Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****3-kuumeilevat viikonloppuun*****

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin aloittaa viikonloppupinon meille kun tuo viikko pino oli niin hirveen pitkä.

Minä palailen takaisin tänne vaikka varauksella. Hedelmöityshoitolaki on puolellamme jotenka sitä huolta ei enää ole. Negatiivinen raskaustesti vain pudotti mut maan pinnalle ja ehkä hyvä niin kun olen liian helpolla aijemmat lapset saanut.

nyt kuitenkin pelko endometrioosista. toivotaan että ei pidä paikkansa.

nyt sitten ootellaan ensiviikkoa kun pitäs olla ovis. tikkujakaan en ole saanut ostettua. olen yrittänyt olla ajattelematta koko yrittämistä.

illan jatkoja ja hyvää viikonloppua kolmatta kuumeileville.

kp10/25-32

Vierailija
2/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tällai kukon laulun aikaan....Voi niitä aikoja kun sai nukkua ees ysiin ;) MEillä molemmat pojat täysin aamuvirkkuja.

Täällä tilanne täysin " NOLLA" ei siis suntaan tai toiseen!!! Välillä kourii tai julmii masun ja selänpuolelta, mutta tuhru ei ole vielä alkanut... Mutta laskin, että jos se ov on ollut testistä vasta sen 36-48h päästä, niin täti voi kurvata ihan ajallaan vasta keskiviikkonakin!!! UUUGHH on nää piinaavia päiviä!!!

Harkitsen josko kävis tänään testin hakee, mutta A: en kuitenkaan malta olla sit testaamatta... B: en haluaisi pettyä siihen negaan!!!

Tosin jos en käy sitä nyt tänään, ei meillä ole lähellä sunnuntaisin aukiolevia apteekkeja...ja sei se hankinta mensi maanantaille ja testaaminen siis vasta tiistai aamulle...sit luulis, että näyttäis jos on näyttääkseen plussaa... Katotaan miten tämän tytön hermot kestää!!!!

PS. Viimeksi alkoi vuoto dpo 12...eli jos siihen kattoo niin hyvältä näyttää.. Heeeeeh, alkaa jo keksii hyviä positiivisiä toiveita mistä vaan!!!

Nyt siis kp 34 /29-39 dpo 13

MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintturouvalle toivon nyt sitä plussaa!!! :-) ilmoitahan sit heti!

Voithan hakea sen ma ja pidätellä nelisen tuntia pissaa rakossa niin aivan loistavasti voi testata, se on vaan urban legend että aamupissa ainoastaan kävisi.

Liipe, näyttikö se lakiesitys siltä ettei se olis mennyt läpi? Mä en niin tarkkaan seurannut että olisin saanut jonkin kuvan. No positiivisia uutisia tuli ainakin ja ihan oikea päätös :-) !!

Meilläkin lapset aamuvirkkuja ja yleensä herättävät vielä toisensa. Kuopus huutaa suoraa kurkkua HUOMENTA IHKO(=sisko) niin varmaan siskokin herää. Kuopus sammui eilen iltapalapöytään hehehe oli hauskan näköistä!! Me saatiin sit esikoisen kans ihan rauhassa lukea kirjaa ja mennä nukkumaan yhdessä (minäkin sammuin ennen klo 22 joten ei tehnyt tiukkaa nousta seiskalta!! :-D

Testasin aamulla, melko negalta näyttää edelleen mutta en tiiä oisko noissa viivanpaikkaa sit kun joku varjo siinä näyttäs olevan. Ei siis ole ainakaan mitään väriä siinä varjossa eli haamuksi ei voi sanoa. Ja voipi olla aivan täys 100% negakin. Pööööööhhhhh sanon.

Menkoista ei ainakaan tietoa.

Vierailija
4/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mintturouvalle paljon plussa tuulia!!!!!

Sintagma: oli siis tiedossa että äänestys tulee olemaan tosi tiukka. hehän äänestivät joko lakivaliokunnan ehdotuksen puolesta tai vastaan. ja 105 äänesti vastaan eli toteutuva laki on hallituksen ehdotus josta vielä suurivaliokunta tai mikälie äänestää ensiviikolla, mutta sen pitäs olla läpihuuto juttu. Eli siis nyt pitäs hoitoja saada missä vain. Mikäs kp sulla on menossa? onko jo jä' nnät paikat?+++

Minä se näköjään taas lojun tässä koneelle. pitää varmaan tehä jotain järkeväkin. lapset vielä kattoo lastenohjelmia. pitää kai lähteä tuonne ulos vaikka vähän sateista onkin. pitäs käyvä ostaa ovis testejä kun pitäs maanantaina ruveta testaamaan. Aamulämpöjäkin taas olen ruvennut mittaamaan.

kp11/25-32

Vierailija
5/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipe, mun kpt on nyt 29.

Luulin et ovis oli kp 12, mutta ei kuulunut menkkoja eikä plussaa joten epäilen että ovis ollut myöhemmin. Ja nyt sit toisen kerran jo tässä kierrossa on jännät paikat ;-) ! Epäilen et nyt olis noin dpo 10-11.

Kävin veritestissä jo kp 26 kun kävin lääkärissä muista syistä ja sain umpattua tuon veritestin mukaan ;-) mut se oli nega ja kaikki toiveet tippuivat. Sit Hulda80 kertoi ettei se testi välttämättä olekaan kovin herkkä ja soitin lääkäriasemalle perään, sen testin herkkyys kuulemma 20mUI/ml!

Ärsyttää kun lääkärit luulevat, ettei tavalliset tallaajat ymmärrä mitään mistään. Nytkin kun kävin, lääkäri sanoi että eihän raskausoireita vielä ole kun vasta pari viikkoa siitä kun menkkojen pitänyt tulla, että niitä ei yksinkertaisesti vaan voi tuntea.

Sit kun kyselin sen testin herkkyyttä, mulle vakuuteltiin monta kertaa, että " kuukautisten ei periaatteessa tarvitse olla edes myöhässä" . Mitään lukemia se ei suostunut kertomaan ennen kuin minä kysyin että havaitseeko se testi hcg:tä verestä esim 1mUI/ml vai? Sitten se sanoi nyrpeänä että " muistaakseni raja tuossa meidän testissä on 20."

Olen kyllä sitä mieltä että on hyvä että lääkärit käyttävät " maanläheistä" selkokieltä kun potilaille puhuvat, mutta pitäisi ottaa huomioon että potilas voi jopa tietää näistä asioista!

Tällä palstalla jutut on mielestäni melko ammattislangia jo ;-) enkä usko että kukaan meistä ei tietäisi esim ekaa kertaa neuvolaan mennessä jo laskettua aikaa parin päivän tarkkuudella... ;-)

Lasketusta ajasta, jos nyt olisin raskaana niin se olisi todennäköisesti 27.6.07. :-)

Sintagma kp29/26-33, dpo 9-11, yk2

Vierailija
6/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupilulle: mää kävin oman laskun mukaan rv 7 ekasta kertaa neuvolassa, mutta täti sano et olis viikkoja kasassa 8... mullakun on toi pitempi kierto ja ei ne koskaan ota sitä siellä huomioon..

Hassua neuvolanlaskurin mukaan viikkoja siis olis jo 9+1 .. heh =)

mut edelleen meen ton omani mukaan ja katotaan sit mitä ultra näyttää kolmen viikon päästä.. Toivottavasti pientä elämää ja tevettä sellaista=)

Mulle on tullut ihan poika olo... parempi kai asennoitua raskauteen niin että poika sieltä tulee ja tyttö olis vaan mahtava yllätys=D

Naama kukkii ja kun on syöny niin pakko melkein mennä oksentaan kun rupee heti etoon x |

mutta näillä eväillä viikonloppuun ja syyslomalle=)

pakko kai tehä rästi tehtävät loman aikana... ennen tota työharjoittelua.plaaah!

mani rv 8+2

Vierailija
7/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinttuRouvalle kovasti puhaltelen plussatuulia!! ;) Sulla on kyllä rautaiset hermot jos jätät testaamisen tiistaille!

Sintagma: Ei sunkaan tilanne kuulosta pahalle, koska tätiä ei edelleenkään näy! Ja luulis et ne käyttäs terkkarissa ihan herkimpiä testejä, mutta ei! On se hyvä, kun itsekin vähän tietää asioista! ;)

Edelleenkään ei ole kummosempia raskausoireita :) Mitä nyt valkkaria on enemmän ja väsyttää enemmän. Kahvinjuomisenkin lopetin plussatestin jälkeen! :) Se nyt on sellainen tapa, etten juo kahvia raskausaikana, vaikka ei kai siitä kohtuullisesti käytettynä olekaan haittaa. Mutta ei kai sitä silti suositella? En oo aiemmissakaan raskauksissa tai imetysaikana juonut.. Teellä pärjää hyvin, kun siihen taas tottuu :)

Varmaan varaan itse ekan ajan äitiysneuvolaan, kun kuopuksella on 1v euvola 25. päivä, eli silloin ois laskurin mukaan rv6+3 :)

Eipä tällä erää muuta!

PP 4+6

Vierailija
8/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Täällä Pk-seudulla oon kummastakin päässyt neuvolaan vasta 10+ -viikolla. Sitä ennen ei kuulemma kannata tulla kun on keskenmenon vaara niin suuri... Aika jännä että jossain pääsee kuulemma jo 6+ tai 7+ -viikolla :-)

Olen ihan hermona täällä :-P eikä tää koneella roikkuminen paranna asiaa! Piinaviikko kestänyt jo kaksi viikkoa eikä loppua näy!

Mutta ihanaa, että on toivoa eikä välttämättä menekään sinne heinäkuulle se laskettu aika!

Hei muistaako joku jotain kuukautiskierto-sivuja, tai siis olisin halunnut kattoa noita lämpöjen nousuja/laskuja ja valkovuodon määrää kuukautisvuodon eri vaiheissa... Olisko pesun sivulla? Täytyy kahtoa :-) tai sit googlettaa enklanninkielisiä ;-)

jaksamista ja piinailuja teillekin kaverit, samassa veneessä...

MR ilmoita sit heti kun tiiät jotain!

Ja teille raskautuneille, kiva kun käytte palstailemassa, saadaan vähän odotusnäkökulmaa asioihin ja muistetaan että itselläkin mahis päästä sinne kotiloihin!!! :-D

S joka pelkää menkkoja ja haaveilee haamusta...

Vierailija
9/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle pari linkkiä, jos on yhtään apua ;)

http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

Joskus itsekin tuota liman eritystä miettineenä laittanut sivuja talteen ;)

Vierailija
10/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemilla tehtävistä raskaustesteistä (verestä) ainakin kunnallisella puolella labra tietää kyllä tarkan määrän hormoneista, mut lääkärit ja hoitajat näkee vaan labran tekemän ilmoituksen eli yleensä neg/pos. Labra ei vaivaudu kirjoittamaan tarkempia, kun periaatteessa jos on alle 20-25U/I niin voi johtua muustakin kuin alkavasta raskaudesta. (Esim edellisessä kierrossa ollu km, jota ei ite huomannu jne)

No, toi nyt on pitkä ja tympeä juttu, mut kuitenkin... Toivoa Sintagmalla kuitenkin on! ;) Millä testillä sen viivan paikan tänään teit? Puritko jo osiin jne?

Oma olo on väsynyt, ei huvita syödä. Iltaisin sit alkaa yhtäkkiä hirveesti tehä mieli pizzaa tai muuta suolaista ja tulista ruokaa. Naama kukkii kauheesti. (Rv 6+1)

Vierailija
11/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi viikkopino olikin huiman iso. Tääl meneillään outo olo. Jotenkin ootan et millon se täti putkahtaa... Selkää vihlo tossa pari päivää sitten yleensä ennen kuukautisia on ollut sellasta. Huomenna siis kp 28/28... Saas nähdä. Mä oon saanut apteekin omalla plussaa heti samana päivänä kun menkkojen piti alkaa... nyt en tie millon uskaltaisin testaa jos niin nyt kävisikin, ettei niitä kuulu... Sen oon ainakin päättänyt että tiedotus muille ihmisille asiasta jääköön hamaaseen tulevaisuuteen. Huomatkoon sitten itse asian. Väsyttää

Miritli kp 27/28 yk3 jooo ja dpo ?

Vierailija
12/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei oo mitään hinkua ilmoitella tästä ihmisille. Edellisissä oon kailottanu heti kuin mahdollista. Välillä tosin tulee sellainen hetkellinen ajatus, et kerrotaan heti kaikille, mut yleisesti en tällä kertaa uskalla edes pitää tätä raskautena varsinaisesti vielä... (rv 6+1...) Ehkä tossa rv 12 alkaa tajuamaan asiaa...? ;)

Vaikka ei mua haittais vaik ihmiset saiskin jostain tietää. oikeestaan ois kivempikin niin, niin säästyis siltä kertomisen hössötystilanteelta.

Vierailija
13/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin nyt kertomaan kuulumisia , kun kuitenkin odotatte : D

Elikkäs tänne ei kuulu mitään sen ihmeellisempä!!!!!! HEEEEH!! Oikeestaan olen tietenkin iloinen siitä sillä ei tuhrua t,ms. vuotoa!!! En sitten käynyt apteekissa...joten testaaminen menee tosiaan ainakin sinne maanantaille! PikkuPilu....en todellakaan omaa hermoja OLLENKAAN...mutta jotenkin en vaan haluaisi tehdä testiä jos näyttää negaa, sillä silloin se on iso pettymys...joten siksi yritän odotella.

Menkka maisesti kourii...ja mukamas jopa rinnat ihan sivuilta, oikeestaan kainaloista on mukamas arat...mutta voin myös kuvitella noi jutut omassa ´päässäni!

Viimeviikolla silloin alussa kouri kyllä siihen malliin, että sen oli pakko olla jotain. Olen aika varma, että meikän kropassa on ainaskin ollut/on yritystä....

Hulda80 ja Mani...toivottavasti pahaolo ja mega väsymys ei ota valtaa!! Mutta onhan se kuitenkin ihanaa...kun tietää syyn siihen...pikkuinen se vaan heti kiusaa kasvullaan :)

Tulitko ite PikkuPilu kipeeks kun valittelit flunssaa?

Miritli...jos ne sunkin kourimiset olis ollut kiinnittymis kipuja??? Jännät paikat! Etkös voisi jo testata??

Liipe se laki juttu, en itsekkään ole perehtynyt asiaan, mutta eilen kuuntelin uutisia. Ja minustakin on hyvä, että oikeus tuli!! Hieno juttu!!

Sintagma, tosiaan voimia piinailuun!! Toivottavasti plussa pärähtää PIAN tai sitten täti (jota ei tietty todellakaan toivota!!) kun epätietoisuus on ärsyttäväääääääääää! Temppiä!

Mukavaa lauantai iltaa kaikille!!

MR 33 /29-39, dpo 13 yk 4 ja mun puolesta viimeinen tällä erää....

Vierailija
14/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MR sinä olet kyllä sissi :-) toivotaan että pääset testailemaan sit alkuviikosta!

Hulda80, mulla on 50kpl:een boksi noita 10-testiliuskoja, ei tartte purkaa osiin ;-) (jäljellä tosin alle 10... Heh)

Aamulla testaan sit seuraavan kerran.

........o.n......

Tänään on kyl ollut niin ihme oireita taas! Ihan karsee olo ja oksettaa tosissaan ja sit 10 minuutin päästä oon jo hyvällä ruokahalulla syömässä. Kunnes seuraava pahoinvointiaalto...

Kaveri tuli kahville ja toi suklaakakkua ja mä olin tosi pahoinvoiva ennen sitä, just mietin et pitäskö mennä pönttöä halailemaan kun ovikello soi ja meinas laatta lentää kun se sanoi et on tuomisia, ja sit söin kakkua (oli hyvää!) pari palaa kevyesti 10min myöhemmin!!

Siinä mielessä ihmetyttää etä vaik olisinkin nyt raskaana niin miksei testi näytä mitään vaik oireitakin jo on... Eihän niitä todellisia oireita voi (kai) paljoo olla jos testikään ei reagoi...

Kaikissa raskauksissa pahoinvointi tässä mittakaavassa on alkanut vasta rv 5+6 ja niillä main. Jos oonkin raskaana niin varmaan tuplat tulossa ;-) ;-) ;-)

Mut yritän edelleen pitää pään kylmänä.

Rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa että koko ajan enemmän ja enemmän luotan siihen, et menkat ei ala...

Kunnes tulee pudotus fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

S kp29/26-33 dpo10? yk2

Vierailija
15/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä lupaavalta. ;) Onks sulla aamusin ollu suussa mitään tuntemuksia. Kieli jotenkin tahmee tai muuta? Mulla se oli yks niitä oireita. Ja tietty nyt jälkeenpäin poskiontelotkin alkoi heti rutista ja vikistä... x) (Ja tosiaan sitä valkovuotoa oli viikon ennen haaleata plussaa.)

Musta tuntuu, et mä halkean MinttuRouvan puolesta kun se ei testaa vielä! (Mun uteliaisuus on kyllä huippuluokkaa...) x)

*täpinöissä*

Vierailija
16/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulda80, ikenet on ollu ehkä vähän turvoksissa... Tai sit ei... Täytyy huomenaamuna kuulostella!! ;-)

On tää kummaa, 5min sit meinasin haljeta kun olin syönyt niin paljon, mut nyt ei enää oo yhtään täys olo!

Lisäks posket on tulessa. Näytän (ja tuntuu) siltä kun olisin just käynyt vetämässä 20km:n hiihtolenkin.

Valkovuotoa on myös ihan reippaasti verrattuna siihen et sitä ei vissiin pitäis niin hirveesti olla tässä vaiheessa kiertoa...

Pakko mun on olla raskaana tai sit on joku hormonihäiriö.

Mut yleensä asiat kuulostaa näin " paperilla" paremmalta kun mitä oikeesti! Jos jotain oon oppinut niin sen, että näissä vauvanyrityshommissa mikään ei oo varmaa!

Kiva Hulda kun oot niin kiinnostunut meidän kuumeilijoiden asioista, kiva jollekin pälätellä näitä :-) Kun mieheltä ei oikein saa vastakaikua, tänään kun tuntojani purin niin se sanoi ihan pokkana ja tosissaan että: " Sovitaanko nyt niin, että otat sellasen asenteen että et oo raskaana, ja testaat sit kahden viikon päästä jos menkat ei ala, etkä ennen sitä edes ajattele asiaa?"

Mä siihen että " No mitä turhia sitä testaamaan, kylhän sen näkee sit kun maha alkaa kasvaa että on raskaana" ja se sanoi et " Okei" , luuli varmaan rassu et olin tosissani.

MUAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!! ;-)

Sintagma sekoamassa ja vahvasti oireilevana

Vierailija
17/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kans yks hyvä linkki missä palstan lukijat kertovat alkuraskauden oireita (englanniksi):

http://www.storknet.com/cubbies/pregnancy/pregsymptomsurvey.htm

Vierailija
18/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintturouva:

Miten oikeesti pysyt nahoissas.... mää olisin jo kääntäny pienet kivetkin sun tilanteessa..: voi kun jo testaisit ja kertoisit uutisia=) Katokun yks on taas malttamaton=D

SIntagma:

Muista että mulla ei näkyny plussaa vasta kun 2 viikkoa siitä kun menkkojen piti alkaa... tosi myöhään... olin jo sillon varma et oikeesti mulla joku hormoonihäikkä ja pahasti kropassa!!! mutta niin kauan on kaikki mahdollista kunnes tätyskä toisin todistelee=D

Pidetään siis peukut ja varpaat pystyssä=) Vaikka kuinka vaikeeta se välillä onkin uskoo, niin ei kannata menettää toivoo...

Se vaan sit kun oikein asennoituu odotukseen ja raskauteen niin jos nega tai täti tulee niin sillon kyllä tipahtaa... Mut miten sitä sit pitäis asennoitua jos ei saa odottaa plussaa eikä negaa.... onpas taas tyhmää ja sekavaa juttua mulla =D *

Ei pitäis ruveta ajatteleen kun luoja ei oo suonu siihen lahjoja mulle heheeee!!!

toI RUOKAMA puoli tökkii edelleen... nälkä, mutta kun menee jääkaapille hakeen jotain, niin ei vaan pysty! Tulee sellanen yök tunne ja alkaa etoon pelkkä ajatuskin. Kahvi tosin maistuu taas, mutta vaan ton 1 kupin verran päivässä.

ihanaa että ette potki meitä kotiloita pois täältä, kun toi toinen puoli vaan on niiiiiiin kamalan hiljanen... kuin kirkossa olis=D

mutta palaamisiin =D

Tsemppiä kaikille=D

mani rv8+2

Vierailija
19/47 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiih, ihanaa, kun olette hengessä mukana!!! Jooo kyllä tekee tiukkaa tää piinailu!!!! Ja olen kuin kuumilla kivillä, koko ajan vessassa joko paperiin tulee jotain...no tällä menolla ihottumaa siitä paperlla hinkkaamisesta!!!!!!!!!!!!!! Mutta ei edelleenkään sitä kuuluisaa tuhrua...mutta tosiaan voi se vieläkin alkaa!

No, mutta katelin tossa jo mitkä apteekit ovat auki näin sununtaisin..joten täytyy tänään kipittää sinne :) Ja piinanne päättyy viimeistään huomen aamulla!! Vähän jo miestäkin varoittelin tulemasta...että voipi plussa napsahtaa...mutta ei nuolaista vielä....Ja vain testi sen voi todistaa. Ja sittenkin täytyy hipsiä varpaillaan...että kaikki menis hyvin (ollut ympärillä ´lähiaikoina useita keskenmenoja...)

KIIIIIIIIITOOOOS TEILLE KAIKILLE JOTKA JÄNNITÄTTE PUOLESTANI!!! Yritän parhaani mukaan palkita teidän sitten sillä ***plussalla***

Ps : te joteka tikutatte ov: miten laskete ton dpo:n ???? Heti siitä euraavasta päivästä vai??? ku mulla näytti sitä plussaa kp 21...mietin vaan tätä testaamista.....

MR yk (se viimeinen.. I hope so) kp 35 / 29-39 dpo max 14 tai vähemmän 12-13.....

Vierailija
20/47 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintturouva, kiva juttu et huomenna saadaan sit tietää!! :-D

Meikäläisen uutiset ovat vaihteeksi negatiivisia..........

On tää tosi veemäistä tää testailu kun ei haamuakaan näy.

Koko perhe nukkuu vielä :-) uskomatonta! Minä hätähousu nousin testaamaan.

Lämmöt on tippuneet luulisin, kainalo näytti 35,3 heh :-P suusta yleensä mittasin ja eilen oli suusta mitattuna 37. Mut en oo säännöllisiä aamulämpöjä mittaillut joten noita ei kannata tosissaan ruveta vertailemaan jne. Kurkku on kipee et eilinen huono olo saattoi hyvin enteillä flunssaa...

On kramppeja alavatsalla ja erittäin holahtava olo. Eli just sellanen et menkat alkais tänään... Valkovuotokin tyrehtynyt.

Punainen niagara kerää voimia, sitä tämä hiljaisuus enteilee.............

Vielä on kuitenkin toivoa... Kai... Niin kauan kun se punainen hemmo pysyy poissa eli toistaiseksi.

Pitäiskö laittaa lappu oveen et täti ei tervetullut, vois naapurit ihmetellä ;-)

Miritli, onko tänään testauspäivä??

Sintagma hermostunut ja melkein lannistunut, kp 30/26-33 ja negaa, dpo 10-11? yk2 ja erittäin menkat-alkaa-tänään -olo.