Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?

Vierailija
02.06.2022 |

En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.

Kommentit (391)

Vierailija
261/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on vuosia sitten lähestynyt mieshenkilö kadulla. Oli joutunut läähätyksestä päätellen pistämään oikein juoksuksi, että sai minut kiinni. Kohdalle päästyään hän huohotti " kuinka pitkä sä oikeen oot". No, olin niin hyvätapainen, että hymyilin hänelle kohteliaasti ja jatkoin matkaa. Nykyisin vastaavassa tilanteessa vetäisin varmaan lättyyn. Ja huom! En ole mikään luonnonoikku vaan normaali pitkä.

Vierailija
262/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne uskalla tulla juttelemaan. Ei kannata uskoa näitä juttuja täällä, ne on lähinnä miesten kirjoittamia. Ehkäpä jotain super kaunottaria tullaan jututtamaan jatkuvasti, mutta heitä on ehkä 2% naisista.

Käytännössä kaikki palstamiesten tekstit koskee juuri näitä naisia. Ainoastaan niin niissä jutuissa on jotain "järkeä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on vuosia sitten lähestynyt mieshenkilö kadulla. Oli joutunut läähätyksestä päätellen pistämään oikein juoksuksi, että sai minut kiinni. Kohdalle päästyään hän huohotti " kuinka pitkä sä oikeen oot". No, olin niin hyvätapainen, että hymyilin hänelle kohteliaasti ja jatkoin matkaa. Nykyisin vastaavassa tilanteessa vetäisin varmaan lättyyn. Ja huom! En ole mikään luonnonoikku vaan normaali pitkä.

Öö mikä tuossa miehen käytöksessä on sitten niin kovin loukkaavaa että pitäisi ruveta lättyyn vetämään??

Vierailija
264/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään miehiltä:

Minkälaiselle naiselle menet juttelemaan?

Jos saadaan vastauksia niin ap on varmaan heidän vastakohtansa.

Omasta mielestä viehättävälle ja ei sulkeutuneen näköiselle naiselle. Näitä löytää lavatansseista ihan helposti. Tanssit ovat helppo paikka tutustua ja huomata että synkkaako. Tämä vinkkinä miehille jotka eivät ole kokeilleet, ja naisille myös.

Et ole sitten kuullut tai lukenut naisten valituksia siitä, että "epämiellyttävä" mies hakee?

Menee kuulemma koko ilta pilalle kerrasta.

Vierailija
265/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IR oikeiden miesten keskuudessa normaalipainoisuus ei ole meriitti.

Vierailija
266/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa kulttuurissa on se perusperiaate, että mies tekee aloitteen. Muunlaista ei edes oikeasti haluta. Ja hyvä niin. Naisen ei koskaan tule tehdä aloitetta, se täysin moukkamaista toimintaa Suomessa. 

Harmittaa, kun tällaisia heitellään. Joku voi ottaa tosissaan. Minä olen naisena aina tehnyt aloitteen, ja miehet ovat olleet imarreltuja ja kiinnostuneita.

Sama mulla ja ottanut muutenkin aktiivisen roolin tutun miehen kanssa pienessä maistissa tapahtuneen yhdenillan jutun jälkeen niin että on edetty suhteeseen. Jos tämän olisi jättänyt hänelle niin mitään ei olisi tapahtunut. Samanlainen illanvietto seuraavissa yhteisissä juhlissa kun hän humalassa olisi uskaltanut taas lähestyä. Hän on silti innoissaan tässä ja kaikki etenee mukavasti, on vaan aika suomalainen jäyhä ja hitaasti lämpiävä eikä todellakaan flirtti.

En käsitä mistä tämä tulee että nainen ei voisi aloitetta tehdä

Totta kai VOISI.

Mutta Suomessa nainen on passiivinen toimija, joka odottaa että mies tekee aloitteet. Siellä baarissa odottaa, että mies tulee juttelemaan. Treffeillä odottaa, että mies tekee aloitteita homman edistymiseksi, eli ensisuudelman tekee mies, ensimmäiseen seksiin johdattelee mies yms. yms..

En tuota miehenä alussa tajunnut, kun olin nuori viaton tapaus, ja ihmettelin vaan kun pari kolme treffiä naiset mun kanssa käy ulkona ja sitten ei enää halua nähdä. Lopulta tajusin, että luulevat etten ole kiinnostunut, kun en tehnyt aloittaita. Kun ymmärsin suudella yms. ja johdattaa tilanteen seksiin tokalla tai kolmannella treffillä, menestyi muuttui täysin. Naiset ei tee koskaan aloitteita, vaikka haluaisivatkin.

Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö mies mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Miehen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani.

Ja sitten mies ajattelee just samoin..

"Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö nainen mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Naisen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani."

Kumpaakaan ei silloin kiinnosta ha haluta tarpeeksi. Kun oikeasti on intohimoa, silloin ne aloitteet tulee tehtyä, kun ei voi olla tekemättäkään.

N43

Pointtihan oli, että se halu voi olla yksipuoleista. Pyrin välttämään tilannetta jossa päädyn suhteeseen miehen kanssa, joka ei ihan oikeasti halua minua, joten siksi jätän aloitteen teon miehelle. Minulle ei ole ongelmaa torjua mies jota en halua, mutta tiedän että joillekin miehille on ongelma torjua nainen, joka ei oikeasti kiinnosta p*skan vertaa.

Naisilta ei voi odottaa samanlaista arvostusta ja kunnioitusta miehiä kohtaan mitä miehet antavat naisille. Sen takia naiset valitsevat ennemmin törkeiden pakkien antamisen haukkumisen avulla kuin itse ottaisi riskin että ei olekaan haluttu ja himoittu eli huomion kohteena

Onko se sun mielestä arvostusta ja kunnioitusta jos mies jonkin aikaa suostuu tapailemaan naista, koska ei uskalla torjua tai ei halua pahoittaa naisen mieltä? Kyllä se totuus miehen fiiliksistä jossain vaiheessa joka tapauksessa selviää. Paljon enemmän tuollainen roikottaminen sattuu kuin vaikka päin naamaa haukkuminen heti kättelyssä. En ole tätä jälkimmästä koskaan kokenut, mutta tiedän ettei kyllä tuntuisi missään - se kertoisi vaan kaiken olennaisen siitä miehestä.

Itse olen tuon jälkimmäisen kokenut naisten toimesta todella monta kertaa ja voin luvata että et haluaisi kokea toista kertaa sitä samaa jos edea joskus joutusit kokemaan sen sama törkeyden mitä naiset sanovat miehille

Jos olet todella monta kertaa joutunut kokemaan tuollaista, siinä tapauksessa voisi olla peiliin katsomisen paikka. Kukaan ei torju asiallisen, suunnilleen omaa ikäluokkaa olevan miehen asiallista lähestymistä alkamalla haukkumaan miestä. Jos lähestyt jollain tavalla epäasiallisesti tai olet +20 vuotta vanhempi setä joka lähestyy parikymppisiä, sitten voi olla asia erikseen.

Olen 35 ja alaikärajani naisissa on noin 30 kun ikää on todella hankala arvioida. Asiallinen olen aina mutta silti monet naiset kokevat tarpeelliseksi haukkua ja solvata. Enkä ainakaan itse keksi tälle käytökselle mitään muuta syytä kuin sen että naisille ei tavallinen mies riitä ja varmistavat että en koskaan vahingossakaan lähesty uudestaan

Nyt olisi kiinnostavaa tietää vähän tarkemmin, millaisia nämä naiset sitten ovat olleet, esimerkiksi ulkonäöltään, ja miksi olet valinnut lähestyä juuri heitä. Sekin voisi paljastaa jotain olennaista. Veikkaanpa ettet ole lähestynyt mitään tavallisia harmaahiiriä, jotka ovat tavallisen miehen vastine.

Ei ole tiettyä tyyppiä vaan naiset vaihtelevat ja ulkonäkökin on vaihdellut ja olen lähestynyt heitä sen takia että heissä on ollut jotain joka miellyttää ja saa mielenkiinnon heräämään että tahtoisin tutustua. Parikymppisenä lähestyin kauneimpia naisia mutta heidän kassa ei koskaan homma edennyt tapailua pidemmälle ennen kun löytyvät toisen ja minulla on tapana oppia virheistäni niin kauneimpia naisia en edes lähesty

Vierailija
267/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tulla? Hienoa, että saa olla ravintolassa rauhassa. Mikä tosin on todella harvinaista.

Vierailija
268/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään miehiltä:

Minkälaiselle naiselle menet juttelemaan?

Jos saadaan vastauksia niin ap on varmaan heidän vastakohtansa.

Omasta mielestä viehättävälle ja ei sulkeutuneen näköiselle naiselle. Näitä löytää lavatansseista ihan helposti. Tanssit ovat helppo paikka tutustua ja huomata että synkkaako. Tämä vinkkinä miehille jotka eivät ole kokeilleet, ja naisille myös.

Sinne vaan yli 50 vuotiaiden seuraan vaan. 😂

Mikä oli hauskuuden aihe? Aiotko lopettaa elämäsi kun täytät 50? Viisikymppisillä on yhtä paljon pelivuosia edessä kuin takanaan.

Vierailija
269/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tulla? Hienoa, että saa olla ravintolassa rauhassa. Mikä tosin on todella harvinaista.

Ei ole. Ihan koko elämän on saanut olla yksin terasseilla ja ravintoloissa 😅.

Vierailija
270/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma akka kirjoitti:

No jos miettii asiaa toisinpäin? Menisitko nainen jututtamaan baarissa tai kahvilassa yksin istuvaa normaalipainoista miestä?  Jos menisit niin miksi sen saattaisit tehdä? Jos et menisi niin miksi et ?  Minua ainakaan ei muutamaa humalaista ja jotenkin omituista miestä lukuunottamatta ole lähestynyt ikinä kukaan missään. Ei kahvilassa, kirjastossa, kaupassa, baareissa tai töissäkään. Joskus olen asiasta surullinen. Mutta sitten mietin juuri näitä kysymyksiä että tekisinkö itse saman? No en todellakaan!

Ensinnäkin, ajattelen että en kelpaa kenellekään. Pakit olisivat tosi nolot. Toisekseen, harvoin miehet istuvat yksin missään. Jos heittää vaikka bussipysäkillä ventovieraalle jotain juttua niin pitkäänhän ne katsovat ja varmaan pitävät outona. Olen normaalipainoinen, eloisa, hymyilen ja järki on päässä, jututkin ihan hauskoja kai mutta... minulla on silmässä piilokarsastusta ja epäilen sitä osin syyksi siihen että saan kyllä olla aina rauhassa. Ihmiset eivät oikein tiedä mihin katsoa ja sanatkin hyytyvät huulille välillä. Haaveeksi siis  jää tuntemattomien miesten flirttailut ja juttelut. Eli ulkonäköön se ainakin voi kaatua ettei kukaan lähesty.

Tässä on totuuden siemen. Menisikö itse juttelemaan tuntemattomalle miehelle? En todellakaan menisi.

Vierailija
271/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mikä tuossa miehen käytöksessä on sitten niin kovin loukkaavaa että pitäisi ruveta lättyyn vetämään??

Vieraan ihmisen taholta tullut ulkomuodon arvostelu. Nykyisin minulla on äreämpi luonne.

Vierailija
272/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraan ihmisen taholta tullut ulkomuodon arvostelu. Nykyisin minulla on äreämpi luonne.

Eli miehet ei saa tehdä samaa naisille mitä naiset tekee miehille?

Vierailija
273/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen sellaisten naisten kanssa seurustellut muutamat kuukautiset, ei niissä vikaa ole mutta jos sama nainen lähtee joka vklp yökerhosta uuden miehen kanssa niin minun kainaloon se ei eksy

Vierailija
274/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan tuntemattomat nuoret miehet ilmeisesti uskalla lähestyä julkisilla paikoilla, setämiehet ovat ainoita jotka tulevat juttelemaan. Naamani ei tietääkseni riko peiliä ja olen normaalipainoinen tavisnainen. 

N24

Vierailija
275/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti täällä katsotaan liian usein hulluna tai jonain perverssinä, ehkä jopa raiskaajana jos alat juttelemaan vieraan naisen kanssa esim kahvilassa?? Tähän pisteeseen Suomessa on nyt tultu. Jos haluaa etsiä siihen syyn ja syylliset niin ...

Itse huomasin taas edellisellä ulkomaan lomamatkalla että myös naiset osaavat ja uskaltavat tulla tekemään keskustelun aloitteen. Jota täällä ei tapahdu ikinä. Itse miehenä otan sen jopa oikein kunniana, enkä minään epätoivoisena tyrkyttämisenä. Monesti niistä avautuu pitkiä ja mukavia keskusteluja ja joskus jopa parisuhteita.

Oliko lomamatka kenties Thaimaahan ja tapasitko näitä aloitteellisia naisia jossain Pattyan rantabaarissa?

Ihan Euroopassa, eikä puhuttu rahasta vaan kevyttä small talkia. Jos on kovin luotaan työntävän näköisellä ilmeellä liikkeellä ja sen oman hymyn saa aikaiseksi ainoastaan ivailusta, niin ei tarvitse ainakaan pelätä että kukaan tulee keskustelemaan. Pienenä vinkkinä.

Vierailija
276/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko vastausta? Kannattako koittaa sellaista etsiä ketjusta? Vai ollaanko kaikki sitä mieltä ettei naisia lähestytä joka paikassa?

Vierailija
277/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein vaivan väärtiä miehen kannalta. Sadasta iskuyrityksestä 1-2 onnistuu eikä niistäkään seuraa sen kummempaa ainakaan pitkäaikaista suhdetta. Aikani hakkasin päätä seinään, sitten totesin että pitäkää tunkkinne.

Että ihan vaan hetkellinen juttuseura kauniin naisen kanssa ei yhtään kiinnosta, jos tietää ettei siitä seuraa pimperoa tai suhdetta? Ei siis sillä että se naisen kauneus nyt mikään huikean juttuseuran merkki olisi, mutta olen antanut itseni ymmärtää että heteromiehet ihan viihtyy kauniiden naisten seurassa. Eikö voi muuten vaan vai pitääkö siinä olla aina joku master plan taustalla tai muuten kokee hävinneensä jotain?

Mua ainakin ilahduttaa kauniin ja mukavan ihmisen juttuseura ihan vaan päivän piristykseksi. 

Nainen saa siitä egon kohotusta. Mies saa torjunnan. 

Vierailija
278/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi on ihan helvetin pelottavaa, kun mies juoksee perään.

Älkää oikeasti lähestykö kadulla. Ellette ole sosiaalisia neroja ja osaa tehdä sitä ei-pelottavasti.

Jos on ihan pakko, niin keskellä päivää, vilkkaalla alueella, ja naisia, jotka ovat seurassa, ei yksin.

Vierailija
279/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa, että kahviloissa ja muualla saa istua rauhassa ja nauttia siitä kahvista ja vaikka jäätelöä ilman, että miehet alkavat tehdä tuttavuutta. Miksi kenenkään pitäisi jutella tuntemattomille?

Vierailija
280/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein vaivan väärtiä miehen kannalta. Sadasta iskuyrityksestä 1-2 onnistuu eikä niistäkään seuraa sen kummempaa ainakaan pitkäaikaista suhdetta. Aikani hakkasin päätä seinään, sitten totesin että pitäkää tunkkinne.

Että ihan vaan hetkellinen juttuseura kauniin naisen kanssa ei yhtään kiinnosta, jos tietää ettei siitä seuraa pimperoa tai suhdetta? Ei siis sillä että se naisen kauneus nyt mikään huikean juttuseuran merkki olisi, mutta olen antanut itseni ymmärtää että heteromiehet ihan viihtyy kauniiden naisten seurassa. Eikö voi muuten vaan vai pitääkö siinä olla aina joku master plan taustalla tai muuten kokee hävinneensä jotain?

Mua ainakin ilahduttaa kauniin ja mukavan ihmisen juttuseura ihan vaan päivän piristykseksi. 

Nainen saa siitä egon kohotusta. Mies saa torjunnan. 

Vain, jos mies ei tiedä, milloin lopettaa. Taitava flirttaaja lukee toista ja jättää aloitteen tekemättä kun toisen hiljaiset signaalit kertovat, ettei hän ole saatavilla.

Silloin molemmat saavat sen mikä on saatavilla, hymyn ja hyvän mielen.

Varattu nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi