä vaatteita jne, kun se ois meiän ensimmäinen poika... x)
Sintagma, niin kauan kun ei tätiä näy, on toivoa. ;) Mäkin muistan pari viimeistä päivää kieltäneeni koko asian. Päätin, että en voi olla raskaana. Mullakin heitti lämmöt jotenkin kerran siitä vielä alaspäinkin. (Enkä mäkään kauheen tarkasti mittaillu...) Mut sit ne nous hirveesti ylös... No, nää on kyllä sellaisia, et vaikka kuinka arvuuttelee, niin ei voi tietää. ;)
Mä en muuten testeihin saanu sen kummemmin vahvempaa viivaa oli sitten aamupissa tai tunnin/parin rakossa ollut pissa... Mut tietty voi se vähän punaisemman viivan tuoda, jos on tuodakseen. ;)
Hulda rv 6+2