Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2010 HUHTIVAUVAT

27.06.2009 |

Avaan uuden pinon.

Mukaan vaan.

Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.

Mulla tänään KP1/30 (about 30)

Niistä L.A. olisi 03.04.2010.

t. Pulleepimu63

Kommentit (259)

Vierailija
1/259 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille huhtilaisille ja pahoittelut tädin kohdanneille maaliskuisissa!

Outii: onpas sulla pitkäkierto.. Varmaan ihan kauheaa odottelua koko kierto :)

Nyt kun maaliskuussa on tullut niin vähän plussia, on meidän aika tehdä uusi ennätys tähän kuuhun - vai mitä?? Lomalla on vähemmän stressiä jne jne.. Esim. itselläkin ovis on ollut (tai hope so ollut) nyt loman aikana..

Lisää omaa napaa: Mökiltä kotiutuneena loma lähestyy loppuaan ja arki kutsuu huomenna, töihin pitäisi mennä.. Toivottavasti tulisi positiivisia uutisia siitä hyvästä ;D Tämä odottelu on ihan kauheaa, 10 päivää vielä ennen kuin voi ees aatella testailua :O Ovis se jäi sitten kunnolla bongaamatta tikuttamalla, tikutin kp:vät 9-14 ilman tulosta (vain haaleaa viivaa ekat päivät).. Eli joko testit eivät toimineet mulla tai ovis ollut sen jälkeen.. Hieman on kyllä ollut kaikenlaisia ovisoireita - jo viikon kyllä, että tiedä tuota..

fantasy kp18/28 (yk3 yk1:stä km)

Vierailija
2/259 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen lähti yökylään isovanhemmille ja äiskällä on tänään tyttöjen ilta, jei! Täällä mennään vasta niin alkukierrossa, että on mukava saada muutakin ajateltavaa kuin haaveilut ja ovikset ja plussat ja tädit. Tässä kuussa voi meillä olla hieman haasteellista tuo raskautuminen, kun mies lähtee puolentoista viikon päästä torstaina reissuun ja oviksen kai pitäisi olla sen viikon la tai su. :( Mutta ei auta kuin viimeisenä iltana pupuilla ja toivoa, että ovis olisi siitä n. 2 päivän sisällä. Hennot tyttötoiveet siis voisi olla. Mutta koska ovikseenkin on vielä 2 viikkoa suunnilleen, niin tämä mamma lähtee nyt viihteelle ja nollaamaan päätä vauvahaaveista ainakin yhdeksi ilaksi. :)

- Jolanda, jonka tanssijalkaa vipattaa kp 4/31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/259 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolanda, kyllä niitä toiveita tosiaankin voi olla vaikka ei just Sinä Tiettynä Päivänä pääsekään tositoimiin :) Eikös simppojen sanota elävän naisen kropassa jopa viisikin päivää!? Joten tuosta lähtökohdasta on hyvätkin mahkut:) Ja tyttösimpathan elää pidempään....

Vaimo2007, sulla taitaa testailupäivät olla lähimpänä, vai katoinko ihan väärin.... Mutta on tosiaan hurjan vaikeaa olla tuijottamatta kalenteria ja ovispäiviä ja mahdollisia testailupäiviä..... :) Stressittömyys olis tosi hyvä, mut helpommin sanottu kuin tehty!

Omaa napaa: Täällä päästiin eilen sit alottelee yk 1 :) Mies oli ihanan intona tästä kakkosen alulle laittamisesta, vaikka eihän vielä ole oikein toivoa... ovis on vielä kaukana edessäpäin, jos siis edes tulee tässä kuussa. en ole ihan perillä et miten kroppa toimii tän imetyksen kanssa....

tiitinen kp 10/? yk1

Vierailija
4/259 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammatus: Mulla kans tän kierron ainoot ovistuntemukset oli jo kp 8, mut mietin samallalailla etteikait ovis jo siihen aikaan voi olla. Normaalisti on ollu toispuoleisia alavatsakipuja ja rinnat kipeytyny oviksesta lähtien ja ollu kipeet tädin tuloon asti ja nyt ei muuta ku hiukan ehkä ovislimoja sillon kp 8. Rinnatkaan ei o yhtään kipeet.

Outii: Sullapas on pitkä tädin vierailu, mulla oli viimisin vierailu vaan kaks päivää. Tosi niukat menkat vaikka oli terolutit käytössä ja niiden kait pitäis lisätä paremminkin vuodon määrää. Kummallista.

Fantasy: Mulla kans alko työt tänään loman jälkeen. Toivottavasti loma ja stressittömyys olis tehny tehtävänsä. Vaikka jotenki on toivo mennyt ku ei o normaaleja ovistuntemuksiakaan tässsä kierrossa ollut. Noh toivottavasti se olis vaa hyvä merkki, eikä sitä et olis ovuloimaton kierto tulossa.

Ihanaa ku on nyt menny kierto nopeesti ku on ollu lomalla kaikkea muuta miettimistä ja tekemistä. Eilen alotin terolutit, ja nyt olis toinen terolut kiero menossa.

neljättä haaveileva mansikkainen kp 16/29? yk 4

Vierailija
5/259 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaviikot tosiaan menossa, ensi viikon lopussa näkee onko tulosta tulossa. Alkukuukausi tuntu pitkältä, mutta niin tämä oviksen jälkeinen aikakin:) Sitä toivoo niin kovasti ja pelkää sitä pettymystä kun/jos täti tuleekin. Olen kehittäny jo jotain oireitakin, vaikka ei sellasia vielä edes voi ollakkaan.

Onko meitä muita samassa kierotahdissa:)? kp 16/25-28 taitaa olla menossa.

Vierailija
6/259 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 17/29 ja rinnat kipeenä, siis ännit kosketusarat :D

Alkaa taasen tuleen näitä "toivomis"oireita :)))

Plussia kaikille!!!

Vierailija
7/259 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp14/jotain. ehkäisyn jälkeen en oikein pituudesta ole perillä, viime päivinä kyllä alamahassa tuntemuksia jotka ovikseen viittais. Toiveet on korkealla, ja yritys on kova... Pian saa jännätä onko ahkera yrittäminen tuottanut tulosta.

Jostain syystä ajatuksissa velloo kaikennäköistä mörköä, ja sitä miettii väkisinkin mitä jos se ei tärppääkään... oh dear, ja vasta ensimmäistä mennään.

Plussa-uutisia odotellen...:D

Vierailija
8/259 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityn myös tänne huhtikuun vauvaa haaveileviin. kp11/30?, h-kierukan jälkeen on heitelly 20-36, pois otettiin 10/08 ja sen jälkeen asenne ollu tulee kun tulee..mutta pikku hiljaa kalenteri kädessä miettii otollisinta aikaa.pelkää että jos ei toista saadakaan.. seuraavassa kuussa taidan alkaa myös tikuttamaan, sitä en oo vielä kokeillu. nyt vain yritetään heiluttaa peittoa ahkeraan. jospa tärppäis. ois se ihanaa.. :))

esikoinen t/01

Vierailija
9/259 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siltä nyt just tuntuu. Poika kyl vie aika hyvin ajatukset pois kaikenmaailman ovis-, odotus-ja menkka-ajatuksista, mut sit kun pysähdyn... no, täältä löysin itseni. Hohhoijaa, ja rennosti piti ottaa...

Ovistestejäkin tilasin vaik ei pitänyt. Mut sillä perustelin sen itselleni, et kun imetän niin enhän edes tiedä olisko seuraavat menkat tulossa ja jos niin milloin, et tuleeko sitä ovistakaan... No, näissä mietteissä sit aloitin jo tikuttelun. Ei tietenkään tullu viel mitään, mut on noita nyt sen verran et voin kyl jonkun tovin sitä ovista metsästää:)

Nyt on oltu kyl aktiivisia, et ei se sit ainakaan siitä jää kiinni. Tarvii koko tää viikko jaksaa heilutella noita peittoja ahkeraan, ja sit vaan odotellaan... :) Paitsi jos kierto on ihan hirmu pitkä ja ovis onkin vasta joskus ihan muulloin. huoh. Omia pohdintoja ja omaa napaa nyt siis vaan.

tiitinen kp12/? yk1

Vierailija
10/259 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkään ei tiitinen pitänyt kytätä vaan rennosti ottaa ja heti kirjauduin tänne ja päiviä katellaan:) Niin helppoa jäädä haaveilemaan kun niin kovasti toivoo.

Yök juttuja-> Sanokaapa viisaammat, mistä pinkki vuoto/lima voi johtua? En muista että koskaan ennen sellaista tullut kun nyt ja mietityttää.

Vierailija
11/259 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammatus: Oisko se kiinnitysvuotoa maybe tai ainakin toivossa on hyvä elää ;D - jostain oon lukenut niin, mutta mulla viime kuussa tuli myös ja siitä parin päivän päästä alko menkat.. Mutta sulla ei kierto vielä niin pitkällä....

Aika samoissa kp:ssä mennään melkein kaikki, mulla on jo kp 20 - APUAAA! Mä pääsen kohta testaa ja muka-oireitakin jo ;D.. Tää on aika sairasta kohta tää touhu, miten voi elimistö kehittää kaikkia näitä oireita pelkästä ajatuksesta.. Aamullakin meinasin oksentaa, vaikka eihän sitä vois ees vielä olla..

miettii fantasy kp20/28

Vierailija
12/259 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammatus: iiks, kiinnittymisvuoto se minullekin tuli heti mieleen! Itsellä ei esikoisen kohdalla sellaista kyllä ollut, mut olen myös kuullut et sellaista vähän verensekaista vuotoa voi tulla hiukkasen kun pikkuinen tarraa kohtuun kiinni. Käsityksni mukaan n. viikko oviksesta...

fantasylle tsemppiä tuon piinailun kanssa:) ei enää montaa päivää kun testi voi jo näyttää..... :)

muillekin tsemppiä piinailuun ja plussatuulia meille kaikille!! ++++++++++++++++++++

tiitinen ja edelleen kp12

Vierailija
13/259 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fantasy ja tiitinen, olen tässä nettiä plärännyt ja kiinnitysvuodoksi rupesin itsekkin kuvittelemaan:)kääk! Luin kyllä, että se pitäisi tulla n. kolme viikkoa menkoista ja nyt siitä on vasta 17pv, mutta josko se ei olisi niin tarkalleen. On kyllä munasarjojen kohdalta nippaillut myös tosi inhottavasti muutaman päivän. Toivottavasti loma auttaa rentoutumaan jos pikkanen olisi tulossa. Mietin jo pitäisikö ottaa testi mukaan ensi viikolla, mutta paras kai odottaa loppuviikkoon ja testata kotona. Minäkö malttamaton..

fantasy ja kisu taitaa olla ensimmäiset jotka pääsevät toivottavasti testaamaan + tuloksia?

Vierailija
14/259 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..no, eilen kauppareissulla minäkin ostin ovulaatioestejä ja raskaustestin valmiiksi..:)) tikuttamisen kun olin ajatellu aloittaa vasta ensi kuussa. mutta eihän ne silti aina näytä..

kp13 menossa. kävin eilen antamassa näytteen kun aattelin pissatulehdusta mutta nega oli. kaikenlaista outoa tuntemusta,mut oiskohan vaan ahkerasta puuhailusta..kun nipistelee enemmän ja vähemmän.

tsemppiä kaikille!! toivossa on hyvä elää..

Vierailija
15/259 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuisista siirto tänne, menkat alkoi heti testin teon jälkeen. Hitsi mikä tuuri, kyllä harmitti oma malttamattomuus testaamisen kanssa.

Nyt siis neljännet menkat synnytyksen jälkeen ja kierrot pikkuhiljaa lyhentyneet 32:sta 25:n. Normaali ollut ennen raskautta jotain 27-29.. Kai se siitä on tasaantumassa.

Nyt jos osais olla kokonaan miettimättä raskautumista niin loistavaa, mut aika mahdotonta. Masentaa, tää päivä ei muutenkaan alkanut hyvin ja jatkuu aika matalalentoisena, suunta on vaan ylöspäin. Kai se siitä.

Omppulin äiti kp 1/25-27?? (viime kierrot 32-27-25)

Vierailija
16/259 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ovista kun nyt kolmatta päivää oon metsästänyt. Mammaksin liuskatestejä käytän, ja ei oo mitään väriä tullut. Paitsi tänään sitten unohdin katsoa se, ja n. 25 min kuluttua muistin vasta (oli tilanne päällä pojan kanssa niin eihän noita muista tarkkailla sitä 5-10min.. :) ). No, sit siinä oli sellainen hailukka viiva. Siis kunnolla väriä juu, mut selkeästi vaaleampi kuin kontrolliviiva. Ohjeiden mukaan se ei kai sit tarkoita mitään. Jos jaksan/muistan niin vois silti "tarkistaa" asian viel myöhemmin tänään..

Ja sit tänään tuli (anteeks jos joku on herkkä tämmösille..) "vaaleanpunertavaa" valkkaria! Höh! Siis varmaan mulla on kierto ihans sekaisin kun vasta ekat menkat oli synnytyksen jälkeen...

Liikaa toivoa sitä taitaa taas ladata tähän ekaan yrityskiertoon. Ukko-kulta kysyi eilen, et milloin olis tämän kierron aikana otollista sitä pikkusisarusta pojalle tehdä... :) Ihana, ja aiva tosissaan kans vauvakuumeinen:) Mut voi kun hälle osaisinkin vastata!

hölmistynyt tiitinen kp14/?

Vierailija
17/259 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella taitaa olla ovistestit käytössä itte en ole semmosia koskaan kokeillu kun noi edelliset lapset on tullu niin helposti.

Kierukka on poistettu maaliskuussa ja edelliset ovikset oon kipujen perusteella luullu ponganneeni. Nyt tää kierto on ollu jotenki outo. Ovislimat? tuli kp 8, kipuja ei ollu ollenkaan ja kun on kp 19 niin nyt on tullu sit valkkaria aika reilusti eilenkin jo tuli. Normaalisti kun tässä vaiheessa kiertoa on kuiva kausi. Mistä lie johtuu. Vai onko täti sit tulossa jo aikasemmin? Tässä tulee tarkkailtua kyllä tuntemuksiaan liiankin kanssa.

Mitään muita oireita ei ole ilmaantunut.

Hassua kun edellisissä kierroissa sitä on jotenkin ollut paljon toiveikkaampi kun nyt. Kait sitä haluaa jotenkin suojella itseään pettymykseltä kun ei odota liikoja, viimekierrossa kun oli toiveet liiankin korkealla.

mansikkainen kp 19/29?

Vierailija
18/259 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitinen, mullakin oli just noita mammaksi ovis-liuskoja enkä niillä saanut kuin ihan hailakkaa viivaa.. Tikutin kp:t 9-14 ja niistä neljässä ensimmäisessä tuli haalea viiva ja lopuissa ei mitään!? Ja mun kierto oli viime kuussa ainakin 28, että en tiedä.. Mutta kannattanee heilutella peittoja kummiskin ahkerasti, niin mekin tehtiin kp:t 8-18 - lähes päivittäin ;D

omppulin äidille pahoittelut tädistä ja parempaa onnea huhtikuulle :)

mansikkainen79, tiedän tunteen että todellakin tulee tarkkailtua joka ikistä pienintäkin tuntemusta 24/7 :D

omaa napaa.. jaa-a kuulkaas ollaankohan täällä nyt sitten kohta raskaana vai pitääkö taas "rillutella" sen viimeisen kerran toviin - viikon päästä se selviää ;D Tuntemuksista, että munasarjoihin vihlasee välillä toista puolta ja välillä toista!? Nännejä kutittaa!? Valkkaria lorahtanut parina päivänä!? Neljänä aamuna peräkkäin hetkellistä pahaoloa!? Nämä kaikki voi ihan hyvin olla mielikuvituksen tekeleitä, koska en ole ikinä aiemmin tällein kuumeillut vauvaa vaan molemmat on tullut ekasta kierrosta....Ja muutenkin, miten tässä vaiheessa vielä nyt vois oireita kauheesti olla..

fantasy kp22/28 (yk2 km:n jälkeen)

Vierailija
19/259 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne singahdin minäkin. Tuli täti sotkemaan meitin lomareissun! Ois nyt voinut pysyä poiskin... Mutta siis positiivista, että kierto ei ainakaan pidentynyt. Nyt taisi olla sen 28-29. Mistä sen sitte laskeekin noiden tuhrujen kanssa...

Mutta täällä alkaa toisilla olla jo jännää!!! Jummi! Nyt voi taas keskittyä teihin kun omaa piinaviikkoa saa taas ikuisuuden ootella...

Tuollaanen75, kp 4-5/29, yk4

Vierailija
20/259 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaaselle pahoittelut tädistä:(

Eilen koko illan tuli sellaista, yöks yöks, rusehtavaa pientä tuhrua, ihan kuin menkkojen alkaessa/loppuessa. Tänään ei toistaiseksi ainakaan mitään. Ja kipuili kuin olis menkat tulossa. Mieli vähän maassa, kun taitaa nyt sit mun kierto olla viel aivan sekaisin... mut ei kai nyt silti voi 2 viikkoa edellisistä menkoista alkaa seuraavat!!? Ihan sekavaa:/ Ja peittoja ei oo heiluteltu pariin päivään..... saa nähdä, taitaa kyl huhtikuu jäädä meiltä väliin:(

Anteeks kun tällaista valitusta tänne. Helpotti jo vähän ku kirjottelee.. :)

tiitinen kp15/?

muoks. Nettiä oon plärännyt ja bongasin ovulaatiovuodon! Onko kellään kokemusta? Mulla ei ole koskaan ollu kierron aikana tiputteluvuotoja, mutta tuota tää vois olla (ja on toivottavasti!) :)

Tosin edelleenkään niissä tikuissa ei näy mitään....