Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****3-kuumeilevat viikonloppuun*****

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla vähän aikaa nännit ja nännipihat kutisi!!! Oli kyllä melkosen omituista..

Vierailija
42/47 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mintturouva: niin kuin muutkin sanoi, vielä on TOIVOA!!!+++

ja monella muullakin jännät paikat.

mä kävin vasta ostaa vaihteeksi ovistestejä. piti bongata apteekki joka auki sunnuntaisin. ja nyt on paketti tuolla ja huomenna alan testaamaan. paljon parempi fiilis on kun viime kierrosta. nyt ollut selkeesti valkkaria ja paljon. viime kierto oli niin kuiva kun vain voi olla.

lämpöjäkin nyt olen mitannut ja ovat siis tosi alhaalla mutta niinhän pitää ollakkin vielä. mut nyt rupeen taas vähän innostuu tähän touhuun. alku kierto kun meni masennuksen merkeissä.

onnistuin tänään telomaan jalkani kun oltiin agilityssä. nyt sitten pitää aamuun asti seurata voinko ajaa autoa aamulla ja ktatoo sitten pääsenkö töihin. toivotaan että menee ohi. on taas niin paljon tehtävää.

hirveesti plussa tuulia kaikille testailijoille!!!! sintagmahan ainakin huomenna testaa.

kp 12/25-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamitus, hyvältä kuulostaa oireet ja tuo maku suussa, sitä on ainakin tosi vaikea itse kuvitella!! Mulla se oli varma merkki!

Ei vieläkään mitään siihen tikkuun, siis raskaustestiin...

Täytyy täs hiljalleen alkaa asennoitumaan että hormonihäiriö tai pitkä pitkä kierto kyseessä... Tai ehkä ovuloimaton kierto. Eikös ne veny pitkiksi?

Tuntuu jotenki et noilla raskaustesteillä on jotain mua vastaan kun ei ikinä voi antaa edes pientä haamunpoikasta...

Todellisia oireitakin on, eilenkin nukahdin 20.30 kun lapsia nukutin... Siis uskomatonta... Edellisenä yönä nukuin vielä melkein 10 tuntia, ettei kyse ollut mistään univelasta!

Olo on huono ja oksettaa ja silti negaa negaa negaa...

Ens kiertoon en kyllä osta testejä!!! Siis jos nyt en oo raskaana.

Ärsyttää pilata päivänsä tällä tyhjän testaamisella...

GGGGRRRRRRRRRRR!!!

S turhautunut kp 31/33

Vierailija
44/47 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille testailijoille parempaa onnea!!!!!!!!

Vierailija
45/47 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, tosiaan ryminällä tultiin alas... mutta minkäs tekee!! Ja tosiaan aina on toivoa, kun ei vuotoa, mutta ite en enään usko mahdollisuuteen... Vaikka ov testi näytti plussaa kp 21, sekä 31,32 (hassua, että menin ees testaamaan enään!!) niin aina ei voi voittaa... tää peli on niin monesta kiinni. Nyt vaan sitä ei voi taas hyväksyä miksi juuri meidän kohdalla ei voi taaskaan tärpätä nopeesti. No, samassa veneessä varmasti moni on kanssamme ja pahemmassakin..mutta " oma napa eka napa" joten paskalta tuntuu.

Ei muuta kuin allways pösyyn ja odottamaan tätiä!!

Otan vähän etäisyyttä tähän kuumeiluun..ja keskityn olennaiseen eli arkeen...

Sintagma, vuodon odottaminen on tosi ärsyttävää...mutta toivotaan tosiaan ettei se ees sulla ala!!!! Säästä nyt pari testii vielä testaamiseen :)

Mamitukselle peukkuja! Hyvältä kuuluu! Ja Liipelle tsemppiä!!!! Ite käytän noita Prisman testejä (ovis) ovat minusta hyviä, ainakin on näyttänyt ov:tä . Onko sulla kokemusta niistä?

MR Yk 4 ja se vaan jatkuu kuitenkin, 36 /29-39 dpo 15 ..joka tietty hitusen elää toivossa kun vuotoa ei näy.

Vierailija
46/47 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikkulia, että teitä on monta nyt jännittelemässä yhtä aikaa (mirliti, MinttuRouva, Sintagma ja kuinka moni muukin vielä)!!! IIks, sanon minä :)

Itsellä on kierrot kanssa heitelleet ihan miten sattuu (26-31 päivän välillä). Ja ennen esikoista ne oli todella kellon-, ja päiväntarkat :(

Itsellä täällä merkittävät " oireet" lisääntyy ja vähenee, kummaa vuoristorataa. Nännipihat eivät enään ole kipeät, mutta nännit kyllä vähän. Kumma heikotus on tullut aamukahvin jälkeen, muttei nyt ihan suoranaista pahaa oloa sentään... ainakaan vielä. Alavatsaa on jomotellut hassusti jo toista viikkoa ja palelee välillä. Nälkä on IHAN järkyttävä toisinaan..

Mulla on kyllä taipumusta löytää näitä oireita ihan mistä vain vaikkei mitään oikeaa syytäkään sitten loppujen lopuksi olisi takana, mutta niin taisi olla jollain muullakin.. Onneksi en ole ihan ainoa ;)

Tytön 5-v. neuvolalääkäri oli tänään ja jäi vähän vaivaamaan pari asiaa. Passitti meidät fysioterapeutille koska selkä näytti vähän vinolta; tosin sanoi kyllä että näiltä viisvuotiailta tämä ryhdin tarkistaminen on toisinaan vähän niin ja näin. Skolioosimitalla olisi kulemma nopeasti tarkistettavissa. Ja terveydenhoitaja tarkisti uudelleen kuulon vasemmasta korvasta, koska oli parin viikon takaisessa nlakäynnissä kirjoittanut vihkoon että vasemman korvan kuulo tark. Sanoi jo 4-vuotis tarkistuksessa että vasen korva kuulee matalammat äänet huonommin kuin oikea ja nyt tyttö kuuli vasemmalla korvalla vielä huonommin niitä matalia ääniä kuin vuosi sitten :( Varaamme siis myös ajan jollekkin kaupunkin korvatutkijalle.

Nämä asiat nyt vähän syövät tämän rouvan piinailuintoa koska maalaan helposti pirun seinälle, vaikkei kyse olisikaan mistään vakavammasta. Kun pelästyin nyt jo sitäkin että kuuroutuuko mun pieni tyttöni ajan myötä tms... Tyypillistä minua.

Mutta kiitos kun sain purkaa sydäntäni! Tuntuu edes vähän paremmalta.

Piinailuintoa kaikille siinä tilanteessa olevalle ja piinailen itsekkin täällä jos saan tämän aamuiset asiat vähän paremmin mittasuhteisiinsa ;)

Ansku78 yk5(vai 6...) ja kp 23/28

Vierailija
47/47 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski realistisuudenpuuska, varsinkin kun testit aina vaan sitä negaa näyttävät... Nyt on oikea menkkavi**tus päällä myös että odotettavissa punaiset päivät.

Tarttis varmaan lopettaa täällä roikkuminen vähäksi aikaa :-(

On jotenkin niin mälsä olo. Varmaan tuttu kaikille.

Sellainen ettei oikein tiedä että mitä tekis.

Olen aina toivonut että vauvelini syntyisivät kevään puolella etten saa kehitettyä ittelleni syys-synnytyksenjälk.tupla-masennusta...

Ja nyt syntymä menis varmaan elokuulle jos seur kierrosta onnistais...

Kai se olis ihan hyvä aika synnyttää mut jotenkin kun edessä syksy ja pimeä...

Ärsyttää hirveästi ja ahdistaa ja masentaa ja tekis mieli luovuttaa.

Ja tiedän että mulla asiat hyvin ja suurella osalla on huonommin mutta se oma napa on se lähin (niinkuin joku totesi) ja mitäpä minä tietäisin vertailla omia muiden kärsimyksiin kun ei oo muiden kärsimyksistä kokemusta.

Haluanko mä edes uutta vauvaa????????????

Sintagma mieli maassa kp 31/jotain, ihan sama mitä ja dpo ei hajuakaan ja yk vaan 2 ei sen enempää, mitä hittoa mä siis vaahtoan.....??????? :-(